Показати схожі тендери
Закупівля Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») від Міністерство закордонних справ України.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-02-003181-a
План UA-P-2021-04-02-005276-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.06.2021 13:06
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.04.2021 13:57
Закінчення аукціону 22.04.2021 14:42
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
31 783 059 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
158 915.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2021 19:20 до 21.04.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2021 19:20
до 11.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2021 19:20
до 17.04.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.04.2021 13:57
до 22.04.2021 14:42
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2021 14:42
до 17.05.2021 18:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2021 14:19
до 28.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.05.2021 18:17
до 07.06.2021 13:06
Період уточнень
з 02.04.2021 19:20 до 11.04.2021 00:00
Період оскарження
з 02.04.2021 19:20 до 17.04.2021 00:00
Період аукціону
з 22.04.2021 13:57 до 22.04.2021 14:42
Період кваліфікації
з 22.04.2021 14:42 до 17.05.2021 18:17
Період кваліфікації
з 22.04.2021 14:42 до 17.05.2021 18:17
Основні параметри
Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа 1
Дата постачання по
15.12.2022 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок Підрядника проміжними платежами за фактично виконані етапи Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати (форма КБ-3) та Підсумкових відомостей ресурсів протягом 7 (семи) банківських днів з моменту їх підписання уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації юридичних зобов’язань перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30 (тридцять) % від ціни Договору бюджетного періоду в якому виконуються Роботи на строк до 3 (трьох) місяця(ів) для придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, засобів тощо. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідних асигнувань
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
13.04.2021 18:28
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Чолач
Електронна пошта
Телефон
+380442381577
Сайт:
https://mfa.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00026620
Повна назва
Міністерство закордонних справ України
Поштовий індекс
01018
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Михайлівська площа,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРАТ "БКБМ"
Пропозиція:
31 750 996.02 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРАТ "БКБМ"
Пропозиція:
31 592 080.71 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
Пропозиція:
30 818 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
Пропозиція:
30 659 185.39 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Будремкомплект"
Пропозиція:
27 430 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ БРФ Відродження
Пропозиція:
27 273 184 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.04.2021 14:19 по 10.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Відповідно до рішення тендерного комітету від 27.04.2021 (протокол № 20), керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону, Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» надано 24 години для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих в складі тендерної пропозиції, а саме: в поданій Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» тендерній пропозиції виявлені невідповідності в частині підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Зокрема, пунктами 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації вимагалося підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати заповнену довідку встановленої форми, завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність 36 працівників (з них щонайменше: 30 робітників, що виконуватимуть реставраційні роботи, 2 інженерно-технічних робітників, 2 особи молодшого обслуговуючого персоналу (охорона, службовець тощо), які мають необхідні знання та досвід відповідно до технічних вимог закупівлі. На кожного зазначеного у заповненій довідці працівника від учасників вимагалося надання: - відомостей, що підтверджують відповідну освіту та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері; - відомостей, що підтверджують результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що будуть чинними на момент проведення робіт згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.15-07); - на працівників, що виконуватимуть роботи на висоті відомостей, що підтверджують допуск на проведення робіт на висоті; - на працівників, що виконуватимуть верхолазні роботи відомостей, що підтверджують допуск на проведення верхолазних робіт. Разом з тим, Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» на підтвердження наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері на працівників К.П. Коваленко, П.О. Скляренко, Г.І. Богдан, Л.В. Скребцова, О.А. Шульга, Г.Ф. Бойко, С.А. Маковецький, П.М. Шутий, С.С. Берніков, А.В. Лаврентьєв, В.В. Якіменко, В.М. Шпортко, М.С. Матвійчук, Д.В. Чобота, Р.І. Теменик, М.П. Руденко, Є.О. Горяшко, В.С. Зашка, Д.Г. Каргієв, О.М. Кузнецов, О.І. Васильєв, В.А. Бадя, Р.Т. Гегелія, В.Л. Галенкін, В.І. Поліщук не надано відповідних документів. Крім того, пунктами 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації вимагалося підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). До заповненої довідки додаються завірені учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) за період з 2018 по 2020 рр. та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг/товару), терміну надання послуг/ціни договору/фактичної оплати за договором. Під аналогічним договором слід розуміти: - договір який був укладений учасником (одноосібно без залучення третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)) та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи; - договір який був укладений учасником (із залученням третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)) та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків – здійснювалося підрядником; демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виготовлення віконних блоків, встановлення нових заповнень – здійснювалося підрядником; демонтаж існуючих віконних блоків, інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень – здійснювалося підрядником; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи, підрядником із залученням третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців) з виконання усього комплексу зазначених робіт незалежно від обсягу, що виконувався підрядником та субпідрядником/співвиконавцем. * Запитувані договори, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів (у випадку залучення до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)), надаються учасником в складі тендерної пропозиції не в залежності від попереднього наявного спільного досвіду виконання робіт з такими субпідрядниками/співвиконавцями; такі виконані в повному обсязі договори (як з боку учасника, так і з боку субпідрядника/співвиконавця) повинні засвідчувати факт виконання ними комплексу робіт з виготовлення віконних блоків, демонтажу існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень та інших внутрішніх та зовнішніх реставраційних опоряджувальних робіт. З боку Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» надано договір, що підтверджує демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи, натомість, відсутнє підтвердження щодо виготовлення віконних блоків. Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» для усунення виявлених невідповідностей необхідно було подати завірені в установленому порядку документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та пунктам 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. Протягом установленого Законом строку, такі невідповідності усунені не були. Крім того, пунктами 1 і 6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а також додатком 2 до тендерної документації, від учасників процедури закупівлі, серед іншого, вимагалося: - надання сертифікатів України на світлопрозорі конструкції в цілому; - надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакет; - надання протоколів лабораторних випробувань продукції. Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» не надано зазначених документів на підтвердження технічних вимог предмета закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, висловлено пропозицію відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» за предметом закупівлі Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») на підставі абзаців першого, другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а також на підставі абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В поданій Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» тендерній пропозиції виявлені невідповідності в частині підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Зокрема, пунктами 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації вимагалося підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати заповнену довідку встановленої форми, завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність 36 працівників (з них щонайменше: 30 робітників, що виконуватимуть реставраційні роботи, 2 інженерно-технічних робітників, 2 особи молодшого обслуговуючого персоналу (охорона, службовець тощо), які мають необхідні знання та досвід відповідно до технічних вимог закупівлі. На кожного зазначеного у заповненій довідці працівника від учасників вимагалося надання: - відомостей, що підтверджують відповідну освіту та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері; - відомостей, що підтверджують результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що будуть чинними на момент проведення робіт згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.15-07); - на працівників, що виконуватимуть роботи на висоті відомостей, що підтверджують допуск на проведення робіт на висоті; - на працівників, що виконуватимуть верхолазні роботи відомостей, що підтверджують допуск на проведення верхолазних робіт. Разом з тим, Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» на підтвердження наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері на працівників К.П. Коваленко, П.О. Скляренко, Г.І. Богдан, Л.В. Скребцова, О.А. Шульга, Г.Ф. Бойко, С.А. Маковецький, П.М. Шутий, С.С. Берніков, А.В. Лаврентьєв, В.В. Якіменко, В.М. Шпортко, М.С. Матвійчук, Д.В. Чобота, Р.І. Теменик, М.П. Руденко, Є.О. Горяшко, В.С. Зашка, Д.Г. Каргієв, О.М. Кузнецов, О.І. Васильєв, В.А. Бадя, Р.Т. Гегелія, В.Л. Галенкін, В.І. Поліщук не надано відповідних документів. Крім того, пунктами 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації вимагалося підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). До заповненої довідки додаються завірені учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) за період з 2018 по 2020 рр. та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг/товару), терміну надання послуг/ціни договору/фактичної оплати за договором. Під аналогічним договором слід розуміти: - договір який був укладений учасником (одноосібно без залучення третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)) та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи; - договір який був укладений учасником (із залученням третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)) та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків – здійснювалося підрядником; демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виготовлення віконних блоків, встановлення нових заповнень – здійснювалося підрядником; демонтаж існуючих віконних блоків, інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень – здійснювалося підрядником; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи, підрядником із залученням третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців) з виконання усього комплексу зазначених робіт незалежно від обсягу, що виконувався підрядником та субпідрядником/співвиконавцем. * Запитувані договори, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів (у випадку залучення до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)), надаються учасником в складі тендерної пропозиції не в залежності від попереднього наявного спільного досвіду виконання робіт з такими субпідрядниками/співвиконавцями; такі виконані в повному обсязі договори (як з боку учасника, так і з боку субпідрядника/співвиконавця) повинні засвідчувати факт виконання ними комплексу робіт з виготовлення віконних блоків, демонтажу існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень та інших внутрішніх та зовнішніх реставраційних опоряджувальних робіт. З боку Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» надано договір, що підтверджує демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи, натомість, відсутнє підтвердження щодо виготовлення віконних блоків. Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» для усунення виявлених невідповідностей необхідно подати завірені в установленому порядку документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та пунктам 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
27.04.2021 16:10
Надати до
28.04.2021 16:10
Період вимог/скарг з 07.05.2021 17:25 по 18.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Відповідно до рішення тендерного комітету від 05.05.2021 (протокол № 22), керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Приватному підприємству «Будремкомплект» надано 24 години для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих в складі тендерної пропозиції, а саме повідомлено про необхідність надати: - документи на підтвердження наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері на працівників, зазначених у Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (номери у довідці 1-6, 21-37); - посвідчення про проходження навчання з охорони праці на таких працівників: Н.П. Корольова, О.О. Водоп’янов, В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко, В.Я. Хвостенко; - на працівників В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко надати допуски на виконання роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт або відповідне роз’яснення з посиланням на акти законодавства, що наявність посвідчення, що працівники пройшли навчання та перевірку знань з правил роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт, є належним допуском до виконання таких робіт; - договір, що підтверджує виконання робіт з виготовлення віконних блоків разом з додатками та актами виконаних робіт до такого договору. Протягом установленого Законом строку (до 06.05.2021 23:52), такі невідповідності були усунені частково. 1. Приватним підприємством «Будремкомплект» надано посвідчення про проходження навчання з охорони праці на таких працівників: Н.П. Корольова, О.О. Водоп’янов, В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко, В.Я. Хвостенко. 2. На підтвердження наявності договору з виконання робіт з виготовлення віконних блоків Приватним підприємством «Будремкомплект» надано: - договір субпідряду № ШО-240620/2 від 15.06.2020, укладений між ТОВ «РАТІ» (замовник) та ПП «Екіпаж» (субпідрядник), щодо виконання робіт з «реабілітації нежитлової будівлі по Майдану Павлівському, 4 – реставрація. Коригування» (такі роботи відповідно до зазначеного договору включають: поставка матеріалів та обладнання, монтажні роботи); - договір підряду № 26 від 21.05.2019, укладений між Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської районної ради (замовник) та ПП «Екіпаж» (підрядник), щодо виконання капітального ремонту 2-го поверху відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання с.Козіївка. Натомість, Приватним підприємством «Будремкомплект» не надано актів виконаних робіт по наведеним двом договорам, що б підтверджували факт виконання таких договорів. Також, з наданих Приватним підприємством «Будремкомплект» матеріалів (документів, відомостей) членам тендерного комітету не вдалося встановити факт наявності досвіду виконання робіт з виготовлення віконних блоків ані з боку Приватного підприємства «Будремкомплект», ані з боку Приватного підприємства «Екіпаж». Зокрема, відповідно до договору підряду № 26 від 21.05.2019, укладений між Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської районної ради (замовник) та ПП «Екіпаж» (підрядник), ПП «Екіпаж» не виконувало робіт з виготовлення віконних блоків. З договору субпідряду № ШО-240620/2 від 15.06.2020, укладеного між ТОВ «РАТІ» (замовник) та ПП «Екіпаж» (субпідрядник), не вдалося встановити факт виконання ПП «Екіпаж» робіт з виготовлення віконних блоків, оскільки додатки до такого договору із зазначенням технічної специфікації не були додані. Крім того, тендерний комітет розглянув наданий Приватним підприємством «Будремкомплект» гарантійний лист від 16.04.2021 № 1684/1 про те, що Приватне підприємство «Екіпаж» гарантує виконання замовлення по склінню Міністерства закордонних справ за адресою 01018, м. Київ, Михайлівська площа, 1 в строк та згідно необхідних характеристик. Так, членам тендерного комітету не вдалося встановити, що включає в себе «замовлення по склінню МЗС». При цьому, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у видах діяльності ПП «Будремкомплект» та ПП «Екіпаж» відсутні види діяльності, що б підтверджували можливість виготовлення продукції з алюмінію (металеві вироби). Разом з тим, відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасник, який має намір залучити потужності третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців) у виконанні комплексу реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД), що включають демонтаж існуючих віконних та балконних блоків, встановлення нових заповнень, інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи, повинен надати документ (договір тощо), укладений між генеральним підрядником (учасником) та відповідним субпідрядником, що підтверджуватиме встановлені договірні відносини між таким учасником та відповідним субпідрядником щодо виконання реставраційних робіт у закупівлі. Так, Приватним підприємством «Будремкомплект» не надано документ, що підтверджує встановлені договірні відносини між ПП «Будремкомплект» та ПП «Екіпаж». 3. Приватним підприємством «Будремкомплект» не надано документів на підтвердження наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері на працівників, зазначених у Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (номери у довідці 1-6, 21-37). 4. На працівників В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко Приватним підпримєством «Будремкомплект» не надано допуски на виконання роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт, також не надано відповідне роз’яснення з посиланням на акти законодавства, що наявність посвідчення, що працівники пройшли навчання та перевірку знань з правил роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт, є належним допуском до виконання таких робіт. Крім того, пунктами 1 і 6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а також додатком 2 до тендерної документації, від учасників процедури закупівлі, серед іншого, вимагалося: - надання копію чинного дозволу Держпраці на виконання робіт, що є предметом закупівлі; - сертифікатів України на світлопрозорі конструкції в цілому; - надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакет; - надання протоколів лабораторних випробувань продукції. Приватним підприємством «Будремкомплект» не надано копію чинного дозволу Держпраці на виконання робіт, що є предметом закупівлі, не надано висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакет, не надано протоколів лабораторних випробувань продукції. З приводу наявності сертифікатів України на світлопрозорі конструкції в цілому слід відмітити, що Приватним підприємством «Будремкомплект» надано два нечинних сертифікати, а один сертифікат видано ТОВ «Інтер-норм». При цьому, Приватним підприємством «Будремкомплект» не надано документ, що підтверджує встановлені договірні відносини між ПП «Будремкомплект» та ТОВ «Інтер-норм». Водночас, пунктом 3 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації та додатком 4 до тендерної документації від учасників вимагалося заповнення додатків 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. 13, 14, 15 до Договору. Так, Приватним підприємством «Будремкомплект» не надано заповнені додатки 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. 13, 14, 15 до Договору. У зв’язку з вищевикладеним, висловлено пропозицію відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Будремкомплект» за предметом закупівлі Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») на підставі абзаців першого, другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а також на підставі абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В поданій Приватним підприємством «Будремкомплект» тендерній пропозиції виявлені невідповідності в частині підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Зокрема, пунктами 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації вимагалося підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати заповнену довідку встановленої форми, завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність 36 працівників (з них щонайменше: 30 робітників, що виконуватимуть реставраційні роботи, 2 інженерно-технічних робітників, 2 особи молодшого обслуговуючого персоналу (охорона, службовець тощо), які мають необхідні знання та досвід відповідно до технічних вимог закупівлі. На кожного зазначеного у заповненій довідці працівника від учасників вимагалося надання: - відомостей, що підтверджують відповідну освіту та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері; - відомостей, що підтверджують результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що будуть чинними на момент проведення робіт згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.15-07); - на працівників, що виконуватимуть роботи на висоті відомостей, що підтверджують допуск на проведення робіт на висоті; - на працівників, що виконуватимуть верхолазні роботи відомостей, що підтверджують допуск на проведення верхолазних робіт. Приватним підприємством «Будремкомплект» на підтвердження наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері на працівників Н.П. Корольова, М.С. Мазичук, І.О. Глобенко, О.О. Водоп’янов, М.С. Кириченко, О.І. Глобенко, М.А. Бойко, Є.А. Гончаров, Р.Ю. Кунгурцев, М.С. Міненко, В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко, В.Я. Хвостенко надано посвідчення про те, що вони склали кваліфікаційний іспит у відповідній кваліфікації, що, на думку тендерного комітету, є належним підтвердженням наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері. Водночас, Приватним підприємством «Будремкомплект» на підтвердження наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері на інших працівників, зазначених у Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (номери у довідці 1- 6, 21-37), не надано відповідних документів. При цьому, на працівників Н.П. Корольова, О.О. Водоп’янов, В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко, В.Я. Хвостенко не надано посвідчення про проходження навчання з охорони праці. Крім того, на працівників, які виконуватимуть роботі на висоті (В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко) надано лише посвідчення, що вони пройшли навчання та перевірку знань з правил роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт. При цьому, такі документи не є допуском на виконання таких робіт. Крім того, пунктами 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації вимагалося підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі Приватного підприємтва "Будремкомллект" документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). До заповненої довідки додаються завірені учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) за період з 2018 по 2020 рр. та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг/товару), терміну надання послуг/ціни договору/фактичної оплати за договором. Під аналогічним договором слід розуміти: - договір який був укладений учасником (одноосібно без залучення третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)) та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи; - договір який був укладений учасником (із залученням третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)) та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків – здійснювалося підрядником; демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виготовлення віконних блоків, встановлення нових заповнень – здійснювалося підрядником; демонтаж існуючих віконних блоків, інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень – здійснювалося підрядником; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи – здійснювалося субпідрядником або виконання реставраційних робіт на об’єкті за класом наслідків не нижче СС3, а саме: виготовлення віконних блоків, демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи, підрядником із залученням третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців) з виконання усього комплексу зазначених робіт незалежно від обсягу, що виконувався підрядником та субпідрядником/співвиконавцем. * Запитувані договори, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів (у випадку залучення до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)), надаються учасником в складі тендерної пропозиції не в залежності від попереднього наявного спільного досвіду виконання робіт з такими субпідрядниками/співвиконавцями; такі виконані в повному обсязі договори (як з боку учасника, так і з боку субпідрядника/співвиконавця) повинні засвідчувати факт виконання ними комплексу робіт з виготовлення віконних блоків, демонтажу існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень та інших внутрішніх та зовнішніх реставраційних опоряджувальних робіт. З боку Приватного підприємства «Будремкомплект» надано договір, що підтверджує демонтаж існуючих віконних блоків, встановлення нових заповнень; інші внутрішні та зовнішні реставраційні опоряджувальні роботи, натомість, відсутнє підтвердження щодо виготовлення віконних блоків. Приватному підприємству «Будремкомплект» для усунення виявлених невідповідностей необхідно подати завірені в установленому порядку документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктам 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надати документи на підтвердження наявності відповідної освіти та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері на працівників, зазначених у Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (номери у довідці 1-6, 21-37); посвідчення про проходження навчання з охорони праці на таких працівників: Н.П. Корольова, О.О. Водоп’янов, В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко, В.Я. Хвостенко; на працівників В.М. Новах, Д.В. Плахотничий, М.В. Ревенко надати допуски на виконання роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт або відповідне роз’яснення з посиланням на акти законодавства, що наявність посвідчення, що працівники пройшли навчання та перевірку знань з правил роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт, є належним допуском до виконання таких робіт; договір, що підтверджує виконання робіт з виготовлення віконних блоків разом з додатками та актами виконаних робіт до такого договору.
Створено
05.05.2021 23:52
Надати до
06.05.2021 23:52
Період вимог/скарг з 17.05.2021 18:17 по 28.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В поданій Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» тендерній пропозиції виявлені невідповідності в частині підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Зокрема, пунктами 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації вимагалося підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати заповнену довідку встановленої форми, завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність 36 працівників (з них щонайменше: 30 робітників, що виконуватимуть реставраційні роботи, 2 інженерно-технічних робітників, 2 особи молодшого обслуговуючого персоналу (охорона, службовець тощо), які мають необхідні знання та досвід відповідно до технічних вимог закупівлі. На кожного зазначеного у заповненій довідці працівника від учасників вимагалося надання: - відомостей, що підтверджують відповідну освіту та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері; - відомостей, що підтверджують результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що будуть чинними на момент проведення робіт згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.15-07); - на працівників, що виконуватимуть роботи на висоті відомостей, що підтверджують допуск на проведення робіт на висоті; - на працівників, що виконуватимуть верхолазні роботи відомостей, що підтверджують допуск на проведення верхолазних робіт. Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням 20 працівників. На таких працівників надано відповідні документи, що підтверджують відповідну освіту та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері; результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що будуть чинними на момент проведення робіт згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.15-07). Разом з тим, з наданих 20 працівників, 6 працівників не є робітниками, що виконуватимуть роботи (Ю.М. Лисенко, С.М. Дубров, І.С. Ситник, З.В. Груньковська, І.М. Момот, О.М. Шуліко (дублювання)). При цьому, серед наданих документів на підтвердження кваліфікації працівників наявні відомості про робітників, що не зазначені у довідці (Н.М. Сікун). Додатково Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» надано інформацію про субпідрядників (залучатиметься Товариство з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат»). Відповідно до наданої довідки про працівників відповідної кваліфікації, субпідрядника ТОВ «Абсолют-Клімат», які мають необхідні знання та досвід, зазначено 9 працівників. На таких працівників надано відповідні документи, що підтверджують відповідну освіту та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері; результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що будуть чинними на момент проведення робіт згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.15-07). При цьому, серед наданих документів на підтвердження кваліфікації працівників наявні відомості про робітників, що не зазначені у довідці (В.В. Присяжнюк, В.А, Татарченко, В.М. Лавришин, В.О. Ціліцінський). Виходячи з викладеного, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» не підтвердило наявність 36 працівників, що виконуватимуть роботи. Водночас, на працівника, який виконуватиме роботи на висоті (Є.Г. Курілов) надано лише посвідчення, що він пройшов навчання та перевірку знань з правил роботи на висоті. При цьому, тендерному комітету не вдалося встановити, чи є такі документи допуском на виконання висотних робіт. Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» для усунення виявлених невідповідностей необхідно подати завірені в установленому порядку документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічна закупівлі" та пунктам 1 і 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надати заповнену довідку встановленої форми, завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність 36 працівників (із залученням на підставі субпідряду в тому числі) (з них щонайменше: 30 робітників, що виконуватимуть реставраційні роботи, 2 інженерно-технічних робітників, 2 особи молодшого обслуговуючого персоналу (охорона, службовець тощо), які мають необхідні знання та досвід відповідно до технічних вимог закупівлі. На кожного зазначеного у заповненій довідці працівника від учасників необхідно надати: - відомості, що підтверджують відповідну освіту та/або підвищення кваліфікації у відповідній сфері; - відомості, що підтверджують результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що будуть чинними на момент проведення робіт згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.15-07); - на працівників, що виконуватимуть роботи на висоті відомості, що підтверджують допуск на проведення робіт на висоті; - на працівників, що виконуватимуть верхолазні роботи відомості, що підтверджують допуск на проведення верхолазних робіт. Також на працівника Є.Г. Курілов необхідно надати допуск на виконання роботи на висоті або відповідне роз’яснення з посиланням на акти законодавства, що наявність посвідчення, що працівники пройшли навчання та перевірку знань з правил роботи на висоті та висотно-верхолазних робіт, є належним допуском до виконання таких робіт.
Створено
12.05.2021 19:10
Надати до
13.05.2021 19:10
Договір
UA-2021-04-02-003181-a-b1
Завершився
Номер
04/06
30 659 185.39 грн.
25 549 321.16 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2021
Строк дії договору з
04.06.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
Невиконання Підрядником зобов'язань за Договором (лист-обгрунтування додається).
Номенклатура
1 (роботи)
Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Номенклатура
Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.06.2021 13:06
-
26.01.2022 14:56
-
26.01.2022 14:56
-
Зміни до договору
27.07.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Відповідно до пункту 3 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою покращення якості предмета закупівлі в частині здійснення попередньої оплати, додано умову, що попередня оплата перераховується у встановленому порядку після отримання усіх дозвільних документів на виконання робіт.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-02-000069
Дата створення проекту
02.07.2021 14:49
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
02.07.2021 15:25
Дата публікації висновку про результати
27.07.2021 17:08
Дата завершення усунення порушень
31.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
24.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.07.2021 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-04-02-003181-a 02.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.07.2021 00:00
Документи рішення
02.07.2021 15:25
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства закордонних справ України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.04.2021 протокол № 12 зі змінами від 13.04.2021 протокол № 15, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БРФ Відродження» (далі – ТОВ «БРФ Відродження»), приватного підприємства «Будремкомплект» (далі – ПП «Будремкомплект»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» (далі – ТОВ «ІНТЕР-НОРМ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2021, договір підряду від 04.06.2021 № 04/06, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.07.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БРФ Відродження», ПП «Будремкомплект», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.07.2021 00:00
Дата публікації
27.07.2021 17:08
Документи висновку
27.07.2021 17:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ремонту (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-003181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
07.07.2021 16:32
Орган перевірки
13.07.2021 00:00
Документи повідомлення
07.07.2021 16:33
-
Відповідь
Відповідь МЗС на звернення Державної аудиторської служби України (у зв'язку з технічною неможливістю надати відповідь в рубриці "відповісти", надаємо запитувану інформацію у рубриці "надати пояснення з власної ініціативи")
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-003181-a) (надалі за текстом – Закупівля) здійснено на підставі науково-проєктної документації, яку було розроблено у 2019 році Українським державним науково-дослідним та проектним інститутом «УРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ» та затверджено у встановленому порядку. Так, архітектурні рішення науково-проєктної документації по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (надалі за текстом – Проєкт), виконано у відповідності до: 1) Закону України «Про охорону культурної спадщини»; 2) ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»; 3) ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»; 4) ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій». Проєкт було погоджено з Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), про що свідчить відповідний лист-погодження та пройдено Державну будівельну експертизу в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», та отримано позитивний експертний звіт (копії листа-погодження Департаменту та експертного звіту з додатками додаються). Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета Закупівлі визначено на підставі зазначеного Проєкту, а саме його кошторисної частини. При цьому, кошторисна частина Проєкту складена із застосуванням Національних стандартів України в частині правил визначення вартості будівництва, ресурсних елементів кошторисних норм на будівельні роботи і матеріали, ресурсних елементів кошторисних норм на реставраційно-відновлювальні роботи та інше. Зокрема, кошторисна частина Проєкту розроблена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Водночас, під час визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, окрім Проєкту та зазначених норм та Національних стандартів України, використовувалися вимоги пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета Закупівлі розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства закордонних справ України (https://mfa.gov.ua/) в блоці «Про МЗС» – «Публічна інформація» – «Публічні закупівлі» – «Квітень 2021 року» під номером 3 (https://mfa.gov.ua/gromadskosti/publichna-informaciya/publichni-zakupivli).
Рішеня
12.07.2021 17:43
Замовник
Відповідь
Відповідь МЗС на звернення Державної аудиторської служби України
У зв'язку з технічною неможливістю надати відповідь в рубриці "відповісти", запитувану інформацію було надано у рубриці "надати пояснення з власної ініціативи" у встановлений строк. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-003181-a) (надалі за текстом – Закупівля) здійснено на підставі науково-проєктної документації, яку було розроблено у 2019 році Українським державним науково-дослідним та проектним інститутом «УРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ» та затверджено у встановленому порядку. Так, архітектурні рішення науково-проєктної документації по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (надалі за текстом – Проєкт), виконано у відповідності до: 1) Закону України «Про охорону культурної спадщини»; 2) ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»; 3) ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»; 4) ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій». Проєкт було погоджено з Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), про що свідчить відповідний лист-погодження та пройдено Державну будівельну експертизу в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», та отримано позитивний експертний звіт (копії листа-погодження Департаменту та експертного звіту з додатками додаються). Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета Закупівлі визначено на підставі зазначеного Проєкту, а саме його кошторисної частини. При цьому, кошторисна частина Проєкту складена із застосуванням Національних стандартів України в частині правил визначення вартості будівництва, ресурсних елементів кошторисних норм на будівельні роботи і матеріали, ресурсних елементів кошторисних норм на реставраційно-відновлювальні роботи та інше. Зокрема, кошторисна частина Проєкту розроблена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Водночас, під час визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, окрім Проєкту та зазначених норм та Національних стандартів України, використовувалися вимоги пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета Закупівлі розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства закордонних справ України (https://mfa.gov.ua/) в блоці «Про МЗС» – «Публічна інформація» – «Публічні закупівлі» – «Квітень 2021 року» під номером 3 (https://mfa.gov.ua/gromadskosti/publichna-informaciya/publichni-zakupivli).
Рішеня
13.07.2021 11:21
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 783 059 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2021 10:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381577
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 783 059 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2021 10:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381577
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності