Показати схожі тендери

Закупівля Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарові профільовані труби для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями від ОКВП "Дніпро - Кіровоград".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-03-15-003837-c
План UA-P-2021-03-15-001777-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.05.2021 13:23
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.05.2021 14:31
Закінчення аукціону 06.05.2021 14:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
19 088 224 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
381 764 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.03.2021 14:22 до 18.04.2021 11:00
Завершено
Період уточнень
з 15.03.2021 14:22
до 08.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.03.2021 14:22
до 14.04.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 18.04.2021 11:01
до 02.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.05.2021 14:31
до 06.05.2021 14:58
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2021 14:58
до 07.05.2021 13:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2021 13:15
до 18.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2021 13:15
до 19.05.2021 13:23
Період уточнень
з 15.03.2021 14:22 до 08.04.2021 00:00
Період оскарження
з 15.03.2021 14:22 до 14.04.2021 00:00
Період аукціону
з 06.05.2021 14:31 до 06.05.2021 14:58
Період кваліфікації
з 18.04.2021 11:01 до 02.05.2021 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2021 14:58 до 07.05.2021 13:15
Період кваліфікації
з 06.05.2021 14:58 до 07.05.2021 13:15
Основні параметри
Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарові профільовані труби для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями
PE 100 class polyethylene water pipes and two-layer profiled pipes for pressureless SN 8 pipes with a bell of 6 m and sealing rings
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарові профільовані труби для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
PE 100 class polyethylene water pipes and two-layer profiled pipes for pressureless SN 8 pipes with a bell of 6 m and sealing rings
Код ДК 021:2015
44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Кількість
23
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Соборна, 19а
Дата постачання по
31.12.2021 14:26
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
07.04.2021 11:48
-
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
15.03.2021 14:22
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новіков Михайло Єгорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Novikov Mihajlo Egorovich
Електронна пошта
Телефон
+380522332193
Факс
+380522330794
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорноіваненко Сніжна Віталіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chornoivanenko Snizhana
Телефон
+380522332193
Мова спілкування
Англійська
Замовник
ЄДРПОУ
03346822
Назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Повна назва
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Повна назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Соборна, 19А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Бровари-Пластмас"
Пропозиція:
14 194 236 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"
Пропозиція:
14 193 236 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів"
Пропозиція:
12 515 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "Бровари-Пластмас" : [email protected]
14 194 236 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
18.04.2021 11:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
b0b85e07fd5c4b068ee0461521240d32
Створено
21.04.2021 10:57
Надати до
22.04.2021 10:57
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учаснику у складі свої пропозиції необхідно було надати протоколи періодичних випробувань (копія) труб на відповідність ДСТУ EN 12201-2:2018 або ДСТУ Б В.2.7-151:2008 на весь перелік водопровідних труб, що закуповуються. Однак, у складі пропозиції учасника присутні протоколи періодичних випробувань труби ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) ? 63 мм та труби ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) ? 315 мм. Крім того, учасником у складі своєї пропозиції не надано документ (копія) про якість (паспорт, свідоцтво якості) на партію раніше виготовленої аналогічної продукції, у відповідності до ДСТУ Б В.2.5-32:2007 на труби SN8 діаметром 160 мм та 250 мм. Додатково учасником не надано протоколи сертифікаційних випробувань (копія) на труби поліетиленові двошарові гофровані SN8 згідно ДСТУ Б.В.2.5-32:2007 діаметрами: 160 мм, 250 мм, 300 мм, 400 мм. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Вищезазначені обставини не відповідають вимогам матеріально-технічної бази та технологій, що передбачені додатком 2 до Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладених невідповідностей учаснику необхідно надати: 1. Протоколи періодичних випробувань (копія) труб на відповідність ДСТУ EN 12201-2:2018 або ДСТУ Б В.2.7-151:2008 на весь перелік водопровідних труб, що закуповуються (окрім труби ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) ? 63 мм та труби ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) ? 315 мм); 2. Документ (копія) про якість (паспорт, свідоцтво якості) на партію раніше виготовленої аналогічної продукції, у відповідності до ДСТУ Б В.2.5-32:2007 на труби SN8 діаметром 160 мм та 250 мм; 3. Протоколи сертифікаційних випробувань (копія) на труби поліетиленові двошарові гофровані SN8 згідно ДСТУ Б.В.2.5-32:2007 діаметрами: 160 мм, 250 мм, 300 мм, 400 мм.
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" : [email protected]
14 193 236 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
18.04.2021 11:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
201e86b7503e4c7482cecf21ed1373bd
Створено
21.04.2021 11:11
Надати до
22.04.2021 11:11
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учаснику у складі свої пропозиції необхідно було надати протоколи періодичних випробувань (копія) труб на відповідність ДСТУ EN 12201-2:2018 або ДСТУ Б В.2.7-151:2008 на весь перелік водопровідних труб, що закуповуються. Однак, у складі пропозиції учасника присутні протоколи періодичних випробувань труби ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) ? 50 мм. Крім того, учасником у складі своєї пропозиції не надано протоколи сертифікаційних випробувань (копія) на труби поліетиленові двошарові гофровані SN8 згідно ДСТУ Б.В.2.5-32:2007 діаметрами: 160 мм, 300 мм, 400 мм. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Вищезазначені обставини не відповідають вимогам матеріально-технічної бази та технологій, що передбачені додатком 2 до Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладених невідповідностей учаснику необхідно надати: 1. Протоколи періодичних випробувань (копія) труб на відповідність ДСТУ EN 12201-2:2018 або ДСТУ Б В.2.7-151:2008 на весь перелік водопровідних труб, що закуповуються (окрім труби ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) ? 50 мм); 2. Протоколи сертифікаційних випробувань (копія) на труби поліетиленові двошарові гофровані SN8 згідно ДСТУ Б.В.2.5-32:2007 діаметрами: 160 мм, 300 мм, 400 мм.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" : [email protected]
12 515 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
18.04.2021 11:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.05.2021 13:15 по 18.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.05.2021 13:15
-
Повідомлення про рішення
06.05.2021 14:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-03-15-003837-c-c1
Завершився
Номер
921-002м/21
12 515 000 грн.
10 429 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2021
Строк дії договору з
19.05.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
9 539 247.14
Сума оплати за договором без ПДВ
7 949 372.62
Номенклатура
23 (Назва)
Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарові профільовані труби для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями
Номенклатура
Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарові профільовані труби для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями
Кількість
23
Одиниця виміру
найменувань
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
COO
UA Україна
Документи договору
19.05.2021 13:23
-
19.07.2021 13:39
-
23.10.2021 09:16
-
30.12.2021 14:07
-
10.01.2022 11:07
-
Зміни до договору
19.07.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. Договору та доповнити його абзацом другим наступного змісту: «Оплата труби водяної ПЕ 100 SDR 11 (1,6 МПа) діаметром 400 мм у кількості 1340 м вартістю 3 441 120 грн. з ПДВ та труби водяної ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) у кількості 1000 м вартістю 1 736 640 грн. з ПДВ здійснюються цільовими коштами загального фонду обласного бюджету на загальну суму 5 177 760,00 грн. з ПДВ (п’ять мільйонів сто сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят гривень 00 коп.) в строк до 31.12.2021 року. Залишок товару вартістю 7 337 240,00 з ПДВ сплачується підприємством за рахунок власних коштів». 2. Інші умови Договору не змінюються даною додатковою угодою, залишаються чинними i Сторони підтверджують їх обов'язковість для виконання.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
23.10.2021
Статус
Опубліковано
Номер
02
Сторони дійшли згоди збільшити ціни за одиницю товару передбаченого специфікацією (додаток №1),що визначенні Договором №921-002м/21 від 19.05.2021 року у зв’язку із коливанням цін ринку (збільшення ціни за одиницю товару )в межах 10% за одиницю товару без збільшення суми,визначеної в Договорі №921-002м/21 від 19.05.2021року. 2.Сторони дійшли згоди Додаток №1 до договору викласти в новій редакції,що додається. 3.Інші умови Договору не змінюються даною додатковою угодою,залишаються чинними і Сторони підтверджують їх обов’язковість для виконання.
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Документи зміни договору
Зміни до договору
29.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. Договору та доповнити його абзацом третім наступного змісту: «Вартість фактично поставленого товару у 2021 році за рахунок коштів обласного бюджету складає 5 118 696,00 грн. з ПДВ.». 2. Інші умови Договору не змінюються даною додатковою угодою, залишаються чинними i Сторони підтверджують їх обов'язковість для виконання.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-26-000015
Дата створення проекту
26.10.2021 10:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.10.2021 11:38
Дата публікації висновку про результати
18.11.2021 18:40
Дата завершення усунення порушень
03.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
17.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.10.2021 № 371 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-03-15-003837-c 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.10.2021 00:00
Документи рішення
26.10.2021 11:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 07.04.2021 № 185, протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бровари-Пластмас» (далі – ТОВ «Бровари-Пластмас»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» (далі – ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ельпласт-Львів» (далі – ТОВ «Ельпласт-Львів»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» до 22 квітня 2021 10:57 та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» до 22 квітня 2021 11:11, протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 218, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021, договір від 19.05.2021 № 921-002м/21 (далі – договір), додаткові угоди від 19.07.2021 № 01 та від 23.10.2021 № 02 до договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 04.11.2021. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з вимогами про усунення невідповідностей у їх тендерних пропозиціях до 22 квітня 2021 10:57 та до 22 квітня 2021 11:11 відповідно, які не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Бровари-Пластмас», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ», ТОВ «Ельпласт-Львів», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.11.2021 00:00
Дата публікації
18.11.2021 18:40
Документи висновку
18.11.2021 18:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-15-003837-c (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з вимогами про усунення невідповідностей у їх тендерних пропозиціях до 22 квітня 2021 10:57 та до 22 квітня 2021 11:11 відповідно, які нібито не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. З огляду на нібито встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язала ОКВП «Дніпро – Кіровоград» здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В той же час вважаємо за необхідне зауважити, що положеннями чинного законодавства, а саме ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), передбачена відповідальність за порушення законодавства про закупівлі. Частиною 1, ст. 234-1 КУпАП визначено, зокрема, що органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням законодавства про закупівлі (частини перша і друга статті 164-14). Додатково, абз. 34, п. 1, ч. 1, ст. 255 КУпАП встановлено, що у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати, зокрема уповноважені на те посадові особи органів державного фінансового контролю (статті 163-12, 164-12, частини третя - шоста статті 164-14). Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не є уповноваженим органом розглядати питання про притягнення до відповідальності за порушення законодавства про публічні закупівлі. У разі, якщо Держаудитслужба вважає, що в діях працівників підприємства вбачаються порушення законодавства про закупівлі, у останньої є всі повноваження на складання відповідного протоколу про адміністративне правопорушення з подальшим скеруванням його до суду з метою притягнення винних осіб до відповідальності. Окремо підприємство зауважує, що в діях членів тендерного комітету та уповноважених осіб на проведення закупівель не вбачає порушень покладених на них посадових обов'язків, положення про тендерний комітет та закону про публічні закупівлі. З повагою Генеральний директор Р. Ілик
Дата публікації
22.11.2021 16:33
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі водопровідних труб з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарових профільованих труб для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-003837-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» та ТОВ «Бровари-Пластмас» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.11.2021 12:01
Орган перевірки
06.11.2021 00:00
Документи повідомлення
02.11.2021 12:01
-
Відповідь
Відповідь на запит
Підприємством розглянуто Ваш запит від 02.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-15-003837-c та повідомляємо Вам про наступне. Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить від технічного стану трубопроводів. Враховуючи тривалу експлуатацію та великий знос трубопроводів підприємство постійно здійснює заміну зношених труб на аварійних ділянках, про що складає плани з урахуванням своїх фінансових можливостей. Планові обсяги складаються відповідними структурними експлуатуючими підрозділами підприємства з урахуванням необхідних характеристик: діаметрів, тиску тощо, а також враховуються обсяги у відповідності до розробленої проектної документації. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Начальника ВТС ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 12.03.2021 р. № 44168. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та відомостей, доступних в інтернет-мережі. Змістом даної службової записки передбачено перелік необхідних матеріалів, що використовуються підприємством для проведення вищевказаних аварійно – ремонтних робіт по відновленню мереж водопостачання та водовідведення у м. Кропивницький та містах Кіровоградської області. Додатково зазначаємо, що в межах даного тендеру, підприємством закуповувались товари для виконання проекту «Реконструкція водоводу від камери №44 до ВНС «Зона 2А» в м. Кіровограді (дюкер через р. Інгул – ВНС «Зона 2А)». В якості підтвердження зазначеного, надаємо відповідні копії документів. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) повідомляємо, що п. 4-1 вказаної Постанови покладено обов’язок на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки здійснювати, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В той же час, наше підприємство не є жодним із перелічених суб’єктів, що зобов’язані вчиняти дії передбачені п. 4-1 Постанови, відповідно ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Додатково на Ваш запит в частині надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» та ТОВ «Бровари-Пластмас», підприємство надає відповідний протокол засідання тендерного комітету ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 26.04.2021 № 207. Крім того підприємство повідомляє, що згідно положення про Тендерний комітет ОКВП «Дніпро – Кіровоград», що затверджене наказом генерального директора від 03.03.2016 № 123/1 (із змінами), секретар комітету забезпечує, зокрема розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики. Додатки: 9 арк. З повагою Генеральний директор Р. Ілик
Рішеня
04.11.2021 13:09
Замовник
Документи повідомлення
04.11.2021 13:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 088 224 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2021 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 088 224 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2021 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності