Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів – Дольськ на ділянці км 13+050 - км 16+220, Волинська область від СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-08-001755-a
Id Tender 5d04a93225d04265a53216c8edeae286
План UA-P-2021-04-07-000722-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.11.2021 11:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.06.2021 11:02
Закінчення аукціону 07.06.2021 11:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
106 492 783 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 064 927.83 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2021 11:20 до 05.06.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2021 11:20
до 26.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2021 11:20
до 01.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.06.2021 11:02
до 07.06.2021 11:24
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2021 11:24
до 19.10.2021 10:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2021 16:57
до 30.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.10.2021 10:44
до 03.11.2021 11:32
Період уточнень
з 08.04.2021 11:20 до 26.05.2021 00:00
Період оскарження
з 08.04.2021 11:20 до 01.06.2021 00:00
Період аукціону
з 07.06.2021 11:02 до 07.06.2021 11:24
Період кваліфікації
з 07.06.2021 11:24 до 19.10.2021 10:44
Період кваліфікації
з 07.06.2021 11:24 до 19.10.2021 10:44
Основні параметри
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів – Дольськ на ділянці км 13+050 - км 16+220, Волинська область
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного Банку України та є чинним на період проведення цих торгів. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
532 463.92
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів – Дольськ на ділянці км 13+050 - км 16+220, Волинська область
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості будівництва, в межах виділених на фінансування робіт у поточному році коштів
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
28.05.2021 16:05
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.04.2021 11:17
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Руслан
Електронна пошта
Телефон
380507833341
Замовник
ЄДРПОУ
25908960
Повна назва
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
Пропозиція:
104 690 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Пропозиція:
102 740 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.06.2021 16:57 по 27.06.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
У зв’язку із значними обсягами наданих учасником документів в межах закупівлі, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної ціни не можуть бути завершені протягом п’яти робочих днів та виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції Встановлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.06.2021 16:56
-
07.06.2021 11:24
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.06.2021 16:29 по 04.07.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника визначено переможцем
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.06.2021 16:29
-
16.06.2021 16:58
Витяг з ЄДР
16.06.2021 16:57
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.08.2021 15:53 по 17.08.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
За результатами розгляду наданих учасником Консорціум «ВДК» документів, тендерним комітетом встановлено, що учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам (згідно експертизи Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С.Бокаріуса» Міністерства юстиції України №4038), визначеним у тендерній документації та вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також тендерна пропозиція учасника містить недостовірну інформацію
Документи кваліфікації
06.08.2021 15:53
-
30.07.2021 14:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.08.2021 14:59 по 22.08.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Учасника визначено переможцем торгів
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.08.2021 14:59
-
06.08.2021 15:54
Витяг з ЄДР
06.08.2021 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Зазначені у довідці № 171/4 від 04.06.2021 року про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, в якій зазначено, зокрема: - Бульдозер гусеничний Т-170, 1990р. потужність 125 кВт Т00731 AC; - Бульдозер CATERPILLAR D6T, 2010р. потужність 145кВт Т01584АС; - Бульдозер ДЗ-42Г, 1990р. потужність 79кВт (108к.с.) Т0004ВН; - Бульдозер ДЗ-110,1989р. потужність 97 кВт Т00590ВК; - Бульдозер ДЗ-110,1989р. потужність 97 кВт Т00591ВК. Вказані бульдозери не відповідають вимогам Документації в частині потужності, що є порушенням вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки, виходячи із мінімальної кількості, визначеної Замовником, в тендерній документації, зокрема: 6 Бульдозери, потужність 116 кВт (155 к.с.) шт. 1 7 Бульдозери, потужність 142 кВт (190 к.с.) шт. 1 8 Бульдозери, потужність 59-79 кВт (80-108 к.с.) шт. 2 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку щодо наявності техніки, виходячи із вимог до потужності та кількості, визначеної Замовником в тендерній документації.
Створено
10.08.2021 09:40
Надати до
11.08.2021 09:40
Період вимог/скарг з 21.09.2021 13:09 по 02.10.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.09.2021 13:09
-
20.09.2021 12:01
Витяг з ЄДР
20.09.2021 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Асфальтобетонний завод (виробництво) не містить інформацію Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку повинні відповідати відомостям в документах, що надаються Учасником, що є порушенням вимог пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 2 до тендерної документації асфальтобетонний завод (виробництво) повинен містити інформацію Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку повинні відповідати відомостям в документах, що надаються Учасником. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати інформацію/документи щодо інформації з Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку, що відповідають відомостям в документах, що надаються Учасником, відповідно до вимог пункту 3.1. Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
20.09.2021 12:26
Надати до
21.09.2021 12:26
Період вимог/скарг з 19.10.2021 10:43 по 30.10.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Зміст
ВІДХИЛИТИ пропозицію учасника Консорціум «ВДК»
Документи кваліфікації
19.10.2021 10:43
-
19.10.2021 10:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Період вимог/скарг з 19.10.2021 10:44 по 30.10.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника, визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТзОВ «Луцькавтодор-Сервіс»
Документи кваліфікації
Угоди
UA-2021-04-08-001755-a-c4
Підписаний і діє
Номер
01.2/5/21
104 690 800 грн.
87 242 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2021
Строк дії договору з
03.11.2021
по
31.12.2021
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів – Дольськ на ділянці км 13+050 - км 16+220, Волинська область
Номенклатура
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів – Дольськ на ділянці км 13+050 - км 16+220, Волинська область
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2021 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
Повна назва
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23251561

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2021 11:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 492 783 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2021 00:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 492 783 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2021 00:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності