Показати схожі тендери

Закупівля 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту судна «Дунай») від ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-02-26-004893-b
План UA-P-2020-09-21-001206-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.07.2021 00:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.06.2021 13:50
Закінчення аукціону 22.06.2021 14:11
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 000 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2021 19:59 до 17.05.2021 14:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2021 19:59
до 07.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2021 19:59
до 13.05.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 17.05.2021 14:01
до 20.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.06.2021 13:50
до 22.06.2021 14:11
Завершено
Період кваліфікації
з 22.06.2021 14:11
до 29.06.2021 13:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.06.2021 13:04
до 10.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.06.2021 13:04
до 17.07.2021 00:12
Період уточнень
з 26.02.2021 19:59 до 07.05.2021 00:00
Період оскарження
з 26.02.2021 19:59 до 13.05.2021 00:00
Період аукціону
з 22.06.2021 13:50 до 22.06.2021 14:11
Період кваліфікації
з 17.05.2021 14:01 до 20.06.2021 00:00
Період кваліфікації
з 22.06.2021 14:11 до 29.06.2021 13:04
Період кваліфікації
з 22.06.2021 14:11 до 29.06.2021 13:04
Основні параметри
50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту судна «Дунай»)
50240000-9 Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment (Vessel maintenance services “Dunai”)
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно з вимогами, викладеними у тендерній документації.
The participant of the procurement procedure in the electronic procurement system during the submission of the tender proposal confirms the absence of grounds stipulated in paragraphs 5, 6, 12 and 13 of Part One and Part Two of Article 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in accordance with the requirements set out in the tender documents.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
150 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту судна «Дунай» (назва та код номенклатурної позиції: код ДК 021:2015 50241000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден: 1) ремонт корпусної частини; 2) ремонт механічної частини; 3) ремонт електрообладнання; 4) супутні послуги; 5) додаткові послуги з поточного ремонту судна «Дунай»; обсяг надання послуг: згідно з Технічними вимогами; місце надання послуг: згідно з Технічними вимогами; строк надання послуг: до 31.12.2021, але не більше 70 (сімдесяти) календарних днів (без урахування днів, передбачених для спуску та підйому Судна в док (сліп)) з дати підписання Акту приймання судна в ремонт; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства; тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою, відповідно до тендерної документації; вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; інші умови надання забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до тендерної документації)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Vessel maintenance services “Dunai” (nomenclature position name and code: 50241000-6 Repair and maintenance services of ships: 1) body part repair; 2) mechanical repair; 3) repair of electrical equipment; 4) related services; 5) additional services on vessel maintenance “Dunai”; amount of the provided services: according to technical requirements; place of the provided services: Ukraine, according to technical requirements; service duration: by 31.12.2021, but no more than 70 (seventy) calendar days (excluding the days provided for the launch and salvage of the Vessel to the dock (slip)) from the date of signing the Certificate of Acceptance of the vessel for the repair; CPV: 50240000-9 Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment; The Customer category: legal entities and/or business entities that carry out activities in certain areas of business; Funding source: assets of an enterprise; Tender offers must be drawn up in Ukrainian and/or Russian in accordance with the tender documentation; type of tender guarantee: bank guarantee; The period of validity of the tender proposal security: no less than 120 days from the date of the deadline for the submission of tender proposals; the other terms of providing a tender guarantee: according to Tender documentation)
Код ДК 021:2015
50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
У разі підписання Акту (Актів) здачі-приймання наданих послуг та проміжної (-их) ремонтної відомості фактично наданих Послуг Замовник може здійснювати оплату за фактично надані Послуги протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту (Актів) здачі-приймання наданих послуг та проміжної (-их) ремонтної відомості фактично наданих Послуг на підставі отриманого від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку. При цьому загальний обсяг фактично наданих послуг, що може оплачуватися Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту (Актів) здачі-приймання наданих послуг та проміжної (-их) ремонтної відомості фактично наданих Послуг, не може перевищувати 90% від ціни Договору. Event: services. Type of Payment: collect on delivery (COD). In the case of signing the Act (Acts) of Acceptance of the Services Rendered and the intermediate repair list of services actually rendered, the Customer can pay for the actually rendered services within 30 (thirty) banking days from the date of the signing by the Parties of the Act (Acts) of the Acceptance of the Services Rendered and services of the intermediate repair list of services actually rendered on the basis of the duly drawn up original invoice received from the Contractor. At the same time, the total volume of actually provided services can be paid by the Customer on the basis of the Act (s) of Acceptance of the Services Rendered and the intermediate repair list(s) of the services actually rendered, signed by the Parties, cannot exceed 90% of the price of the Contract.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
При цьому загальний обсяг фактично наданих послуг, що може оплачуватися Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту (Актів) здачі-приймання наданих послуг та проміжної (-их) ремонтної відомості фактично наданих Послуг, не може перевищувати 90% від ціни Договору. Остаточний розрахунок за надані послуги за Договором за вирахуванням сплачених Замовником платежів (у разі наявності) здійснюється протягом 90 (дев’яноста) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання Судна з ремонту на підставі отриманого від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку. Event: services. Type of Payment: collect on delivery (COD). The final settlement for the services provided under the Contract, excluding the payments made by the Customer (if any), is carried out within 90 (ninety) days after the Parties have signed the Acceptance Certificate of the Vessel Repair on the basis of the duly executed original invoice received from the Contractor.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
28.04.2021 21:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ларіна Тетяна Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Larina Tetiana Tetiana
Електронна пошта
Телефон
+380443240072
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Попов Володимир Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Volodymyr Popov
Електронна пошта
Телефон
(067) 482-00-35
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
41933856
Назва (англійською мовою)
Dredging Fleet Branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Port Authority»
Повна назва
ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва (англійською мовою)
Dredging Fleet Branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Port Authority»
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "ОКЕАН"
Пропозиція:
4 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "ІСРЗ"
Пропозиція:
4 380 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СКОРПІОН МАРІН"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» на підставі абз.6 п. 1 ч.1 статті 31 Закону (учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) і, відповідно, на підставі абз.2 п. 1 ч.1 статті 31 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону). Приватним підприємством «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» порушено вимоги п/п.1 п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з п/п.1 п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники мали надати: 1) довідку в довільній формі за підписом Учасника / керівника (або уповноваженої особи) Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка повинна включати інформацію про засоби, пристрої, інструменти тощо, які необхідні для надання послуг, а також інформацію про виробничі площі (зокрема док та/або сліп та/або майданчик), в т.ч. їх місцезнаходження, що будуть використовуватись для ремонту судна; 2) копії документів, що підтверджують право право розпорядження (використання, користування) тими виробничими площами, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що мають містити інформацію про місцезнаходження (адресу) таких виробничих площ, а саме: - у разі якщо зазначені виробничі площі належать учаснику на праві власності – копії документів, що підтверджують таке право власності; - у разі якщо зазначені виробничі площі не належать учаснику на праві власності – копію відповідного (-их) договору оренди зазначених виробничих площ. В інформації та документах, що подані Приватним підприємством «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» у складі тендерної пропозиції, міститься довідка про наявність у ПП «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, від 12.05.2021 №03/01/237 (далі – Довідка про МТБ), в якій зазначена інформація про виробничу площу, причальні споруди та плавучі доки, а також інформація про їх залучення згідно договору з державним підприємством «Одеський морський торговельний порт», проте копію договору оренди зазначених виробничих площ, причальних споруд і плавучих доків з державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» у складі тендерної пропозиції не надано. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в електронній системі закупівель 09.06.2021 було розміщено повідомлення з вимогою до Приватного підприємства «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» про усунення виявлених невідповідностей. На виконання даної вимоги Приватним підприємством «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» було розміщено в електронній системі закупівель Інформацію про виправлення невідповідностей від 09.06.2021 №03/01/349, згідно з якою виробничі площі використовуються ним за договором від 17.02.2020 №СР-590, укладеним з ДП «ОМТП» і наданим у складі тендерної пропозиції. Враховуючи той факт, що умовами тендерної документації встановлено вичерпний перелік документів, якими учасник має підтвердити право розпорядження (використання, користування) тими виробничими площами, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг (а саме: або підтвердити право власності учасника на зазначені виробничі площі, або надати копію відповідного договору оренди), а також те, що відповідно до ст.837 Цивільного кодексу України, якщо одна сторона зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу, такий договір є договором підряду, з огляду на що договір від 17.02.2020 №СР-590 не є договором оренди, Приватним підприємством «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» не було виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, і, відповідно, не підтверджено відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція Приватного підприємства «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» підлягає відхиленню на підставі абз.6 п. 1 ч.1 статті 31 Закону (учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) і, відповідно, на підставі абз.2 п. 1 ч.1 статті 31 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону).
Документи прекваліфікації
17.05.2021 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
b040fb5b8cb24dbd81ae0a945a54413d
Створено
09.06.2021 20:35
Надати до
10.06.2021 20:35
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту судна «Дунай») (оголошення UA-2021-02-26-004893-b) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (відентифікаційний код 38727770) в особі філії «Днопоглиблювальний флот» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (код за ЄДРПОУ 41933856); 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14; юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-26-004893-b. 3. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.5 р.ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту судна «Дунай») в редакції від 28.04.2021 (далі – тендерна документації) Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено наступні кваліфікаційні критерії: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасника встановленому критерію викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з п/п.1 п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники мали надати: 1) довідку в довільній формі за підписом Учасника / керівника (або уповноваженої особи) Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка повинна включати інформацію про засоби, пристрої, інструменти тощо, які необхідні для надання послуг, а також інформацію про виробничі площі (зокрема док та/або сліп та/або майданчик), в т.ч. їх місцезнаходження, що будуть використовуватись для ремонту судна; 2) копії документів, що підтверджують право право розпорядження (використання, користування) тими виробничими площами, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що мають містити інформацію про місцезнаходження (адресу) таких виробничих площ, а саме: - у разі якщо зазначені виробничі площі належать учаснику на праві власності – копії документів, що підтверджують таке право власності; - у разі якщо зазначені виробничі площі не належать учаснику на праві власності – копію відповідного (-их) договору оренди зазначених виробничих площ. В інформації та документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» у складі тендерної пропозиції, міститься довідка про наявність у ТОВ «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, від 12.05.2021 №03/01/237 (далі – Довідка про МТБ), в якій зазначена інформація про виробничу площу, причальні споруди та плавучі доки, а також інформація про їх залучення згідно договору з державним підприємством «Одеський морський торговельний порт», проте копію договору оренди зазначених виробничих площ, причальних споруд і плавучих доків з державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» у складі тендерної пропозиції не надано. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» невідповідностей, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» має розмістити в електронній системі закупівель копію відповідного договору оренди зазначених у довідці про МТБ виробничих площ, причальних споруд і плавучих доків. Примітка: відповідно до Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "ОКЕАН" : [email protected]
4 400 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
17.05.2021 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВ "СКОРПІОН МАРІН" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» на підставі абз.6 п. 1 ч.1 статті 31 Закону (учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) і, відповідно, на підставі абз.2 п. 1 ч.1 статті 31 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону). Товариством з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» порушено вимоги п/п.1 п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з п/п.1 п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники мали надати: 1) довідку в довільній формі за підписом Учасника / керівника (або уповноваженої особи) Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка повинна включати інформацію про засоби, пристрої, інструменти тощо, які необхідні для надання послуг, а також інформацію про виробничі площі (зокрема док та/або сліп та/або майданчик), в т.ч. їх місцезнаходження, що будуть використовуватись для ремонту судна; 2) копії документів, що підтверджують право право розпорядження (використання, користування) тими виробничими площами, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що мають містити інформацію про місцезнаходження (адресу) таких виробничих площ, а саме: - у разі якщо зазначені виробничі площі належать учаснику на праві власності – копії документів, що підтверджують таке право власності; - у разі якщо зазначені виробничі площі не належать учаснику на праві власності – копію відповідного (-их) договору оренди зазначених виробничих площ. В інформації та документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» у складі тендерної пропозиції, міститься довідка про наявність у ТОВ «СКОРПІОН МАРІН» обладнання та матеріально-технічної бази від 14.05.2021 №07-2021-2 (далі – Довідка про МТБ), в якій зазначена інформація про виробничі площі, обладнані для докування та ремонту суден, які знаходяться за адресою: м. Одеса, Митна площа, 1 (акваторія Одеського морського порту), та інформація про їх залучення на підставі договору з ДП «Одеський морський торговельний порт» (код ЄДРПОУ 01125666), проте договору оренди зазначених виробничих площ з ДП «Одеський морський торговельний порт» (код ЄДРПОУ 01125666) у складі тендерної пропозиції не надано. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в електронній системі закупівель 09.06.2021 було розміщено повідомлення з вимогою до Товариства з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» про усунення виявлених невідповідностей. На виконання даної вимоги Товариством з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» було розміщено в електронній системі закупівель Пояснювальну записку від 10.06.2021 №07-2021-9, згідно з якою виробничі площі залучаються ним за договором від 28.04.2021 №СР-644, укладеним з ДП «Одеський морський торговельний порт», наданим у складі тендерної пропозиції. Враховуючи той факт, що умовами тендерної документації встановлено вичерпний перелік документів, якими учасник має підтвердити право розпорядження (використання, користування) тими виробничими площами, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг (а саме: або підтвердити право власності учасника на зазначені виробничі площі, або надати копію відповідного договору оренди), а також те, що відповідно до ст.837 Цивільного кодексу України, якщо одна сторона зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу, такий договір є договором підряду, з огляду на що договір від 28.04.2021 №СР-644 не є договором оренди, Товариством з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» не було виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, і, відповідно, не підтверджено відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Документи прекваліфікації
17.05.2021 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
d210acd187e447cd81116bdbfbbf352b
Створено
09.06.2021 20:36
Надати до
10.06.2021 20:36
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Товариство з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту судна «Дунай») (оголошення UA-2021-02-26-004893-b) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (відентифікаційний код 38727770) в особі філії «Днопоглиблювальний флот» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (код за ЄДРПОУ 41933856); 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14; юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-26-004893-b. 3. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.5 р.ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту судна «Дунай») в редакції від 28.04.2021 (далі – тендерна документації) Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено наступні кваліфікаційні критерії: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасника встановленому критерію викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з п/п.1 п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники мали надати: 1) довідку в довільній формі за підписом Учасника / керівника (або уповноваженої особи) Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка повинна включати інформацію про засоби, пристрої, інструменти тощо, які необхідні для надання послуг, а також інформацію про виробничі площі (зокрема док та/або сліп та/або майданчик), в т.ч. їх місцезнаходження, що будуть використовуватись для ремонту судна; 2) копії документів, що підтверджують право право розпорядження (використання, користування) тими виробничими площами, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що мають містити інформацію про місцезнаходження (адресу) таких виробничих площ, а саме: - у разі якщо зазначені виробничі площі належать учаснику на праві власності – копії документів, що підтверджують таке право власності; - у разі якщо зазначені виробничі площі не належать учаснику на праві власності – копію відповідного (-их) договору оренди зазначених виробничих площ. В інформації та документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» у складі тендерної пропозиції, міститься довідка про наявність у ТОВ «СКОРПІОН МАРІН» обладнання та матеріально-технічної бази від 14.05.2021 №07-2021-2 (далі – Довідка про МТБ), в якій зазначена інформація про виробничі площі, обладнані для докування та ремонту суден, які знаходяться за адресою: м. Одеса, Митна площа, 1 (акваторія Одеського морського порту), та інформація про їх залучення на підставі договору з ДП «Одеський морський торговельний порт» (код ЄДРПОУ 01125666), проте договору оренди зазначених виробничих площ з ДП «Одеський морський торговельний порт» (код ЄДРПОУ 01125666) у складі тендерної пропозиції не надано. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» невідповідностей, Товариство з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН МАРІН» має розмістити в електронній системі закупівель копію відповідного договору оренди зазначених у довідці про МТБ виробничих площ. Примітка: відповідно до Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПрАТ "ІСРЗ" : [email protected]
4 380 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
17.05.2021 14:03
Витяг з ЄДР
17.05.2021 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.06.2021 13:04 по 10.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визнати Приватне акціонерне товариство «ІСРЗ» (ідентифікаційний код 32333962) переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту судна «Дунай») (оголошення UA-2021-02-26-004893-b) та прийняти рішення про намір укласти договір
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-02-26-004893-b-b1
Підписаний і діє
Номер
36-В-ФДФ-21
5 256 000 грн.
4 380 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2021
Строк дії договору з
16.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту судна «Дунай» (назва та код номенклатурної позиції: код ДК 021:2015 50241000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден: 1) ремонт корпусної частини; 2) ремонт механічної частини; 3) ремонт електрообладнання; 4) супутні послуги; 5) додаткові послуги з поточного ремонту судна «Дунай»; обсяг надання послуг: згідно з Технічними вимогами; місце надання послуг: згідно з Технічними вимогами; строк надання послуг: до 31.12.2021, але не більше 70 (сімдесяти) календарних днів (без урахування днів, передбачених для спуску та підйому Судна в док (сліп)) з дати підписання Акту приймання судна в ремонт; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства; тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою, відповідно до тендерної документації; вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; інші умови надання забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до тендерної документації)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту судна «Дунай» (назва та код номенклатурної позиції: код ДК 021:2015 50241000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден: 1) ремонт корпусної частини; 2) ремонт механічної частини; 3) ремонт електрообладнання; 4) супутні послуги; 5) додаткові послуги з поточного ремонту судна «Дунай»; обсяг надання послуг: згідно з Технічними вимогами; місце надання послуг: згідно з Технічними вимогами; строк надання послуг: до 31.12.2021, але не більше 70 (сімдесяти) календарних днів (без урахування днів, передбачених для спуску та підйому Судна в док (сліп)) з дати підписання Акту приймання судна в ремонт; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства; тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою, відповідно до тендерної документації; вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; інші умови надання забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до тендерної документації)
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.07.2021 00:12
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2021 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380443240072
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2021 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380443240072
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності