Закупівля Персональні комп"ютери у комплекті від Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 19.04.2021 00:00до 28.04.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.04.2021 14:20
до 19.04.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 28.04.2021 14:05
до 28.04.2021 14:50
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2021 14:50
до 30.04.2021 08:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2021 08:58
до 07.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.04.2021 08:58
до 07.05.2021 15:14
Період уточнень
з
13.04.2021 14:20
до
19.04.2021 00:00
Період аукціону
з
28.04.2021 14:05
до
28.04.2021 14:50
Період кваліфікації
з
28.04.2021 14:50
до
30.04.2021 08:58
Період кваліфікації
з
28.04.2021 14:50
до
30.04.2021 08:58
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Персональні комп'ютери у комплекті
Персональні комп'ютери у комплекті(ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп'ютери у комплекті,ДК 021:2015-30213000-5 Персональні комп’ютери)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональні комп'ютери у комплекті
Код ДК 021:2015
30213000-5 -
Персональні комп’ютери
Кількість
9
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова,101
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Персональні комп'ютери у комплекті
Звернення:
За тендером : Персональні комп'ютери у комплекті
Тема:
Тендер
Зміст:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Дата оприлюднення звернення:
16.04.2021 10:29
Шановний Учаснику!!Звичайно розглядаються всі пропозиції,що відповідають заявленим у оголошенні технічним характеристикам, в тому числі товар, що є "еквівалентом" та "аналогом" технічні характеристики якого є не гіршими, ніж заявлені у Оголошенні
Дата оприлюднення відповіді:
16.04.2021 10:58
Звернення:
За тендером : Персональні комп'ютери у комплекті
Тема:
Тендер
Зміст:
Шановний Замовнику!
- В технічному завданні вказано: "Операційна система: Microsoft Windows 10 Professional 64-bit (українська/російська), OEM. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим з його активацією, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері."
- В проекті договору вказано: "2.2. При передачі товару Постачальник повинен передати повний комплект ОЕМ-ліцензій. Кожний примірник програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Pro, Microsoft Microsoft Office 2016 Ukrainian має бути попередньо встановлений без його активації, з наступною активацією Постачальником в офісі Замовника."
Уточніть будь-ласка, чи входить Microsoft Office 2016 Ukrainian до технічного завдання ТА програмне забезпечення повинно бути встановлене З/БЕЗ активації?
Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
16.04.2021 10:35
Шановний Учаснику!Microsoft Microsoft Office 2016 Ukrainian не входить до технічного завдання.Програмне забезпечення не встановлювати
Дата оприлюднення відповіді:
16.04.2021 11:02
На даному тендері відміни не були знайдені.
Персональні комп'ютери у комплекті
Тендер:
UA-2021-04-13-003663-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-04-13-003663-b.c1
Дата:
15.04.2021 12:12
Стан:
Порушення усунуто
1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише авторизовані сервісні центри. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить парвилам здійснення гарантійного обслуговування.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів, які мають право обслуговати техніку, яка є предметом закупівлі в місті, де знаходиться Замовник.
Автор:
43509985, ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
69059, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Комунарський район ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ГОВОРУХИ буд. 20 кв. 28
Шановний учасник! Вивчивши вимогу, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі та щодо вимог до предмета закупівлі.Додаток №1 до Оголошення про закупівля буде викладено у Новій редакції.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 000
грн.
Період подання пропозицій
до
28.04.2021 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"