Зміст
У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації), а саме:
№ з/п Найменування обладнання Серійний номер Кіль-кість Технічний стан Примітки (власність, оренда тощо)
Відповідно до економічної енциклопедії «обладнання» - це машини, верстати, агрегати, що використовуються у виробництві; розрізняють виробниче, технологічне та інші види обладнання.
У довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/72, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК», відсутня інформація про спеціальне обладнання, яке необхідне для виготовлення державних номерних знаків для транспортних засобів.
У іншій довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (на англійській мові, файл «7.3 Обладнання.pdf»):
а) вказано китайське підприємство, що видало довідку на фірмовому бланку китайського підприємства «ZHEJIANG SHENGYE TRAFFIC SINGS CO., LND» за підписом громадянина КНР Sun Xiguo; б) у перекладі цієї довідки використано фірмовий бланк
ТОВ «Мік»; в) у перекладі замість підпису Sun Xiguo міститься підпис Шустової А.С., г) зі змісту перекладу вбачається, що саме китайське підприємство подає цю довідку (розташоване в КНР), проте це китайське підприємство не є Учасником процедури закупівлі; д) зі змісту довідки не вбачається, що саме за обладнання є в наявності у китайського підприємства, тобто неможливо встановити чи дозволяє таке обладнання виготовляти державні номерні знаки для транспортних засобів.
У свою чергу, відповідно до пункту 3 Примітки Додатку 3 до тендерної документації Учасники-нерезиденти подають документи, визначені у Додатку 3 до тендерної документації, легалізовані проставленням штампу апостиль, якщо така легалізація передбачена Гаазькою конвенцією від 5 жовтня 1961 року. КНР не є учасником даної конвенції.
Учасники-нерезиденти з КНР здійснюють легалізування документів відповідно до Інструкції по засвідченню та легалізації документів 2017/07/13 (інформація взята з сайту посольства КНР в Україні – www.ua.chineseembassy.org).
При цьому, переклад довідки про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (на англійській мові, файл «7.3 Обладнання.pdf») здійснено простий, у той час документи, що видані на території КНР підлягають обов’язковій легалізації в ДКС МЗС КНР або у посольстві України в КНР. Посольство КНР в Україні не має права легалізувати такі документи.
Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у спосіб встановлений тендерною документацією.
У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації) для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів, а саме:
№ з/п ПІБ Посада Кваліфікація Стаж роботи
У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22 квітня 2021 року № 21-04-22/73, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК», відсутня інформація про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів, а саме – про галузевих робітників.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід китайського підприємства «ZHEJIANG SHENGYE TRAFFIC SINGS CO., LND» (на англійській мові, файл «8.1 Довідка о працівниках на англійськом.pdf») визначає наявність працівників у суб’єкта, що не є Учасником процедури закупівлі.
Переклад зазначеної довідки підписано Шустовою А.С., що не відповідає оригіналу, також з довідки слідує висновок, що зазначені працівники працюють у КНР на підприємстві «ZHEJIANG SHENGYE TRAFFIC SINGS CO., LND», яке не є учасником процедури закупівлі.
Також, переклад довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (на англійській мові, файл «8.1 Довідка о працівниках на англійськом.pdf») здійснено простий, у той час документи, що видані на території КНР підлягають обов’язковій легалізації в ДКС МЗС КНР або у посольстві України в КНР. Посольство КНР в Україні не має права легалізувати такі документи.
Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у спосіб встановлений тендерною документацією.
У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання
договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт.).
На підтвердження інформації, вказаній у довідці, Учасник має надати:
- копії усіх вказаних договорів(-у);
- копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1.
В інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від
22 квітня 2021 року № 21-04-22/74, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК», вказано наступний договір, згідно з таблицею № 1:
Таблиця № 1
№ з/п Дата та номер договору Найменування Замовника Предмет договору Сума договору
(кількість) Загальний строк дії договору
1. № 040802 від 08.04.2021 ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» ДК 021:2015 – 14720000-4
«Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій»
(кутник алюмінієвий; лист алюмінієвий; лист алюм. квинтет рифл.) 1 576 224,96 грн.
(кутник алюмінієвий – 1 692 метрів;
лист алюмінієвий – 0,362 тон;
лист алюм. квинтет рифл. – 16 шт.) 08.04.2021 по 31.12.2021
При вивченні договору купівлі-продажу від 08 квітня 2021 року № 040802 (далі - Договір), укладеного між ТОВ «МІК» («Постачальник») та ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» («Покупець») щодо поставки кутників алюмінієвих у кількості 1 692 метрів, листів алюмінієвих у кількості 0,362 тон та листів алюм. квинтет рифл. у кількості 16 шт., встановлено, що ТОВ «МІК» формально вказав у пункті 1.2 Договору предмет закупівлі товару із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника).
У свою чергу, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783), тільки Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. У понятті норм Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» не є Замовником.
При цьому, відповідно до пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації та пункту 3.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації аналогічним договором за предметом закупівлі є договір на постачання (продаж, реалізація) саме державних номерних знаків для транспортних засобів на загальну суму не менше 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт.
Також, при розгляді Договору встановлено, що відповідно до пункту 4.5 розділу IV ТОВ «МІК» («Постачальник») надає ТОВ «ТОПТРЕЙДЕР» («Покупець») на товар, який поставляється, товаросупроводжувальні документи (товарно-транспортні накладні, сертифікат якості (паспорт) виробника), які підтверджують факт поставки товару.
Тендерна пропозиція ТОВ «МІК» не містить вищезазначені документи.
Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб встановлений тендерною документацією.
У пункті 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МІК» відсутній документ про передачу балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік, а саме – квитанція № 1.
Враховуючи викладене, ТОВ «МІК» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у спосіб встановлений тендерною документацією.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема з документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Банківські реквізити ГСЦ МВС (Замовник): рахунок IBAN UA848201720355179002002092560 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40109173. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом
ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)».
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 12 641 500,00 грн. (дванадцять мільйонів шістсот сорок одна тисяча п’ятсот грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій.
Бенефіціар – Головний сервісний центр МВС; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601).
Гарантія подається у форматі електронного документа:
- гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації;
- гарантія подається у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту;
- подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Також, відповідно до відповіді Замовника на запит щодо оформлення банківської гарантії, яке було опубліковане в електронній системі закупівель Prozorro 19 квітня
2021 року о 18 год. 06 хв., при оформлені банківської гарантії, відповідно до пункту 26 розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, банк-гарант вказує у гарантії посилання на тендерну документацію про проведення тендера (разом зі змінами від 25 березня 2021 року (протокол № 94)), в яких передбачена вимога щодо надання гарантії.
А також, на підтвердження, що зміни до тендерної документації № 1 були затвердженні рішенням тендерного комітету ГСЦ МВС саме 25 березня 2021 року, була оприлюднена в електронній системі закупівель Prozorro 30 березня 2021 року о 12 год. 36 хв. сканована копія протоколу тендерного комітету ГСЦ МВс № 94 (найменування файлу – «2021-03-25 - ПТК № 94 - Зміни № 1 до ТД.pdf»).
Тендерна пропозиція ТОВ «МІК» містить гарантію № 7200/21-ТГ забезпечення тендерної пропозиції видану 23 квітня 2021 року АТ «Банк інвестиції та заощаджень», при цьому, в абзаці 12 "ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ" вказано, що тендерна документація, затверджена за рішення тендерного комітету від 23 березня 2021 р. (протокол № 92) (зі змінами від 25.03.2020, протокол № 94) на закупівлю: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)».
Враховуючи викладене, забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до абзаців другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
При цьому відхилення тендерних пропозицій учасників, якщо Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції є обов’язком, а не правом Замовника.