Показати схожі тендери

Закупівля експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-02-26-004939-b
План UA-P-2021-02-26-011104-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.06.2021 11:37
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.05.2021 11:47
Закінчення аукціону 31.05.2021 12:08
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
87 853 102 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
878 531.02 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2021 20:37 до 23.04.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2021 20:37
до 13.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2021 20:37
до 19.04.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 23.04.2021 10:00
до 31.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.05.2021 11:47
до 31.05.2021 12:08
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2021 12:08
до 02.06.2021 16:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2021 16:00
до 13.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2021 16:00
до 22.06.2021 11:37
Період уточнень
з 26.02.2021 20:37 до 13.04.2021 00:00
Період оскарження
з 26.02.2021 20:37 до 19.04.2021 00:00
Період аукціону
з 31.05.2021 11:47 до 31.05.2021 12:08
Період кваліфікації
з 23.04.2021 10:00 до 31.05.2021 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2021 12:08 до 02.06.2021 16:00
Період кваліфікації
з 31.05.2021 12:08 до 02.06.2021 16:00
Основні параметри
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Berezіvsky region
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 900 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 900 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
900 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
operational maintenance of public motor roads of local importance Berezіvsky region
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Детально у проєкті договору
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
14.04.2021 15:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Носуленко Артем Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nosulenko Artem
Електронна пошта
Телефон
048 7958918
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
42641417
Назва (англійською мовою)
Local motor road agency
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Повна назва (англійською мовою)
Local motor road agency
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
86 080 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
Пропозиція:
85 221 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ Березівкаагрошляхбуд : [email protected]
85 221 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
ID
99012a7a63cf4c8ba8415f13a812df58
Створено
20.05.2021 14:30
Надати до
21.05.2021 14:30
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі поданої тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» надав Довідку що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології №489 від 22.04.2021р., в якій виявлено наступні невідповідності: В таблиці п.13., графа 3 (Марка та термін експлуатації) надано Поливомийна машина марка МКДЗ 12-00, 4 роки, яка не відповідає назві та марці, що вказано в наданому свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (СХК 199149) та договору купівлі-продажу №250118/1 від 25 січня 2018 року, де зазначено машина дорожня комбінована МДКЗ-12-00 на шасі МАЗ-5340С2. В таблиці п.,3,4,5,6, графа 2 (Найменування обладнання) надано Машина з обладнанням для розподілення протиожеледної суміші Камаз 6520, (кількість 2 шт.), Камаз 65115 (кількість 2 шт.), VOLVO FM 04 (кількість 2 шт.), VOLVO FMX 04 (кількість 2 шт.), а також на підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для вказаних автомобілів було надано оборотно-сальдову відомість де кількість відвалів та навісного обладнання не відповідає кількості авто. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій по формі наведеної таблиці. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. - В підтвердження наявності машин та механізмів(окрім АБЗ), мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також надати підтвердження наявності у необхідній кількості обладнання згідно вимог тендерної документації. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
86 080 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
ID
b05031dc6c1b458faa12999525b36f29
Створено
20.05.2021 14:32
Надати до
21.05.2021 14:32
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: -У складі поданої тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Ростдорстрой» надав на підтвердження Довідку з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) які будуть задіяні під час зимового утримання, але між деякими пунктами (майданчиками) в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань перевищує 40 км. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. - Довідка в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, (згідно П Г.1-218-118:2005). В довідці необхідно вказати адресну прив’язку кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.1, частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ «Ростдорстрой» повинен надати довідку в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), в якій адресна прив’язка кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.06.2021 16:00 по 13.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визначений переможцем.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.06.2021 16:00
-
31.05.2021 12:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-02-26-004939-b-c1
Підписаний і діє
Номер
4ЕУ/21
85 221 000 грн.
71 017 500 грн.
З ПДВ
Підписано
18.06.2021
Строк дії договору з
18.06.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району
Номенклатура
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.06.2021 11:37
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-22-000001
Дата створення проекту
22.10.2021 09:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.10.2021 10:38
Дата публікації висновку про результати
05.11.2021 14:49
Дата завершення усунення порушень
20.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
13.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.10.2021 Одеса № 663 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.10.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.10.2021 № 663 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2021-02-26-004939-b 26.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.10.2021 00:00
Документи рішення
22.10.2021 10:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.02.2021, зміни до ТД, затверджені рішеннями тендерного комітету від 29.03.2021, 01.04.2021 та 14.04.2021, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», товариство з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасниками процедури закупівлі, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.06.2021 № 9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.06.2021, договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг від 18.06.2021 № 4ЕУ/21, пояснення та документи отримані 28.10.2021 через електрону систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до ТД Замовник визначив, що учасники під час подання тендерних пропозицій надають гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: «цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Державному підприємству «Служба місцевих автомобільних доріг», що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період виключно на об’єкті по предмету даної закупівлі. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2021 щодо залучення товариством з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» гарантованої автомобільної техніки для зимового утримання автомобільних доріг на об’єкті Замовника у той самий період на інших об’єктах, Замовник 28.10.2021 надав пояснення, в якому зазначив, що при прийманні виконаних робіт під час зимового утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району буде здійснена перевірка техніки, яка використовується на об’єкті за даним предметом закупівлі шляхом отримання щоденної інформації (в період погіршення погодних умов у вигляді снігу) від товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» із зазначенням виду техніки, назви, моделі, державний номер, яка в цей період працювала. Так, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» міститься гарантійний лист щодо матеріально-технічної бази від 18.03.2021 № 244, яким зазначений учасник гарантує Замовнику, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період виключно на об’єкті по предмету даної закупівлі. Проте, здійснивши аналіз оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації встановлено, що деякі одиниці техніки, а саме: автогрейдер (реєстраційний номер ВН14490, свідоцтво про реєстрацію машини серії АС № 081394), автогрейдер (реєстраційний номер 30682ВН, свідоцтво про реєстрацію машини серії серія ЕЕ № 181556), навантажувач фронтальний (реєстраційний номер 32500ВН, свідоцтво про реєстрацію машини серії ОМ № 016427), міні-навантажувач (реєстраційний номер 32763ВН, свідоцтво про реєстрацію машини серії ОМ № 021568), навантажувач колісний (реєстраційний номер 32297ВН, свідоцтво про реєстрацію машини серії ОМ № 021679), трактор колісний (реєстраційний номер 28914ВН, свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ № 132396), які товариством з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» надано для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, одночасно будуть залучені для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг на інших об’єктах по закупівлі за номером ID: UA-2021-03-09-003327-a, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 Додатку 3 до ТД. Також відповідно до пункту 1.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до ТД Замовник визначив, що учасники під час подання тендерних пропозицій надають довідку в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005). В довідці необхідно вказати адресну прив’язку кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмета закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2021 щодо перевищення відстані 40 км між пунктами, які розташовані за адресами: Березівський район, м. Березівка, вул. Паркова, 80 та Березівський район, с. Конопляне, провулок Ульянівський, 1, Замовник 28.10.2021 надав пояснення, в якому зазначив, що під час перевірки інформації по відстані між майданчиками згідно довідки, використовував нанесення на карту Одеської області по адресам дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) кільця радіусами 40 км, відповідно до такої перевірки тендерна пропозиція учасника цілком відповідає умовам ТД. Так, у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» міститься довідка від 22.04.2021 № 490 з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання. Зокрема, у позиціях першій та другій зазначеної довідки наведено дорожньо-ремонтні пункти (майданчики), які розташовані за адресами: Березівський район, м. Березівка, вул. Паркова, 80 та Березівський район, с. Конопляне, провулок Ульянівський, 1, та відстань між якими перевищує 40 км, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 Додатку 3 до ТД. Аналогічно у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» міститься довідка б/д та б/н з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання. Зокрема, у позиціях першій та другій зазначеної довідки наведено дорожньо-ремонтні пункти (майданчики), які розташовані за адресами: Березівський район, м. Березівка, вул. Пристанційна, 1 та Березівський район, с. Конопляне, провулок Ульянівський, 1, та відстань між якими перевищує 40 км, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 Додатку 3 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» у зв’язку із невідповідністю їх такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
05.11.2021 00:00
Дата публікації
05.11.2021 14:49
Документи висновку
05.11.2021 14:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Вивчивши детально висновок Південного офісу Держаудитслужби, повідомляємо про неможливість усунення зазначеного порушення з декількох причин. По-перше, відповідно до пункту 2. Висновку про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства, Констатуючої частини, Висновку Південного офісу Держаудитслужби встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, хоча Замовник надав аргументовані та переконливі пояснення стосовно відсутності зауважень до тендерної пропозиції учасника з даних питань. Разом з тим повідомляємо, що навіть якщо вони і були б - такі порушення можливо усунути виключно під час проведення процедури закупівлі, на етапі Прекваліфікації, кваліфікації, або до дати укладання договору, безпосередньо відхиливши тендерну пропозицію учасника. Тому, враховуючи, що Замовник уклав договір 4ЕУ/21 від 18.06.2021р. за результатами даної процедури закупівель, така закупівля вважається завершеною і ніяких дій Замовник проводити не має технічної можливості. А розірвання договору не може слугувати підтвердженням усунення порушення, оскільки у висновку Південного офісу Держаудитслужби зазначено: «…За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо…,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця….,- порушень не встановлено. Тобто розірвання договору не призведе до усунення порушення. Крім того, Замовник може розірвати договір в односторонньому порядку за таких обставин: - відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг за цим договором; - відсутність фінансування за цим договором; - відставання з вини Виконавця щодо строків надання послуг більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Виконавцем будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.3 Договору 4ЕУ/21 від 18.06.2021р.. В іншому випадку розірвати договір можливо за рішенням суду. По-друге, договором на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг на Підрядника покладено обов’язок забезпечувати безперервний безпечний рух транспорту на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Березівського району, цілісність доріг та споруд на них, особливо у зимовий період коли погодні умови і низька температура створюють небезпеку для учасників дорожнього руху. Таким чином розірвання договору, призведе до транспортного колапсу у Березівському районі, оскільки для проведення нової процедури закупівлі необхідно щонайменше три місяці, які припадають саме на зимовий період з грудня по лютий включно.
Дата публікації
12.11.2021 16:07
Документи інформації про усунення порушення
12.11.2021 16:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» умовам пункту 1.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації (номер ID: UA-2021-03-09-003327-a), гарантована учасником автомобільна техніка для зимового утримання автомобільних доріг на об’єкті Замовника у той самий період буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах? 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» умовам пункту 1.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 22.04.2021 № 490 з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, у якій по наведеним пунктам, які розташовані за адресами: Березівський район, м. Березівка, вул. Паркова, 80 та Березівський район, с. Конопляне, провулок Ульянівський, 1, відстань перевищує 40 км? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
25.10.2021 10:48
Орган перевірки
29.10.2021 00:00
Документи повідомлення
25.10.2021 10:49
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби від 25.10.2021
Державне Підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» надає наступні пояснення щодо моніторингу закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району) за номером ID: UA-2021-02-26-004939-b . 1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району) - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-26-004939-b здійснено відповідно до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування». Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://morhoz.odessa.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/ 2. Стосовно наявності техніки та матеріально-технічної бази. При прийманні виконаних робіт під час зимового утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району буде здійснена перевірка техніки, яка використовується на об’єкті за даним предметом закупівлі шляхом отримання щоденної інформації (в період погіршення погодних умов у вигляді снігу) від ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» із зазначенням виду техніки, назви, моделі, державний номер, яка в цей період працювала. Також, за умовами пункту 1.1. частини І Додатку 3 Тендерної документації, Замовником було встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: «цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Державне Підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг», що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період виключно на об’єкті по предмету даної закупівлі» ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» надав відповідний лист від 18.03.2021р. №244 в складі своєї тендерної пропозиції. Варто зазначити, відповідно до абз. г), п.п. 6.3.4., п. 6.3., розд. VI. Права та обов'язки сторін., укладеного договору - підрядник зобов’язаний встановити на техніку, яка буде задіяна при зимовому експлуатаційному утриманні автомобільних доріг, стаціонарні GPS-трекери з відкритим протоколом (без паролів) для вільного доступу представників Замовника або надати Замовнику паролі для доступу GPS-трекеру; Таким чином Замовник має змогу контролювати на яких саме дорогах працює техніка. 3. Стосовно відстані між дорожньо-ремонтними пунктами (майданчиками). Умовами пункту 1.1. частини І Додатку 3 Тендерної документації від Учасника вимагалося надання довідки в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005 ). В довідці необхідно було вказати адресну прив’язку кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмета закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» надав відповідну Довідку від 22.04.2021р. № 490. Замовник, під час перевірки інформації по відстані між майданчиками згідно довідки, використовував нанесення на карту Одеської області по адресам дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) кільця радіусами 40 км, відповідно такої перевірки тендерна пропозиція учасника цілком відповідає умовам пункту 1.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації.
Рішеня
28.10.2021 14:19
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
87 853 102 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Контактний телефон:
048 7958918
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
87 853 102 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Контактний телефон:
048 7958918
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності