Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради, за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-06-004693-b
План UA-P-2021-04-06-004931-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 10.07.2021 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.05.2021 11:04
Закінчення аукціону 06.05.2021 11:37
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
7 251 027.43 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
36 255.14 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.04.2021 15:17 до 05.05.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 06.04.2021 15:17
до 25.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.04.2021 15:17
до 01.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.05.2021 11:04
до 06.05.2021 11:37
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.05.2021 11:37
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2021 16:31
до 27.06.2021 00:00
Період уточнень
з 06.04.2021 15:17 до 25.04.2021 00:00
Період оскарження
з 06.04.2021 15:17 до 01.05.2021 00:00
Період аукціону
з 06.05.2021 11:04 до 06.05.2021 11:37
Період кваліфікації
з 06.05.2021 11:37
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради, за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради, за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Дата постачання по
30.09.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
26.04.2021 16:12
-
26.04.2021 16:11
-
19.04.2021 17:30
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Скасування
10.07.2021 00:03
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
29.06.2021 08:58
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Шевцова
Електронна пошта
Телефон
+380612805714
Замовник
ЄДРПОУ
05498677
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69005
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Перемоги, буд. 80
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Гарант-Строй 2007
Пропозиція:
7 214 673.13 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
7 212 820 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Променерго-Інновація"
Пропозиція:
6 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД"
Пропозиція:
6 499 900 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.05.2021 16:31 по 06.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.05.2021 16:31
-
06.05.2021 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
всупереч вимогам таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником не надано повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою територіального органу Державної податкової служби або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою територіального органу Державної податкової служби або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу».
Створено
13.05.2021 16:03
Надати до
14.05.2021 16:03
Період вимог/скарг з 16.06.2021 23:40 по 27.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-02-000053
Дата створення проекту
02.06.2021 16:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2021 17:06
Дата публікації висновку про результати
15.06.2021 14:55
Дата завершення усунення порушень
02.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
25.06.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
НАКАЗ 02.06.2021 № 280 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-06-004693-b, ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2021 00:00
Документи рішення
02.06.2021 17:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерних пропозицій вимогам Закону та тендерної документації (далі – ТД) Замовника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.04.2021 № 45, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД". За результатами дослідження тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника. Так, пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника та п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Замовника передбачена вимога підтвердження відповідності учасника критерію, визначеному ст.16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), а саме: наявності матеріально-технічної бази. При цьому, Замовником висунуто вимогу щодо обов’язкової наявності у учасника наступного обладнання: автокран; екскаватор; пальник газопламеневий; перфоратор; пилка дискова; шуруповерт. Водночас слід зазначити, що до Підсумкової відомості ресурсів, наданої ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в складі тендерної пропозиції, включено використання всього вказаного обладнання, у тому числі пальника газопламеневого. Учасником – переможцем ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте, дана довідка не містить інформації про наявність в розпорядженні ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" пальника газопламеневого. З огляду на викладене, учасником ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" не підтверджено наявність всього необхідного обладнання, передбаченого ТД Замовника. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" не відповідає критерію, визначеному ст. 16 Закону та вимогам п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Замовника. Також, згідно вимог п.5 розд. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника та п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 учасники на підтвердження критерію, визначеного ст.16 Закону щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 12 працівників робочих професій, які знаходяться у трудових відносинах з учасником торгів або субпідрядною організацією, що буде залучена до виконання робіт. На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій), до якої включено 12 працівників робочих професій. Крім того, у складі тендерної пропозиції наявні повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою територіального органу Державної податкової служби на всіх працівників. У вказаних документах, поряд з іншими, фігурують монтажники Гуржиєнко Іван Іванович та Курта Андрій Олександрович, які, згідно з даними повідомлень про прийняття працівника на роботу, працевлаштовані у ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" без оформлення трудових книжок. При цьому слід зазначити наступне. Під час проведення моніторингу громадяни Гуржиєнко І.І. та Курта А.О. звернулись до управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області та у власноручних заявах повідомили про те, що не мають жодних трудових відносин з ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД". Для посвідчення своєї особи під час подачі вказаних заяв громадянами Гуржиєнком І.І. та Куртою А.О. надано паспорти та довідки про присвоєння індивідуального податкового номера. Враховуючи викладене, ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в своїй тендерній пропозиції було подано недостовірні дані щодо наявності необхідної кількості (12-ти) працівників та наявності трудових відносин з громадянами Гуржиєнко І.І. та Курта А.О. Таким чином, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" не відповідає критерію, визначеному ст.16 Закону та вимогам п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 ТД Замовника щодо наявності необхідної кількості працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи викладені факти, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" на підставі: - абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону - з причини не відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - абз.4 п.1 ч.1 ст.31 Закону – з причини подання учасником недостовірної інформації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами дослідження тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" встановлено факти не відповідності її кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону, а також подання учасником недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції, внаслідок чого, згідно вимог п.1 ч.1 ст.31 Закону, Замовник повинен відхилити таку тендерну пропозицію. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" на підставі абз.2 та 4 п.1 ч.1 ст.31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
15.06.2021 00:00
Дата публікації
15.06.2021 14:55
Документи висновку
15.06.2021 14:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" на підставі абз.2 та 4 п.1 ч.1 ст.31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електроннузакупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником всі вимоги виконані, протокол додається.
Дата публікації
16.06.2021 23:54
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання інформації та пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-06-004693-b, ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
07.06.2021 18:41
Орган перевірки
11.06.2021 00:00
Документи повідомлення
07.06.2021 18:42
-
Відповідь
Пояснення
Замовник повідомляє, що на підставі проектно-кошторинної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок, здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднені уповноваженою особою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
10.06.2021 15:36
Замовник
Документи повідомлення
10.06.2021 20:06
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
7 251 027.43 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2021 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380612805714
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
7 251 027.43 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2021 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380612805714
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності