Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-09-005647-c
План UA-P-2021-04-09-005278-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.06.2021 10:53
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.05.2021 14:33
Закінчення аукціону 21.05.2021 15:30
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
21 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
210 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2021 19:59 до 20.05.2021 16:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2021 19:59
до 10.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2021 19:59
до 16.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.05.2021 14:33
до 21.05.2021 15:30
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2021 15:30
до 03.06.2021 16:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.05.2021 15:59
до 14.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2021 16:21
до 25.06.2021 10:53
Період уточнень
з 09.04.2021 19:59 до 10.05.2021 00:00
Період оскарження
з 09.04.2021 19:59 до 16.05.2021 00:00
Період аукціону
з 21.05.2021 14:33 до 21.05.2021 15:30
Період кваліфікації
з 21.05.2021 15:30 до 03.06.2021 16:21
Період кваліфікації
з 21.05.2021 15:30 до 03.06.2021 16:21
Основні параметри
«Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт»
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
105 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04128, Україна, м. Київ, м. Київ, Туполєва, 15-Г
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Підряднику робіт виключно з таких рахунків на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій), робіт та послуг.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
12.05.2021 19:18
-
09.04.2021 19:59
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Іванова
Електронна пошта
Телефон
+380442546601
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
Пропозиція:
20 197 456.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
Пропозиція:
20 139 646 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
Пропозиція:
18 449 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська будівельна компанія Край Буд"
Пропозиція:
17 507 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДА-СТРОЙ"
Пропозиція:
17 506 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пропозиція:
17 505 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
14 777 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
Пропозиція:
14 776 999 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.05.2021 15:59 по 11.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Період вимог/скарг з 03.06.2021 16:21 по 14.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-04-09-005647-c-b1
Підписаний і діє
Номер
54.21-8
14 777 000 грн.
14 777 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.06.2021
Строк дії договору з
22.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт»
Номенклатура
«Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.06.2021 09:59
-
24.06.2021 09:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-25-000044
Дата створення проекту
25.06.2021 15:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2021 15:26
Дата публікації висновку про результати
21.07.2021 19:00
Дата завершення усунення порушень
05.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
20.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-04-09-005647-c 09.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2021 00:00
Документи рішення
25.06.2021 15:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.04.2021 (протокол № 150) зі змінами, затвердженими рішеннями тендерного комітету від 26.04.2021 (протокол № 224), від 29.04.2021 (протокол № 238), від 07.05.2021 (протокол № 257), від 12.05.2021 (протокол № 265); звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 14.04.2021 та відповідь Замовника від 16.04.2021; вимоги щодо усунення порушень від 14.04.2021, 07.06.2021, 08.06.2021, 10.06.2021 та відповіді Замовника від 19.04.2021, 10.06.2021; тендерні пропозиції споживчого товариства «Кооператор» (далі – СТ «Кооператор») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Моноліт-проект» (далі – ТОВ «БК «Моноліт-проект»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.05.2021; повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2021; договір підряду від 22.06.2021 № 54.21-8 на виконання робіт (далі – Договір); пояснення Замовника, надані 05.07.2021 та 13.07.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що на порушення частини третьої статті 31 Закону Замовник не надав через електронну систему закупівель відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі СТ «Кооператор» за номером UA-2021-04-09-005647-c.c4 щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Крім того моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження файлу(ів), який (і) повинні містити інформацію відповідно до таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації. Так, відповідно до пункту 7 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації надаються інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка складається зокрема з технічного завдання, яка повинна відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Відповідно до пункту 1.7 технічного завдання додатку 5 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності небюджетного відкритого рахунку на його ім’я в органах Казначейства. При цьому, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі її використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації). Учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Моноліт-проект» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 17.05.2021 № 30 з інформацією про намір відкрити небюджетний рахунок в органах Казначейства у разі визначення переможцем процедури закупівлі. Також в зазначеній довідці учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Моноліт-проект» звертає увагу на те, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником. Однак, учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Моноліт-проект» у довідці від 17.05.2021 № 30 не зазначив законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів про відкритий на його ім’я в органах Казначейства небюджетний рахунок. Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Моноліт-проект» не надав інформацію щодо наявності небюджетного відкритого рахунку на його ім’я в органах Казначейства, що не відповідає підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ, пункту 7 таблиці 2 додатку 2, пункту 1.7 технічного завдання додатку 5 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БК «Моноліт-проект» як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK-1-7) – не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень установлено порушення частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Моноліт-проект» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції СТ «Кооператор», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.07.2021 00:00
Дата публікації
21.07.2021 19:00
Документи висновку
21.07.2021 19:00
-
Оскарження в суді
Повідомляємо, що Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 15.09.2021 було відкрито провадження у справі №640/21995/21 за позовом КП «Київпастранс» про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі: UA-2021-04-09-005647-c.
Дата публікації
17.09.2021 16:14
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», очікуваною вартістю 21 000 000 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-09-005647-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
30.06.2021 13:14
Орган перевірки
06.07.2021 00:00
Документи повідомлення
30.06.2021 13:14
-
Відповідь
Щодо запиту Державної Аудиторської Служби України по закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» UA-2021-04-09-005647-c
Стосовно надання документів, повідомляємо, що: - обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2015/12/DSTU1.1-1_z_-Zm_noyu-1.pdf ) - очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом) - розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 квітня 2021 року № 863 (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_kapitalniy_remont_obyektiv_scho_finansuyetsya_u_2021_rotsi_za_rakhunok_byudzhetnikh_koshtiv_po_departamentu_transportno_infrastrukturi_vikonavchogo_organu_kivsko_misko_radi_kivsko_misko_derzhavno_administratsi/ofgs6gggz9_kmda__863/ ) Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Рішеня
05.07.2021 12:05
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», очікуваною вартістю 21 000 000 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-09-005647-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
09.07.2021 13:24
Орган перевірки
15.07.2021 00:00
Документи повідомлення
09.07.2021 13:25
-
Відповідь
Щодо запиту Державної Аудиторської Служби України по закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» UA-2021-04-09-005647-c.
Повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом).
Рішеня
13.07.2021 13:59
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Аргументовані заперечення до висновку
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі до Замовника щодо встановлення порушення законодавства не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону та ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом по закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» та надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до п. 3 р. ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби від 08.09.2020 №552, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов'язання щодо їх усунення. Необхідно зазначити, що у висновку Державної аудиторської служби від 21.07.2021 зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення держаного фінансового контролю в Україні» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Стаття 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» встановлює головні завдання Держаудислужби, а стаття 5 даного закону передбачає шляхи здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель. Звертаємо увагу, що жодним нормативно – правовим актом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючій особі шляхи усунення виявлених порушень у вигляді розірвання договору, про що зазначено у рішеннях Херсонського окружного суду від 21.01.2021 у справі №540/2606/20, Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.06.2020 у справі №160/1884/20. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо вимоги про розірвання договору слід зазначити, що відповідно до ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить підстав для розірвання договору.
Висновку
28.07.2021 17:38
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2021 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546601
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2021 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546601
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності