Показати схожі тендери

Закупівля Мережеве обладнання для оновлення мережевої інфраструктури Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-32420000-3 Мережеве обладнання) від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-03-31-004189-c
План UA-P-2021-03-31-000791-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.06.2021 14:50
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 20.05.2021 11:17
Закінчення аукціону 20.05.2021 11:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
12 646 935 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
126 469.35 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2021 16:38 до 01.05.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2021 16:38
до 21.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2021 16:38
до 27.04.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 01.05.2021 09:04
до 20.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 20.05.2021 11:17
до 20.05.2021 11:44
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2021 11:44
до 21.05.2021 17:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2021 17:25
до 01.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2021 17:25
до 09.06.2021 14:50
Період уточнень
з 31.03.2021 16:38 до 21.04.2021 00:00
Період оскарження
з 31.03.2021 16:38 до 27.04.2021 00:00
Період аукціону
з 20.05.2021 11:17 до 20.05.2021 11:44
Період кваліфікації
з 01.05.2021 09:04 до 20.05.2021 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2021 11:44 до 21.05.2021 17:25
Період кваліфікації
з 20.05.2021 11:44 до 21.05.2021 17:25
Основні параметри
Мережеве обладнання для оновлення мережевої інфраструктури Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-32420000-3 Мережеве обладнання)
Network equipment for upgrading the network infrastructure of the Prosecutor General’s Office (CPV 021:2015-32420000-3 Network equipment)
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15. Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Кількість товару: 15 комплектів. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 17 грудня 2021 року. Умови оплати: оплата вартості фактично поставленого Товару здійснюється шляхом переказу Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів із дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної, Акта приймання-передачі налаштованого обладнання та на підставі рахунку, пред’явленого Постачальником до сплати. Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100% Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 або наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 № 275/35897. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 01.05.2021 до 09 год. 00 хв. за київським часом.
Registered address: 01011, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, st. Riznytska, 13/15. Customer category: Public authority (point one of the fourth paragraph of Article 2 of the Law of Ukraine “On Public Procurement”). Quantity of goods: 15 packages. Place for delivering goods, executing works or rendering services: 01011, Ukraine, Kyiv, st. Riznytska, 13/15. Deadline for delivering goods, executing works or rendering services: until December 17, 2021. Terms of payment: payment of the value of the actually delivered Goods is made through the transfer of funds by the Purchaser to the current account of the Supplier within 7 (seven) working days from the date of signing by the Parties of the delivery note, the Act of transfer and acceptance of configured equipment, and on the basis of the bill provided by the Supplier. Type of payment: postpayment. Payment amount: 100% Information on the language(s), which shall be used to draft the tender bids: the documents of the tender bid, which are drawn up directly by the participant in accordance with the requirements of the tender documentation, must be in Ukrainian language. Requirements for procurement offer guarantee: Tender bid guarantee (bank guarantee) must be provided by the participant in the electronic form. The form and content of bank guarantee must comply with the requirements of Regulation on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 No. 639, registered in the Ministry of Justice of Ukraine on 13.01.2005 under No. 41/10321, or the Order of the Ministry of Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine dated 14.12.2020 No. 2628 “On approval of the form and Requirements for securing the tender offer / the offer”, registered in the Ministry of Justice of Ukraine on 03.03.2021 under No. 275/35897. The bank guarantee must contain the reference to procurement documentation and amendments to such documentation if they were introduced. The guarantee for procurement offer must be issued for period not less than 120 days starting from the date of final offer submission. Date and time of opening the tender bids: 01 May 2021, 09:00 by Kyiv time.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
379 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (комплект)
Комутатор Cisco C9500 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Комутатор Cisco C9500 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Switchboard Cisco C9500 (or equivalent)
Код ДК 021:2015
32422000-7 - Мережеві компоненти
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
17.12.2021 00:00
Позиція : №2 6 (комплект)
Комутатор Cisco C9200 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Комутатор Cisco C9200 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Switchboard Cisco C9200 (or equivalent)
Код ДК 021:2015
32422000-7 - Мережеві компоненти
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
17.12.2021 00:00
Позиція : №3 5 (комплект)
Комутатор Cisco C1000 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Комутатор Cisco C1000 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Switchboard Cisco C1000 (or equivalent)
Код ДК 021:2015
32422000-7 - Мережеві компоненти
Кількість
5
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
17.12.2021 00:00
Позиція : №4 2 (комплект)
Міжмережевий екран Cisco Firepower 2140 NGFW Appliance (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Міжмережевий екран Cisco Firepower 2140 NGFW Appliance (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Firewall Cisco Firepower 2140 NGFW Appliance (or equivalent)
Код ДК 021:2015
32422000-7 - Мережеві компоненти
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
17.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості фактично поставленого Товару здійснюється шляхом переказу Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів із дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної, Акта приймання-передачі налаштованого обладнання та на підставі рахунку, пред’явленого Постачальником до сплати.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
31.03.2021 16:57
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Крупка
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tetiana Krupka
Електронна пошта
Телефон
+380442007907
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Косовських
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Сергій Косовських
Електронна пошта
Телефон
+380442007598
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Назва (англійською мовою)
Prosecutor General's Office
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Повна назва (англійською мовою)
Prosecutor General's Office
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
Пропозиція:
11 142 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
Пропозиція:
11 087 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
Пропозиція:
10 968 522 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» : [email protected]
11 142 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
01.05.2021 09:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" : [email protected]
11 087 520 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
01.05.2021 09:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" : [email protected]
10 968 522 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
01.05.2021 09:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.05.2021 17:25 по 01.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.05.2021 17:25
-
20.05.2021 11:45
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-03-31-004189-c-b1
Підписаний і діє
Номер
ОГП21/3
10 968 522 грн.
9 140 435 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2021
Строк дії договору з
09.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (комплект)
Комутатор Cisco C9500 (або еквівалент)
Номенклатура
Комутатор Cisco C9500 (або еквівалент)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
6 (комплект)
Комутатор Cisco C9200 (або еквівалент)
Номенклатура
Комутатор Cisco C9200 (або еквівалент)
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
5 (комплект)
Комутатор Cisco C1000 (або еквівалент)
Номенклатура
Комутатор Cisco C1000 (або еквівалент)
Кількість
5
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (комплект)
Міжмережевий екран Cisco Firepower 2140 NGFW Appliance (або еквівалент)
Номенклатура
Міжмережевий екран Cisco Firepower 2140 NGFW Appliance (або еквівалент)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
09.06.2021 14:47
-
09.06.2021 14:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 646 935 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2021 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007907
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 646 935 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2021 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007907
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності