Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45210000-2 Будівництво будівель) від НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "ХОРТИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-05-007391-a
План UA-P-2021-04-05-009764-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.06.2021 10:36
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 17.05.2021 12:42
Закінчення аукціону 17.05.2021 13:09
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
70 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
350 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2021 18:14 до 14.05.2021 16:50
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2021 18:14
до 04.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2021 18:14
до 10.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 17.05.2021 12:42
до 17.05.2021 13:09
Завершено
Період кваліфікації
з 17.05.2021 13:09
до 21.05.2021 16:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2021 16:12
до 01.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2021 16:12
до 10.06.2021 10:36
Період уточнень
з 05.04.2021 18:14 до 04.05.2021 00:00
Період оскарження
з 05.04.2021 18:14 до 10.05.2021 00:00
Період аукціону
з 17.05.2021 12:42 до 17.05.2021 13:09
Період кваліфікації
з 17.05.2021 13:09 до 21.05.2021 16:12
Період кваліфікації
з 17.05.2021 13:09 до 21.05.2021 16:12
Основні параметри
Реконструкція будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45210000-2 Будівництво будівель)
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), детальні умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається визначено розділом ІІІ тендерної документації " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
350 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45210000-2 Будівництво будівель)
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69017, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Старого редуту, 9
Дата постачання по
16.08.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
06.05.2021 16:52
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
30.04.2021 13:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Потеряєва
Електронна пошта
Телефон
+380678877007
Сайт:
https://ostriv.org
Замовник
ЄДРПОУ
02223572
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "ХОРТИЦЯ"
Поштовий індекс
69017
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Старого Редуту, буд. 9
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"
Пропозиція:
70 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"
Пропозиція:
70 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЕОС-УКБ"
Пропозиція:
69 289 999.75 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.05.2021 16:12 по 01.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.05.2021 16:12
-
17.05.2021 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатком 4 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (анологичних) за предметом закупівлі договору(договорів)» до тендерної документації передбачено наявність рекомендаційного листа (листа – підтвердження про виконання аналогічного договору) від контрагента, з яким було укладено аналогічний договір. Рекомендаційний лист повинен містити інформацію про суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором, якість та своєчасність виконання робіт підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень. Прошу надати лист – підтвердження про виконання аналогічного договору, а саме Договору генерального підряду №7-3 на виконання робіт з будівництва житлового комплексу з підприємствами соціально-культурного побутового обслуговування, спорудами для зберігання індивідуального автотранспорту на вул. Новопольовій , 2 у Солом’янському районі м. Києва укладеного 07.03.2017 укладеного з ТОВ «Укрпромметторг» 2. Додатком 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачено, що для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або користування: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або накладну (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір (договори) користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/користування/надання послуг повинні бути дійсним (дійсними) та чинним (чинними) на час виконання робіт, що є предметом закупівлі). До переліченого власного транспорту, до довідки додаються відповідні офіційні документи (технічні паспорти). Довідкою № 117 від 12.05.2021 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази Учасник повідомив про наявність матеріально-технічної бази, але не долучив документи, що підтверджують право власності або користування. Прошу долучити документи, що підтверджують право власності або користування: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або накладну (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір (договори) користування чи надання послуг тощо на обладнання, матеріально-технічну зазначену у довідці від 12.05.2021 за № 117.
Створено
20.05.2021 15:58
Надати до
21.05.2021 15:58
Договір
UA-2021-04-05-007391-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1078/05-12/2021
69 289 999.75 грн.
57 741 666.46 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2021
Строк дії договору з
09.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45210000-2 Будівництво будівель)
Номенклатура
Реконструкція будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45210000-2 Будівництво будівель)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.06.2021 10:36
-
09.06.2021 16:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-10-000061
Дата створення проекту
10.11.2021 15:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2021 16:36
Дата публікації висновку про результати
03.12.2021 17:06
Дата завершення усунення порушень
18.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.11.2021 № 384 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-04-05-007391-a 05.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2021 00:00
Документи рішення
10.11.2021 16:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного заповідника «ХОРТИЦЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.05.2021 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.05.2021 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОС-УКБ» (далі – ТОВ «ГЕОС-УКБ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2021 б/н, договір підряду від 09.06.2021 № 1078/05-12/2021 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 09.08.2021 № 2, від 31.08.2021 № 4 та від 29.10.2021 № 5, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 22.11.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 додатку 1 та додатку 3 тендерної документації установив вимогу проте, що учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт, що передбачені технічним завданням у формі заповненої таблиці, а у разі залучення субпідрядної організації, також за підписом директора (уповноваженої особи) цієї організації. Інформація, що зазначена у довідці, у тому числі залученої субпідрядної організації підтверджується копіями трудових книжок або наказами про призначення на посаду або копіями трудових договорів або копіями цивільно-правових угод, посвідчень та/або інших документів, які підтверджують кваліфікацію працівників. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «ГЕОС-УКБ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт (уточнена) б/н та б/д (далі - Довідка), у пункті 5 якої зазначає про наявність 4-х електриків, а саме: Кас’янова Дмитра Васильовича, Патлатого Ігоря Миколайовича, Ворони Олексія Михайловича та Стеценка Олексія Миколайовича. Однак, на електрика Кас’янова Дмитра Васильовича у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЕОС-УКБ» відсутня копія трудової книжки або наказ про призначення на посаду або копія трудового договору або копія цивільно-правової угоди, чим не дотримано вимоги пункту 2 додатку 1 та додатку 3 до тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЕОС-УКБ» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та уклав з ним договір. Крім того, встановлено, що Замовник відповідно до частини третьої статті 22 Закону установив інші вимоги до учасників, зокрема у пункті 13 додатку 1 та Додатку 9 до тендерної документації установлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297 –VI. Водночас учасник ТОВ «ГЕОС-УКБ» у складі своєї тендерної пропозиції надано листи-годи на обробку персональних даних (паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків) на всіх працівників, що вказані в Довідці, окрім Патлатого Ігоря Миколайовича, Ворону Олексія Михайловича, Стеценка Олексія Миколайовича та Кас’янова Дмитра Васильовича, чим не дотримано вимоги пункту 13 додатку 1 та Додатку 9 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі учасника ТОВ «ГЕОС-УКБ» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕОС-УКБ» установлено порушення абзаців 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.11.2021 00:00
Дата публікації
03.12.2021 17:06
Документи висновку
03.12.2021 17:06
-
Оскарження в суді
У висновку за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕОС-УКБ» установлено порушення абзаців 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами розгляду висновку, повідомляємо про відсутність правових підстав для усунення порушення, та оскаржуємо висновок у судовому порядку. Адміністративний позов подано 17.12.2021
Дата публікації
20.12.2021 10:38
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45210000-2 Будівництво будівель), очікуваною вартістю 70 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-05-007391-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.11.2021 16:22
Орган перевірки
23.11.2021 00:00
Документи повідомлення
17.11.2021 16:23
-
Відповідь
Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівель)
На виконання запиту Національний заповідник «Хортиця», як замовник вважає за необхідне надати пояснення та копії підтверджуючи документів, що запитуються.
Рішеня
22.11.2021 16:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2021 16:50
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "ХОРТИЦЯ"
Контактний телефон:
+380678877007
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2021 16:50
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "ХОРТИЦЯ"
Контактний телефон:
+380678877007
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності