Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 24.02.2021 15:11до 02.04.2021 02:00
Завершено
Період уточнень
з 24.02.2021 15:11
до 23.03.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.02.2021 15:11
до 29.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.04.2021 11:14
до 05.04.2021 11:47
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.04.2021 11:47
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.04.2021 15:01
до 18.04.2021 00:00
Період уточнень
з
24.02.2021 15:11
до
23.03.2021 00:00
Період оскарження
з
24.02.2021 15:11
до
29.03.2021 00:00
Період аукціону
з
05.04.2021 11:14
до
05.04.2021 11:47
Період кваліфікації
з
05.04.2021 11:47
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Критерії
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Основні параметри
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Розмір забезпечення пропозицій учасників становить 50 тис. грн, яке надається згідно з умовами документації, що додається.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекс послуг з відведення, встановлення (відновлення) меж в натурі (на місцевості), поділу та об’єднання земельних ділянок та щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту для передачі в оренду земельних ділянок під енергетичними об’єктами ПрАТ «Волиньобленерго» (комплекс послуг з відведення, встановлення (відновлення) меж в натурі (на місцевості) та передачі в оренду земельних ділянок під енергетичними об’єктами ПрАТ «Волиньобленерго» (КТП, ЗТП, ЩТП, РП опори ПЛ 6-10-35-110 кВ), за цільовим призначення: (J.14.02.) для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії в межах населених пунктів Луцького, Ковельського, Володимир-Волинського та Камінь-Каширського районів Волинської області та за їх межами
Код ДК 021:2015
71250000-5 -
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
120
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта/ів наданих Послуг та отримання Замовником від Виконавця оригіналу рахунка/ів на оплату, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі якщо Виконавець є платником ПДВ.
З підстав визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону № 922 у зв’язку з виникненням технічних причин, які незалежні від рішень Замовника, що не дають можливість усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тендер:
UA-2021-02-24-010371-b
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2021-02-24-010371-b.a3
Дата:
12.04.2021 12:56
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника, а саме щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР» (ЄДРПОУ 37971513) та обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРАЗЕМ» (ЄДРПОУ 41414813).
Автор:
37971513, ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 5
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Питання:
За тендером : 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тема:
Щодо аналогычного договору
Зміст:
Доброго дня!
Уточніть буль-ласка в кваліфікаційних критеріях щодо наявності досвіду виконання аналогіних договорів вказано:
Аналогічним договором буде вважатися виконаний договір:
- на надання послуг з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок(не менше 2 одиниці);
- розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) (не менше 2 одиниці);
- розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок (не менше 1 одиниці);
Уточніть, що мається на увазі в розумінні "одиниці" кількість земельних ділянок в договорі чи кількість аналогічних договорів?
Дата:
01.03.2021 15:18
Доброго дня, шановний учаснику! Оскільки предмет закупівлі передбачає у собі надання комплексу послуг, то Замовник має намір дослідити аналогічний досвід потенційного учасника по кожній з таких послуг. Ураховуючи наведене, під визначенням одиниця мається на увазі кількість аналогічних договорів, а не їхні обсяги. Разим з тим, приносимо вибачення, що зміст вимоги тяжкий для сприйняття.
01.03.2021 15:37
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тендер:
UA-2021-02-24-010371-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
13.05.2021 15:42
Кінець періоду оскарження з часом
24.05.2021 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
З підстав визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону № 922 у зв’язку з виникненням технічних причин, які незалежні від рішень Замовника, що не дають можливість усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тендер:
UA-2021-02-24-010371-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-02-24-010371-b.a1
Дата:
26.02.2021 14:10
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику! Під час вивчення Тендерної документації, потенційним Учасником виявлено положення, яке обмежує принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінує Учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Так, в розділі ІІІ ТД (в підпункті 3. п. 8 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), Замовником визначено, що, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасникам необхідно надати, крім іншого, позитивні відгуки за кожним аналогічним договором, наданим учасником від попереднього контрагента (контрагентів), які підтверджують факт виконання договору (договорів), зазначеного(их) в довідці для енергетичних компаній.
Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною, яка штучно обмежує коло Учасників по даній закупівлі та ставить їх у нерівні умови в порівнянні з учасниками, які надають послуги за договорами з розроблення наведених в цьому ж пункті видів документацій не для енергетичних компаній, а саме:
- на надання послуг з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок(не менше 2 одиниці);
- розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) (не менше 2 одиниці);
- розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок (не менше 1 одиниці).
Згідно зі ст.ст. 50, 55, 57 ЗУ "Про землеустрій", склад та вимоги до розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), технічних документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, відповідно, є незмінними та без жодних особливостей для будь-яких категорій земельних ділянок та для будь-яких Замовників.
Тим більше, відсутній чіткий критерій, за яким Замовник буде визначати того чи іншого контрагента за договором як «енергетичну компанію». Законодавчо визначене поняття «енергетична компанія» також відсутнє.
Отже, вищенаведена вимога, головним чином, порушує Закон України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, звертаємося до Замовника з вимогою внести зміни та виключити з ТД, в описі про надання позитивних відгуків за кожним аналогічним договором, фразу: «для енергетичних компаній».
Автор:
37971513, ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 5
Доброго дня, шановний учаснику! При розгляді Вашої вимоги встановлено, що Замовник у тендерній документації не встановлював жодних дискримінаційних вимог, а Ваша вимога щодо розширення поняття аналогічного договору є безпідставною та необґрунтованою, а також суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, жодних передумов для внесення змін в Тендерну документацію та викладення її в новій редакції немає. З детальним обґрунтуванням Ви можете ознайомитися у протокольному рішенні, що додається.