Показати схожі тендери

Закупівля експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-02-26-009851-a
План UA-P-2021-02-26-002018-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.06.2021 14:18
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.05.2021 15:52
Закінчення аукціону 25.05.2021 16:13
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
53 466 295 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
534 662.95 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2021 20:37 до 23.04.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2021 20:37
до 13.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2021 20:37
до 19.04.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 23.04.2021 10:02
до 25.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.05.2021 15:52
до 25.05.2021 16:13
Завершено
Період кваліфікації
з 25.05.2021 16:13
до 27.05.2021 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2021 10:55
до 07.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2021 10:55
до 16.06.2021 14:18
Період уточнень
з 26.02.2021 20:37 до 13.04.2021 00:00
Період оскарження
з 26.02.2021 20:37 до 19.04.2021 00:00
Період аукціону
з 25.05.2021 15:52 до 25.05.2021 16:13
Період кваліфікації
з 23.04.2021 10:02 до 25.05.2021 00:00
Період кваліфікації
з 25.05.2021 16:13 до 27.05.2021 10:55
Період кваліфікації
з 25.05.2021 16:13 до 27.05.2021 10:55
Основні параметри
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Bolgradsky region
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 500 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 500 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
operational maintenance of public motor roads of local importance Bolgradsky region
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Детально у проєкті договору
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
14.04.2021 15:53
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Носуленко Артем Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nosulenko Artem
Електронна пошта
Телефон
048 7958918
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
42641417
Назва (англійською мовою)
Local motor road agency
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Повна назва (англійською мовою)
Local motor road agency
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
52 565 337.05 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Пропозиція:
52 410 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" : [email protected]
52 410 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
52 565 337.05 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 27.05.2021 10:55 по 07.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визначений переможцем.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.05.2021 10:55
-
25.05.2021 16:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-02-26-009851-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2ЕУ/21
52 410 000 грн.
43 675 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.06.2021
Строк дії договору з
15.06.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району
Номенклатура
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.06.2021 14:18
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-04-10-000047
Дата створення проекту
10.04.2023 14:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.04.2023 11:21
Дата публікації висновку про результати
04.05.2023 08:55
Дата завершення усунення порушень
19.05.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
03.05.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 203-20-84
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2023 Одеса № 93 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.04.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.04.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.04.2023 № 93 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п, оголошення про проведення процедури, закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер, дата оприлюднення 1 UA-2021-02-26-009851-a 26.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.04.2023 00:00
Документи рішення
11.04.2023 11:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порядку внесення змін до ТД та своєчасність їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету замовника від 26.02.2021, зміни внесені до ТД та затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 29.03.2021, від 01.04.2021 та від 14.04.2021, тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор» (далі – ТОВ «Евродор») та товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), протокол від 19.05.2021 щодо розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення тендерних пропозицій, протокол (рішення) засідання тендерного комітету від 27.05.2021 про намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Евродор», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.05.2021, договір на надання послуг з експлуатацiйного утримання автомобiльних дорiг від 15.06.2021 № 2 ЕУ/21 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до істотних умов договору, опубліковані в електронній системі закупівель 15.02.2022 та 22.02.2023, додаткові угоди до Договору: від 13.09.2021 №1, від 21.09.2021 № 2, від 28.09.2021 № 3, від 25.10.2021 № 4, від 20.12.2021 № 5, від 24.12.2021 № 6, від 29.12.2021 № 7, від 11.02.2022 № 8, від 20.05.2022 № 9, від 12.08.2022 № 10, від 22.08.2022 № 11, від 29.12.2022 № 12, від 22.02.2023 № 13, від 14.03.2023 № 14, пояснення та документи Замовника, отримані 14.04.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатка 3 до ТД Замовником зазначено, що на підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з пунктом 1.3.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатка 3 до ТД учасники також повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) шляхом долучення до тендерної пропозиції позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) стосовно виконання аналогічних договорів зазначених в довідці. Проте тендерна пропозиція учасника ТОВ «Евродор» не містить жодного із зазначених документів, чим порушено вимоги пунктів 1.3 та 1.3.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатка 3 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Евродор» вимогам пунктів 1.3 та 1.3.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатка 3 до ТД Замовником, 14.04.2023 надано пояснення, в якому зазначено, що на час завантаження документів до системи PROZZORO відбувся збій в електронному кабінеті і учасником ТОВ «Евродор» були надані всі необхідні документи в паперовому вигляді, копії яких додаються. Проте надані Замовником пояснення не спростовують факту встановленого порушення, оскільки відповідно до частини восьмої статті 12 Закону та підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Евродор», у зв’язку з невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) .
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, порядку внесення змін до ТД та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
02.05.2023 00:00
Дата публікації
04.05.2023 08:55
Документи висновку
04.05.2023 08:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником здійснено заходи, шляхом розірвання договору. Додаток сканована копія підтверджуючих документів, а саме: Угода про розірвання.
Дата публікації
10.05.2023 09:25
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
11.05.2023 16:41
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
11.05.2023 16:41
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію щодо внесених додатковими угодами №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 змін до договору на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг від 15.06.2021 № 2ЕУ/21 з додаванням копій останніх. 3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор» (далі – Учасник) умовам визначеним пунктом 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до ТД в частині надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та пунктом 1.3.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) шляхом долучення до тендерної пропозиції позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) стосовно виконання аналогічних договорів зазначених в довідці, в той час коли у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що відповідають цим вимогам? 4. Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо виконання Учасником – переможцем товариством з обмеженою відповідальністю «Евродор» вимог підпункту 3.3 пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД в частині надання протягом 5-ти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, розрахунку договірної ціни у паперовому вигляді, з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер), а також обов’язково на будь-якому електронному носії, який виконано в комп’ютерному кошторисному програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором «Будівельні технології кошторис». Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
11.04.2023 15:50
Орган перевірки
15.04.2023 00:00
Документи повідомлення
11.04.2023 15:51
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби від 11.04.2023
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-009851-a надає наступну відповідь: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснюються на підставі: 1) Відомості обсягів робіт складеної за результатами проведених обстежень автомобільних доріг; 2) Види та перелік робіт визначені у відомості обсягів відповідають вимогам ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Види ремонтів та перелік доріг; 3) Очікувана вартість предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району» розраховано відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) оприлюднено за посиланням: https://morhoz.od.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/ 2. Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: п.11 ч.1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Згідно ч.5 ст.41, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Внесені зміни до договору, що містяться в додаткових угодах за номерами 1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12,14, не були оприлюдненні на електронному майданчику, оскільки не відносяться до істотних змін договору. 3. Відповідно до пункту 1.3 розділу I «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагається надання Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). У зв’язку з тим, що на час завантаження документів до системи PROZZORO відбувся збій в електронному кабінеті, учасником ТОВ «Евродор» були надані всі необхідні документи в паперовому вигляді, копії яких додаються. 4. Учасником-переможцем ТОВ «Евродор» згідно вимог підпункту 3.3 пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» було надано у строк визначеній Законом «Про публічні закупівлі» документи. Також, додаємо скановані копії підтверджуючих документів, а саме: - Супроводжуючий лист; - Договірну ціну; - Додаткові угоди № 1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12,13,14. - Позитивний відгук, довідка.
Рішеня
14.04.2023 15:26
Замовник
Документи повідомлення
14.04.2023 15:26
-
14.04.2023 15:26
-
14.04.2023 15:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 466 295 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Контактний телефон:
048 7958918
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 466 295 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Контактний телефон:
048 7958918
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності