Показати схожі тендери

Закупівля Державні номерні знаки для транспортних засобів від ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-03-24-007988-c
План UA-P-2021-03-24-010066-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.08.2021 10:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 26.07.2021 12:31
Закінчення аукціону 26.07.2021 13:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
421 385 605 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 106 929 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2021 18:31 до 26.04.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2021 18:31
до 16.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2021 18:31
до 22.04.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 26.04.2021 10:00
до 30.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.07.2021 12:31
до 26.07.2021 13:10
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2021 13:11
до 02.08.2021 22:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.08.2021 22:15
до 13.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.08.2021 22:15
до 20.08.2021 10:01
Період уточнень
з 24.03.2021 18:31 до 16.04.2021 00:00
Період оскарження
з 24.03.2021 18:31 до 22.04.2021 00:00
Період аукціону
з 26.07.2021 12:31 до 26.07.2021 13:10
Період кваліфікації
з 26.04.2021 10:00 до 30.06.2021 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2021 13:11 до 02.08.2021 22:15
Період кваліфікації
з 26.07.2021 13:11 до 02.08.2021 22:15
Основні параметри
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Number boards for vehicles
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 641 500
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Number boards for vehicles
Код ДК 021:2015
14720000-4 - Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Кількість
2 472 124
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
30.03.2021 12:39
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубас Максим Леонідович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dubas Maksim
Електронна пошта
Телефон
080442722887
Факс
044272-36-92
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
04052
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, 62
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АВТОВІН"
Пропозиція:
421 380 448.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СВІТЛОФОР"
Пропозиція:
321 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "Завод "Динамо-Сілейр"
Пропозиція:
274 995 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
Пропозиція:
272 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТОМОТОЗНАК"
Пропозиція:
271 992 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ПП "АВТОВІН" : [email protected]
421 380 448.2 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
47802b5e4ca34074a4cbafe0f165730b
Створено
06.05.2021 16:54
Надати до
07.05.2021 16:54
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: відсутній документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1.1, 2.1, 3.1 та 4.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1
ТОВ "СВІТЛОФОР" : [email protected]
321 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" : [email protected]
272 000 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації, Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації), а саме: № з/п Найменування обладнання Серійний номер Кіль-кість Технічний стан Примітки (власність, оренда тощо) Відповідно до економічної енциклопедії «обладнання» - це машини, верстати, агрегати, що використовуються у виробництві; розрізняють виробниче, технологічне та інші види обладнання. У довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/72, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК», відсутня інформація про спеціальне обладнання, яке необхідне для виготовлення державних номерних знаків для транспортних засобів. У іншій довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (на англійській мові, файл «7.3 Обладнання.pdf»): а) вказано китайське підприємство, що видало довідку на фірмовому бланку китайського підприємства «ZHEJIANG SHENGYE TRAFFIC SINGS CO., LND» за підписом громадянина КНР Sun Xiguo; б) у перекладі цієї довідки використано фірмовий бланк ТОВ «Мік»; в) у перекладі замість підпису Sun Xiguo міститься підпис Шустової А.С., г) зі змісту перекладу вбачається, що саме китайське підприємство подає цю довідку (розташоване в КНР), проте це китайське підприємство не є Учасником процедури закупівлі; д) зі змісту довідки не вбачається, що саме за обладнання є в наявності у китайського підприємства, тобто неможливо встановити чи дозволяє таке обладнання виготовляти державні номерні знаки для транспортних засобів. У свою чергу, відповідно до пункту 3 Примітки Додатку 3 до тендерної документації Учасники-нерезиденти подають документи, визначені у Додатку 3 до тендерної документації, легалізовані проставленням штампу апостиль, якщо така легалізація передбачена Гаазькою конвенцією від 5 жовтня 1961 року. КНР не є учасником даної конвенції. Учасники-нерезиденти з КНР здійснюють легалізування документів відповідно до Інструкції по засвідченню та легалізації документів 2017/07/13 (інформація взята з сайту посольства КНР в Україні – www.ua.chineseembassy.org). При цьому, переклад довідки про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (на англійській мові, файл «7.3 Обладнання.pdf») здійснено простий, у той час документи, що видані на території КНР підлягають обов’язковій легалізації в ДКС МЗС КНР або у посольстві України в КНР. Посольство КНР в Україні не має права легалізувати такі документи. Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у спосіб встановлений тендерною документацією. У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації) для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів, а саме: № з/п ПІБ Посада Кваліфікація Стаж роботи У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/73, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК», відсутня інформація про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів, а саме – про галузевих робітників. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід китайського підприємства «ZHEJIANG SHENGYE TRAFFIC SINGS CO., LND» (на англійській мові, файл «8.1 Довідка о працівниках на англійськом.pdf») визначає наявність працівників у суб’єкта, що не є Учасником процедури закупівлі. Переклад зазначеної довідки підписано Шустовою А.С., що не відповідає оригіналу, також з довідки слідує висновок, що зазначені працівники працюють у КНР на підприємстві «ZHEJIANG SHENGYE TRAFFIC SINGS CO., LND», яке не є учасником процедури закупівлі. Також, переклад довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (на англійській мові, файл «8.1 Довідка о працівниках на англійськом.pdf») здійснено простий, у той час документи, що видані на території КНР підлягають обов’язковій легалізації в ДКС МЗС КНР або у посольстві України в КНР. Посольство КНР в Україні не має права легалізувати такі документи. Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у спосіб встановлений тендерною документацією. У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт.). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, Учасник має надати: - копії усіх вказаних договорів(-у); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1. В інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/74, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК», вказано наступний договір, згідно з таблицею № 1: Таблиця № 1 № з/п Дата та номер договору Найменування Замовника Предмет договору Сума договору (кількість) Загальний строк дії договору 1. № 040802 від 08.04.2021 ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» ДК 021:2015 – 14720000-4 «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій» (кутник алюмінієвий; лист алюмінієвий; лист алюм. квинтет рифл.) 1 576 224,96 грн. (кутник алюмінієвий – 1 692 метрів; лист алюмінієвий – 0,362 тон; лист алюм. квинтет рифл. – 16 шт.) 08.04.2021 по 31.12.2021 При вивченні договору купівлі-продажу від 08 квітня 2021 року № 040802 (далі - Договір), укладеного між ТОВ «МІК» («Постачальник») та ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» («Покупець») щодо поставки кутників алюмінієвих у кількості 1 692 метрів, листів алюмінієвих у кількості 0,362 тон та листів алюм. квинтет рифл. у кількості 16 шт., встановлено, що ТОВ «МІК» формально вказав у пункті 1.2 Договору предмет закупівлі товару із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). У свою чергу, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783), тільки Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. У понятті норм Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» не є Замовником. При цьому, відповідно до пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації та пункту 3.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації аналогічним договором за предметом закупівлі є договір на постачання (продаж, реалізація) саме державних номерних знаків для транспортних засобів на загальну суму не менше 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт. Також, при розгляді Договору встановлено, що відповідно до пункту 4.5 розділу IV ТОВ «МІК» («Постачальник») надає ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» («Покупець») на товар, який поставляється, товаросупроводжувальні документи (товарно-транспортні накладні, сертифікат якості (паспорт) виробника), які підтверджують факт поставки товару. Тендерна пропозиція ТОВ «МІК» не містить вищезазначені документи. Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб встановлений тендерною документацією. У пункті 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК» відсутній документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1. Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у спосіб встановлений тендерною документацією. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема з документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Банківські реквізити ГСЦ МВС (Замовник): рахунок IBAN UA848201720355179002002092560 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40109173. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 12 641 500,00 грн. (дванадцять мільйонів шістсот сорок одна тисяча п’ятсот грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. Бенефіціар – Головний сервісний центр МВС; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Також, відповідно до відповіді Замовника на запит щодо оформлення банківської гарантії, яке було опубліковане в електронній системі закупівель Prozorro 19 квітня 2021 року о 18 год. 06 хв., при оформлені банківської гарантії, відповідно до пункту 26 розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, банк-гарант вказує у гарантії посилання на тендерну документацію про проведення тендера (разом зі змінами від 25 березня 2021 року (протокол № 94)), в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. А також, на підтвердження, що зміни до тендерної документації № 1 були затвердженні рішенням тендерного комітету ГСЦ МВС саме 25 березня 2021 року, була оприлюднена в електронній системі закупівель Prozorro 30 березня 2021 року о 12 год. 36 хв. сканована копія протоколу тендерного комітету ГСЦ МВс № 94 (найменування файлу – «2021-03-25 - ПТК № 94 - Зміни № 1 до ТД.pdf»). Тендерна пропозиція ТОВ «МІК» містить гарантію № 7200/21-ТГ забезпечення тендерної пропозиції видану 23 квітня 2021 року АТ «Банк інвестиції та заощаджень», при цьому, в абзаці 12 "ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ" вказано, що тендерна документація, затверджена за рішення тендерного комітету від 23 березня 2021 р. (протокол № 92) (зі змінами від 25.03.2020, протокол № 94) на закупівлю: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)». Враховуючи викладене, забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до абзаців другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. При цьому відхилення тендерних пропозицій учасників, якщо Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції є обов’язком, а не правом Замовника.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" : [email protected]
274 995 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
978a31ccd4974c0fa53cac0df5cb44c0
Створено
06.05.2021 16:55
Надати до
07.05.2021 16:55
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: відсутній документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1.1, 2.1, 3.1 та 4.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1
ТОВ "АВТОМОТОЗНАК" : [email protected]
271 992 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема з документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Банківські реквізити ГСЦ МВС (Замовник): рахунок IBAN UA848201720355179002002092560 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40109173. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 12 641 500,00 грн. (дванадцять мільйонів шістсот сорок одна тисяча п’ятсот грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. Бенефіціар – Головний сервісний центр МВС; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Також, відповідно до відповіді Замовника на запит щодо оформлення банківської гарантії, яке було опубліковане в електронній системі закупівель Prozorro 19 квітня 2021 року о 18 год. 06 хв., при оформлені банківської гарантії, відповідно до пункту 26 розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, банк-гарант вказує у гарантії посилання на тендерну документацію про проведення тендера (разом зі змінами від 25 березня 2021 року (протокол № 94)), в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. А також, на підтвердження, що зміни до тендерної документації № 1 були затвердженні рішенням тендерного комітету ГСЦ МВС саме 25 березня 2021 року, була оприлюднена в електронній системі закупівель Prozorro 30 березня 2021 року о 12 год. 36 хв. сканована копія протоколу тендерного комітету ГСЦ МВС № 94 (найменування файлу – «2021-03-25 - ПТК № 94 - Зміни № 1 до ТД.pdf»). Тендерна пропозиція ТОВ «Автомотознак» містить гарантію № 1741-21 забезпечення тендерної пропозиції видану 23 квітня 2021 року АТ «БАНК АЛЬЯНС», при цьому в абзаці 23 "ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ" вказано, що тендерна документація, затверджена за рішення тендерного комітету від 23 березня 2021 р. (протокол № 92) (зі змінами від 25.03.2020, протокол № 94) на закупівлю: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)». Враховуючи викладене, забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «Автомотознак» не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. При цьому відхилення тендерних пропозицій учасників, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції є обов’язком, а не правом Замовника.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" : [email protected]
272 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
ab635ad96817413c8f597ff89792f9e6
Створено
22.06.2021 17:51
Надати до
23.06.2021 17:51
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/72 відсутня інформація про обладнання, яке необхідне для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів; - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/73 відсутня інформація про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів; - відсутні товаросупроводжувальні документи (товарно-транспортні накладні, сертифікат якості (паспорт) виробника), які підтверджують поставку товару відповідно до пункту 4.5 розділу IV договору купівлі-продажу від 08 квітня 2021 року № 040802 укладеного між ТОВ «МІК» та ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР»; - відсутній документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1.1, 2.1, 3.1 та 4.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/72 інформацію про обладнання, яке необхідне для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів; - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/73 інформацію про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів; - товаросупроводжувальні документи (товарно-транспортні накладні, сертифікат якості (паспорт) виробника), які підтверджують поставку товару відповідно до пункту 4.5 розділу IV договору купівлі-продажу від 08 квітня 2021 року № 040802 укладеного між ТОВ «МІК» та ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР»; - документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1
ТОВ "АВТОМОТОЗНАК" : [email protected]
271 992 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.08.2021 22:15 по 13.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.08.2021 22:14
-
26.07.2021 13:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-03-24-007988-c-a1
Завершився
Номер
165
185 628 055.96 грн.
154 690 046.63 грн.
З ПДВ
Підписано
20.08.2021
Строк дії договору з
20.08.2021
по
30.06.2022
Сума оплати за договором
185 628 055.96
Сума оплати за договором без ПДВ
154 690 046.63
Номенклатура
1 509 470 (Одиниця)
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Номенклатура
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Кількість
1 509 470
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
Документи договору
Підписаний договір
20.08.2021 10:00
-
07.07.2022 16:53
-
Зміни до договору
20.08.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Керуючись пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Документи зміни договору
20.08.2021 10:09
-
Підписаний договір
Зміни до договору
16.09.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
16.09.2021 11:06
-
Підписаний договір
Зміни до договору
03.11.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
03.11.2021 14:54
-
Підписаний договір
Зміни до договору
08.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
4
Керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір) та відповідно до висновку Сумської торгово-промислової палати від 30.11.2021 № ЦД-443, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Документи зміни договору
08.12.2021 12:31
-
Підписаний договір
Зміни до договору
17.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
5
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
17.12.2021 17:04
-
Підписаний договір
Зміни до договору
28.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
6
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
28.12.2021 17:04
-
Підписаний договір
Зміни до договору
28.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
7
Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2022 року процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів, керуючись пунктом 8 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) (надалі за текстом - Закон), у зв'язку із необхідністю застосування положень частини шостої статті 41 Закону та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), уклали дану додаткову угоду до Договору
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
28.12.2021 17:14
-
Підписаний договір
Зміни до договору
12.01.2022
Статус
Опубліковано
Номер
8
Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
12.01.2022 10:19
-
Підписаний договір
Зміни до договору
27.01.2022
Статус
Опубліковано
Номер
9
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
27.01.2022 17:35
-
Підписаний договір
Зміни до договору
18.02.2022
Статус
Опубліковано
Номер
10
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
18.02.2022 16:23
-
Підписаний договір
Зміни до договору
11.05.2022
Статус
Опубліковано
Номер
11
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
11.05.2022 16:46
-
Підписаний договір
Зміни до договору
25.05.2022
Статус
Опубліковано
Номер
12
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
27.05.2022 11:26
-
Підписаний договір
Зміни до договору
06.06.2022
Статус
Опубліковано
Номер
13
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
06.06.2022 13:56
-
Підписаний договір
Зміни до договору
23.06.2022
Статус
Опубліковано
Номер
14
Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 3.2., 11.1. Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
01.07.2022 14:41
-
Підписаний договір
Зміни до договору
23.06.2022
Статус
Опубліковано
Номер
15
Відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та пунктами 10.2, 11.1 Договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165 (надалі за текстом – Договір) дійшли спільної згоди уклали цю Додаткову угоду № 15 до Договору
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
01.07.2022 14:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-08-000053
Дата створення проекту
08.09.2021 15:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2021 16:25
Дата публікації висновку про результати
04.10.2021 18:02
Дата завершення усунення порушень
08.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.09.2021 № 301 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-03-24-007988-c 24.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2021 00:00
Документи рішення
08.09.2021 16:25
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2021, договір про закупівлю від 20.08.2021 № 165, додаткові угоди від 20.08.2021 № 1 та від 16.09.2021 № 2, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.09.2021 00:00
Дата публікації
04.10.2021 18:02
Документи висновку
04.10.2021 18:02
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступного пояснення (інформації та документів): Яким чином ТОВ «Автомотознак» підтвердив правомочність на укладання договору про закупівлю з огляду на те, що ціна за договором від 20.08.2021 № 165 становить 271 992 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (згідно з фінансовою звітністю вартість чистих активів на кінець 2020 року становить 685 200,00 грн)? Пояснення, інформацію та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
14.09.2021 11:41
Орган перевірки
18.09.2021 00:00
Документи повідомлення
14.09.2021 11:42
-
Відповідь
Про надання інформації
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)», затвердженої тендерним комітетом ГСЦ МВС 23 березня 2021 року (протокол засідання № 92), а також зі змінами від 25 березня 2021 року (протокол засідання № 94), на підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності, та довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції. На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» ТОВ «Автомотознак» у складі тендерної пропозиції надав усі документи (файли «Фінансова звітність.PDF» та «Довідка із банку про відсутність заборгованості.pdf»), а саме: - баланс за 2020 рік; - звіт про фінансові результати за 2020 рік; - документи про передачу та прийняття балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік (квитанції №№ 1, 2); - довідку про неподання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік); - довідку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про стан позичкової заборгованості від 20 квітня 2021 року № 210420SU16090503. Додаткових вимог щодо підтвердження учасником ТОВ «Автомотознак» правомочності на укладання договору про закупівлю на суму 271 992 000,00 грн., викладених у Вашому запитанні, тендерною документацією не вимагалося.
Рішеня
17.09.2021 10:07
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо відсутності змін до договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165, в частині зменшення обсягів закупівлі та ціни договору на кількість товару, який закуплено за договором від 14.07.2021 № 144 (за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-07-08-001839-a, з підстави оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера)? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
20.09.2021 08:23
Орган перевірки
24.09.2021 00:00
Документи повідомлення
20.09.2021 08:24
-
Відповідь
Про надання інформації
ГСЦ МВС 16 вересня 2021 року уклав додаткову угоду № 2 до договору від 20 серпня 2021 року № 165 з ТОВ «Автомотознак» в частині зменшення обсягів закупівлі та ціни договору на кількість товару, який закуплено за договором від 14 липня 2021 року № 144 (укладеного з ТОВ «Світлофор»), а саме – загальну вартість договору зменшено до 214 873 384,50 грн. з ПДВ та кількість товару зменшено до 1 952 975 од. Зазначена додаткова угода була оприлюднена в електронній системі закупівель «Prozorro» 16 вересня 2021 року о 11 год. 06 хв. (найменування файлу «ДУ № 2 - зменш обсяг.pdf»).
Рішеня
23.09.2021 16:32
Замовник
Документи повідомлення
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-30-000033
Дата створення проекту
30.07.2021 14:33
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
30.07.2021 14:55
Дата публікації висновку про результати
19.08.2021 18:29
Дата завершення усунення порушень
27.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
21.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.07.2021 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-03-24-007988-c 24.03.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.07.2021 00:00
Документи рішення
30.07.2021 14:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного сервісного центру МВС (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 23.03.2021 № 92, тендерні пропозиції приватного підприємства «Автовін», товариства з обмеженою відповідальністю «Світлофор», товариства з обмеженою відповідальністю «МІК», дочірнього підприємства «Завод «Динамо-Сілейр» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомотознак», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 07.05.2021 та до 23.06.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 04.06.2021 № 12605-р/пк-пз та від 20.07.2021 № 16624-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2021, протокол засідання тендерного комітету від 02.08.2021 № 172, повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2021, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
18.08.2021 00:00
Дата публікації
19.08.2021 18:29
Документи висновку
19.08.2021 18:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
06.08.2021 11:49
Орган перевірки
12.08.2021 00:00
Документи повідомлення
06.08.2021 11:53
-
Відповідь
Про надання інформації
ГСЦ МВС під час планування у лютому 2021 року процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі абзацу одинадцятого пункту першого розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме – були направлені письмові запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам державних номерних знаків для транспортних засобів (ДП «Завод «Динамо-Сілейр», ПП «Автовін», ТОВ «Світлофор», ТОВ «Спецзнак» та ТОВ «Автомотознак»). Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало на підставі наказу Міністерства внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975. Посиланння на сторінку власного веб-сайту ГСЦ МВС на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/04/Obgruntuvannya-nomerni-znaki.pdf.
Рішеня
11.08.2021 09:18
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
421 385 605 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2021 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
421 385 605 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2021 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності