Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
годинники наручні із символікою
Тендер:
UA-2021-03-15-012613-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2021-03-15-012613-b.b2
Дата:
27.03.2021 23:14
Стан:
Залишено без розгляду
Скарга на відхилення пропозиції
Харківська обласна рада (надалі – Замовник) за результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2021-03-15-012613-b абсолютно БЕЗПІДСТАВНО Протоколом N 11-4 від 26.03.2021р. відхилила найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі
Проте, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Замовник намагається обґрунтувати відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» наступними надуманими тезами:
- «Документи, що надані у складі пропозиції не визначають марки та моделі годинників, які саме пропонуються для постачання». Насправді, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав повний перелік характеристик наданих годинників, які повністю відповідають вимогам до предмета закупівлі. Замовник намагається знайти надуманий привід для відхилення нашої пропозиції, вимагаючи ідентифікацію годинників торговою маркою, проте у вимогах до предмету закупівлі Змовник вимагає постачання годинників БЕЗ жодної торгової марки, замість якої має розміщуватися символіка Замовника відповідно до ескізу, наданого в оголошенні
- «Не підтверджено документально наявність сервісного центру в Харкові» Насправді, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав інформацію щодо наявності сервісного центру у повній відповідності з вимогами Замовника. У вимогах, викладених в оголошенні Замовник НЕ вимагає жодних документальних підтверджень наявності сервісного центру, тощо, а просить зазначити його адресу. Але ми готові надати всю необхідну інформацію відносно сервісного центру.
- «Додатки 1 та 2 до проекту Договору не відповідають» Насправді, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав додатки до проекту Договору, які відповідають додаткам, розміщеним Замовником
- «В Пропозиції Учасник не зазначив чи є він платником податку на прибуток на загальних підставах чи є він платником єдиного податку» Проте, Замовник у формі «Пропозиція» не вимагав зазначити «СТАТУС платника податку на прибуток», а некоректно вимагав зазначити РЕКВІЗИТИ СВІДОЦТВА платника податку на прибуток, якого не існує. Тому ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» заповняючи відповідну форму Пропозиції керувався виключно вимогами Замовника. В юридичній адресі Учасника дійсно відбулася одруківка однієї цифри, яка відноситься до технічних (формальних) помилок та відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» має бути виправлена Учасником на вимогу Замовника. Але Замовник чомусь не звертався до Учасника з подібною вимогою як і з вимогою виправити якісь інші неточності, які не впливають на сутність та зміст пропозиції (якщо вони дійсно мали місце), що формує стійке враження про намір Замовника відхилити пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» за будь-якої причини, в порушення чинного законодавства
- Замовник посилається на нібито незаповнений Учасником п. 10.5 проекту договору. Проте, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» підтвердив належним чином, передбаченим оголошенням, згоду з вимогами Договору. Нагадуємо, що відповідно до вимог оголошення ч. 1 п. 14.4. Договір заповнюється учасником при його підписанні.
Таким чином, Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Також вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується поданими документами.
Таким чином, виходить, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, про що ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» подавав відповідну скаргу UA-2021-03-15-012613-b.a1 з вимогою про усунення порушень та приведення оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства, яка Замовником безпідставно НЕ була задоволена.
Подібні незаконні дії Замовника, які призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, призвели до порушення майнових прав нашого підприємства. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції може призвести до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод», пропозиція якого істотно дорожча.
Таким чином, протиправно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, Замовник грубо порушив норми чинного законодавства щодо публічних закупівель.
Дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Констатуємо грубе порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Крім того, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
На підставі викладеного вимагаємо:
- прийняти пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка було неправомірно відхилена
- провести службове розслідування, встановити ПІБ зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, діють в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод», ігноруючи основні принципи здійснення публічних закупівель та інші вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вжити відповідні заходи реагування
Автор:
31629188, Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"
01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33-Д
Вимоги до замовника щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі не підлягають задоволенню (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 30.03.2021 №11-5)
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-03-15-012613-b.a1
Дата:
17.03.2021 18:16
Стан:
Залишено без розгляду
ВИМАГАЄМО внести зміни до п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретну торгову марку “Time-R” та конкретні моделі годинників конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» без можливості надання еквівалентів!
Викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, Харківська обласна рада НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Харківська обласна рада (надалі – Замовник) вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «TIME-R» Замовник в документації не передбачає!)
Предмет закупівлі прописується виключно під годинники торгової марки «TIME-R», БІЛЬШ ТОГО, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі!
«Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (п.3 Оголошення) прописаний Замовником під конкретні моделі годинників “Time-R”:
? годинник наручний чоловічий “Time-R” 495-524 – 33 шт.
? годинник наручний жіночий “Time-R” 401-404 – 45 шт.
конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 93 600 грн.
Це повністю підтверджують наступні факти
1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” модель 495-524 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 401-404
Замовник планує закупити всього 78 годинників на загальну суму 93 600 гривень, що складає, в середньому, 1 200 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума як мінімум у 2 рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками!
Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам “Time-R” 495-524 та “Time-R” 401-404, він свідомо готується закуповувати годинники за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника
Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Замовник - Київська обласна державна адміністрація, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів (чоловічий «TIME-R 495-524» та жіночий – «TIME-R 401-404»), які вимагаються та їх розмірів (з точністю до десятої долі мм»), розрахованих на параметри конкретних механізмів, які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, без передбачення надання еквівалентів, а також обмеження щодо циферблатів, їх кольору та специфічного дизайну, кольору стрілок, тощо
Так, Замовник вимагає відповідність годинникам ПЕВНИМ РОЗМІРАМ та, підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників, вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ, чиї параметри розраховані на конкретну конструкцію корпусів, а саме:
- для годинника наручного чоловічого Замовник вимагає вимагає розмір 41мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів), циферблат сріблястого кольору з накладними металевими значками сріблястого кольору, стрілки сріблястого кольору
- для годинника наручного жіночого Замовник специфічну КВАДРАТНУ ФОРМУ та розміри -ширина 26 мм, довжина - 37,8 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів), циферблат золотистого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, стрілки золотистого кольору
Існує дуже широкий модельний ряд різноманітних японських, а також швейцарських механізмів набагато вищої якості різних брендів та виробників. Але, замість того, щоб зазначити необхідні характеристики механізмів, Замовник протиправно обмежує конкуренцію, вимагаючи механізми виключно певного виробника та ще й конкретного калібру «S. Epson Corp. Y121E», параметри якого розраховані на конкретні конструкції корпусів наведених вище конкретних моделей годинників ТОВ «Київський годинниковий завод». При цьому, Замовник, навіть, не зазначає яким характеристикам мають відповідати механізми, які йому необхідні, отже, вимагає їх абсолютного НЕОБГРУНТОВАНО, так само як і конкретні розміри корпусів, всупереч пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тому зрозуміло, що крім відповідних моделей TIME-R 495-524 TIME-R 401-404 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників з циферблатами специфічного дизайну у вигляді «накладних значків певного кольору» замість цифр, підлаштованих ПІД ПАРАМЕТРИ конкретного механізму S. Epson Corp. Y121E, конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до десятої долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам 39 мм (для чоловічих годинників) та 26 мм х 37,8 мм (для жіночих годинників), ще раз доводять, що Замовник прописав вказані характеристики безальтернативно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод»
Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до десятої долі міліметру (!) розміри корпусів годинників, специфічний дизайн циферблату з «накладними значками певного кольору» та конкретні механізми конкретної торгової марки, параметри яких розраховані на конкретну конструкцію корпусу, аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - TIME-R, конкретних моделей та конструкцій годинників TIME-R 495-524, TIME-R 401-404, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізму конкретного виробника S. Epson Corp. Y121E, підлаштованих під зазначений корпус.
Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ціною!
Замовник також протиправно й необґрунтовано висуває вимоги щодо конкретної конструкції упаковки годинників, запроваджуючи обмеження її розмірів, матеріалу, кольору (включаючи навіть колір внутрішнього матеріалу) та інших параметрів, вимагаючи подарунковий картонний футляр синього кольору (для чоловічих годинників) та червоного (для жіночих годинників) розміром 100мм х 100мм, висотою - 80мм з внутрішньою частиною, ложементом футляру - тканиною сірого кольору, з виключно вертикальним розміщенням годинників у футлярах, за допомогою подушечки з тканини також лише сірого кольору.
Зрозуміло, що зазначені вимоги прописані також виключно в інтересах єдиного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», який має в наявності зазначену специфічну упаковку, виготовлену для його ТМ «Time-R» та відповідно орендованої (як видно з наведеного Замовником зображення даної упаковки)
Таким чином, посилання на зазначені моделі «Time-R» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!), абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі та параметрів упаковки специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям годинників «Time-R» та їх маркованій упаковці.
Все зазначене вище свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування та БЕЗ можливості надання еквівалентів, в порушення чинного законодавства, протиправно збирається закуповувати виключно конкретні моделі годинників “Time-R” (годинник наручний чоловічий “Time-R” 495-524 та годинник наручний жіночий “Time-R” 401-404, без можливості надання еквівалентів) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», крім того, обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише зазначеним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.
Більш того, незрозуміло чому Харківська обласна рада, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
Важливо відмітити, що годинники так званої ТМ «TIME-R», які збирається закуповувати Замовник всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», насправді є російським брендом годинників «ПОЛЕТ», у чому можно легко переконатися на сайті останнього і які до недавнього часу ТОВ «Київський годинниковий завод» продавав саме під брендом «ПОЛЕТ», про що свідчать ілюстрації з його каталогів. Отже, зазначений товар, вочевидь, має російське походження та невідомо якими каналами потрапляє в Україну
Таким чином закладаючи протиправні та маніпулятивні обмеження у тендерну документацію та вимагаючи виключно годинники торгової марки ТМ «TIME-R» БЕЗ можливості надання еквівалентів, Замовник гарантує перемогу у торгах ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких “Time-R” (насправді російська торгова марка «ПОЛЕТ») прописаний предмет закупівлі (і який, ймовірно, має потрапити під дію Закону про санкції) та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «TIME-R» та моделі TIME-R 495-524 та «TIME-R 401-404», які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, їх кольору, кольору стрілок
3. прибрати протиправну вимогу щодо конкретних артикулів механізмів S. Epson Corp. Y121E, пристосованого під певні параметри корпусів зазначених моделей годинників чоловічий «TIME-R 495-524» та жіночий «TIME-R 401-404» ТОВ «Київський годинниковий завод», натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги
4. прибрати протиправні вимоги щодо конкретної конструкції упаковки годинників разом з притаманними їй технічними характеристиками: обмеженням конструкції, розмірів, матеріалу, кольору (включаючи навіть колір внутрішнього матеріалу) та інших параметрів
5. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники чоловічий «TIME-R 495-524» та жіночий «TIME-R 401-404» (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 495-524» та «TIME-R 401-404» ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 39 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм
5. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
6. Надати обґрунтування вимоги механізму саме S. Epson Corp. Y121E
7. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі
8. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 93 600 грн. за 78 годинників (що складає 1 200 грн. за одиницю в середньому) та порядку її формування
9. Надати обґрунтування встановлення наступних параметрів упаковки годинників: картонний футляр синього кольору (для чоловічих годинників) та червоного (для жіночих годинників) розміром 100мм х 100мм, висотою - 80мм з внутрішньою частиною, ложементом футляру - тканиною сірого кольору, з виключно вертикальним розміщенням годинників у футлярах, за допомогою подушечки з тканини також лише сірого кольору
10. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 495-524» та «TIME-R 401-404»?
11. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
12. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 495-524» та «TIME-R 401-404» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
13. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та вже в котрий раз збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами п.3 Оголошення про закупівлю
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
Автор:
31629188, Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"
01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33-Д
Розглянувши вимогу від 17.03.2021 та проаналізувавши в електронній системі ProZorro вимоги аналогічного змісту до замовників по закупівлям за кодом (згідно із ДК 021: 2015) 18522000-4 Наручні годинники, а також відповіді з порушених питань, відсутні підстави задовільнити зазначену вимогу, про що надаємо наступні роз'яснення:
Оголошено спрощену закупівлю (а не відкриті торги), яка проводиться на підставі ст.ст.3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до абз.2 ч.4 ст.14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, замовнику Законом надано право самостійно на свій розсуд за потребою визначати конкретний предмет закупівлі БЕЗ зобов’язання зазначення аналогів чи еквівалентів товару.
Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону.