Шановний учасник, керуючись умовами викладеними у даній закупівлі, повідомляємо наступне.
Дана закупівля здійснюється на умовах проведення спрощеної закупівлі, які визначені статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Стаття 22 Закону визначає умови використання тендерної документації, яка розробляється замовником в ході проведення процедури відкритих торгів.
Листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” мають відношення до тендерної документації, яка затверджується замовником в ході проведення процедури відкритих торгів. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгів України від 13.04.2016 року №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги.
До того листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства не встановлюють норм права, тому носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
У зв’язку з цим поняття "тендерної документація" у спрощеній закупівлі не використовується, а тому умови спрощеної закупівлі, в тому числі технічні умови до предмета закупівлі, вимоги до учасників, проект договору та інші вимоги, які є суттєвими для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції визначаються умовами оголошення та додатків до нього, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Частиною 5 статті 14 Закону визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вашу вимогу та керуючись умовами закупівлі, умова щодо наявності сервісного центру в м. Полтава не може обмежувати конкуренцію серед учасників з наступних причин.
Умовами закупівлі не передбачено вимоги про те, що сервісний центр повинен буди власністю учасника або мати окремі, чітко визначені права користування на такий об’єкт або технологію. При цьому не встановлено, яка віддаленість такого центру від місце розташування замовника повинна бути забезпечена місцезнаходженням такого сервісного центру.
Кожен зацікавлений суб’єкт господарювання, який провадить діяльність в сфері надання послуг Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, в тому числі послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, має безперешкодну можливість задіювати можливості інших суб’єктів господарювання, з метою подальшого надання якісних послуг, що є предметом даної закупівлі.
Такими учасниками, які не мають власних об’єктів майна, які використовуються у якості нерухомого або рухомого майна, та/або технологій, може вкладатись правочини із іншими суб’єктами господарювання, які можуть надати у постійне або тимчасове користування своє обладнання або спеціалістів або технології. До того учасником, при виконанні зобов’язань за договором може задіюватись окремі підрозділи (філії, представництва, партнерські організації), які мають на те відповідні права та компетенцію, та, в свою чергу, провадять діяльність у сфері надання послуг, що є предметом даної закупівлі. До того частиною 10 статті 26 Закону визначено, що у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Умова щодо наявності авторизованого сервісного центру в м. Полтава, передбачає зустрічну умову для надавача послуги, яка повинна надаватись відповідної якості.
Згідно до технічного завдання, п. 16 додатку 2 до оголошення визначено, що у разі виявлення недоліків по якості Учасник повинен усунути їх за власний рахунок та з власного витратного матеріалу протягом 2 (двох) робочих днів.
Згідно до умов договору виконавець гарантує якість наданих Послуг, а у разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок та з власного витратного матеріалу протягом 2 (двох) робочих днів з дати подачі заявки.
Пунктом 18 технічних вимог до предмета закупівлі у додатку 2 до оголошення про закупівлю, визначено, що транспортні витрати на доставку устаткування до сервісного центру та назад до Замовника включаються в ціну послуги.
Найменша відстань доставки устаткування, яке буде замовником передаватись для здійснення виконавцем послуги, забезпечуватиме найменшу кількість витрат пов’язаних із транспортуванням, що зумовлює економію коштів в цілому для здійснення такої закупівлі.
Такі умови надання якісної послуги учасником можуть бути виконані в тому випадку якщо прийом-передача офісного устаткування будуть відбуватись від замовника до виконавця та в зворотному напрямку в найшвидші терміни, а це можливо забезпечити, без залучення сторонніх ресурсів, пов’язаних із доставкою, лише на території єдиного населеного пункту.
У зв’язку з вище викладеним, для забезпечення якості надання послуги, учасник повинен бути забезпечений можливістю здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, що викладені в оголошенні спрощеної закупівлі. Тому внесення змін до умов закупівлі не є доцільним.