Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 821+512 – км 827+400, Закарпатська область від Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-03-03-005513-a
План UA-P-2021-03-03-011904-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.07.2021 17:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 14.05.2021 13:49
Закінчення аукціону 14.05.2021 14:16
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
217 007 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 085 035 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.03.2021 15:35 до 16.04.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 03.03.2021 15:35
до 06.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.03.2021 15:35
до 12.04.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 16.04.2021 12:01
до 13.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 14.05.2021 13:49
до 14.05.2021 14:16
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2021 14:16
до 18.05.2021 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.05.2021 11:01
до 29.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.05.2021 11:01
до 05.07.2021 17:01
Період уточнень
з 03.03.2021 15:35 до 06.04.2021 00:00
Період оскарження
з 03.03.2021 15:35 до 12.04.2021 00:00
Період аукціону
з 14.05.2021 13:49 до 14.05.2021 14:16
Період кваліфікації
з 16.04.2021 12:01 до 13.05.2021 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2021 14:16 до 18.05.2021 11:01
Період кваліфікації
з 14.05.2021 14:16 до 18.05.2021 11:01
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 821+512 – км 827+400, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 821+512 - km 827+400, Transcarpathian region
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та повинна бути видана банком із системно важливого списку затвердженого Рішенням Правління Національного банку України від 26 лютого 2021 року № 76-рш "Про визначення системно важливих банків". Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.Грошове покриття обов’язково повинно передбачати списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies" and must be issued by a bank from the systemically important list approved by the Decision of the Board of the National Bank of Ukraine of February 26, 2021 № 76-rsh "On the definition of systemically important banks" . If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage must provide for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
6 500 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 821+512 – км 827+400, Закарпатська область
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 821+512 - km 827+400, Transcarpathian region
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (згідно Технічного завдання та умов договору)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
08.04.2021 10:29
-
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мигалко Ігор Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Myhalko Ihor Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
380312640604
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
Собранецька,39
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Пропозиція:
215 460 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
215 390 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
215 005 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" : [email protected]
215 460 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.04.2021 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
215 005 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.04.2021 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
6e33d36f111244eca79b67d83228f220
Створено
06.05.2021 12:39
Надати до
07.05.2021 12:39
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність обладнання та технічних засобів, де вказано Компресори в кількості 2 одиниці, при необхідних 6 одиниць. 2. Учасник у довідці про виконання аналогічних договорів зазначив про Влаштування металевого бар’єрного огородження в кількості 8 047,0 м.п. при необхідних 8 398,0 м.п. 3.У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Диплом про закінчення навчального закладу працівника Головань А.В. 4.У складі тендерної пропозиції відсутній паспорт (технічний) асфальтозмішувальної установки (АБЗ) – «ДС -168637» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до пп.1 п.1 Додатку 1 Мінімально необхідна кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1 зазначено, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин, механізмів, тощо) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти); - на інше обладнання (машини, механізми, тощо), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Згідно з п.10 Мінімально необхідної кількості техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції вказано Компресор – у кількості 6 одиниць. 2. Відповідно до пп.3.2. п.3 Додатку 1 Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), зазначено, що Учасник повинен підтвердити, що має досвід виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), визначених замовником у складі тендерної документації, а саме: Влаштування вирівнюючого шару покриття із асфальтобетонної суміші – 46 558,00 м2; Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші або ЩМА – 46 223,00 м2; Влаштування основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші або регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією «холодного ресайклінгу» та/або регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг» - 48 481,00 м2; Укріплення узбіч – 30 443,00 м2. Влаштування металевого бар’єрного огородження – 8 398 м.п. 3.Відповідно до пп.2,3 п.2 Додатку 1 Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* зазначено, що Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві інженерно - технічних працівників має становити не менше 2-х років. Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Документи повинні бути надані щодо кожного працівника зазначеного у довідці. 4.Відповідно до п.5 Таблиці 3 Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) зазначено, що У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, а також копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та технічних засобів, вказавши Компресори у кількості 6 одиниць з наступним підтвердженням такої техніки, як того вимагає тендерна документація. 2.Привести у відповідність Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, а саме зазначити Влаштування металевого бар’єрного огородження відповідно до наданих підтверджуючих документів. 3.Надати Диплом про закінчення навчального закладу працівника Головань А.В. 4. Надати паспорт (технічний) асфальтозмішувальної установки (АБЗ) - «ДС -168637».
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" : [email protected]
215 390 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.04.2021 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
4dc7c73422f24f608a099337235a4534
Створено
06.05.2021 16:07
Надати до
07.05.2021 16:07
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи на Водія автотранспортних засобів Сарана Станіслав Олегович. 2. Учасник у складі пропозиції надав окремі сторінки трудових книжок наступних працівників: - Комарницький І.М. - Петрик П.Р. - Голяк Б.В. - Отрошко М.О. - Отрошко С.Ю. - Чорний М.І. - Бобер Ю.В. - Ружилович М.В. - Перетятько О.О. - Бухай Р.А. - Терещенко М.П. - Сіроштан С.В. - Карась С.П. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до пп.1,2,3 п.2 Додатку 1 Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* зазначено, що На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки учасник надає підтверджуючі документи щодо закріплення їх за цією технікою. У договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві інженерно - технічних працівників має становити не менше 2-х років. Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Документи повинні бути надані щодо кожного працівника зазначеного у довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати підтверджуючі документи на Водія автотранспортних засобів Сарана Станіслав Олегович, як того вмагає тендерна документація. 2. Надати копії всіх сторінок трудових книжок наступних працівників: - Комарницький І.М. - Петрик П.Р. - Голяк Б.В. - Отрошко М.О. - Отрошко С.Ю. - Чорний М.І. - Бобер Ю.В. - Ружилович М.В. - Перетятько О.О. - Бухай Р.А. - Терещенко М.П. - Сіроштан С.В. - Карась С.П.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.05.2021 11:01 по 29.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.05.2021 11:01
-
documentType.award.awardNotice
14.05.2021 14:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-03-03-005513-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21
215 005 000 грн.
179 170 833.34 грн.
З ПДВ
Підписано
05.07.2021
Строк дії договору з
05.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 821+512 – км 827+400, Закарпатська область
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 821+512 – км 827+400, Закарпатська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.07.2021 17:01
-
Підписаний договір
documentType.contract.contractNotice
Завершена закупівля
Очікувана вартість
217 007 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2021 12:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312640604
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
217 007 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2021 12:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312640604
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності