Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного коледжу технологій та дизайну (далі Замовник) ID: UA-P-2021-02-22-002496-b на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднено 23.02.2021, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднено 02.03.2021, протокол засідання тендерного комітету від 23.02.2021 №21, договір від 18.02.2021 №080451, протоколи уповноваженої особи про скасування процедури закупівлі від 29.04.2021 № 1/04-2021, від 05.05.2021 №2/04/2021, пояснення замовника з власної ініціативи від 05.05.2021.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначено частиною 2 статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється Замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель оприлюднено 02.03.2021.
Проте на момент проведення моніторингу інформація щодо укладеного договору на закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукції, послуги теплопостачання відсутня в електронній системі закупівель.
Поряд з цим, за закупівлею ID:UA-2021-02-23-014387-b в електронній системі закупівель 16.04.2021 оприлюднено договір від 18.02.2021 №080451, який відповідно до інформації в електронній системі укладений за результатами переговорної процедури закупівлі (ідентифiкатор закупiвлi: UA-2021-01-21-005600-b, ідентифiкатор плану закупiвлi: UA-P-2021-01-21-005140-b).
Крім цього, на порушення норми частини першої статті 19 Закону Замовником 16.04.2021 внесена недостовірна інформація щодо результатів проведення закупівлі, а саме: укладання договору, що призвело до автоматичного формування електронною системою закупівель недостовірного Звіту про результати закупівлі.
Також, на порушення норми статті 42 Закону за закупівлею ID: UA-2021-02-23-014387-b Замовник 30.04.2021 вніс недостовірну інформацію щодо виконання договору та сформував недостовірний «Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-02-23-014387-b».
Отже, Замовником на момент початку моніторингу на порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі внаслідок не укладання договору з КП "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДМР на закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукції, послуги теплопостачання протягом 35-ти денного строку з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, визначеного зазначеною нормою Закону.
Під час проведення моніторингу Замовником відповідно до протоколів уповноваженої особи про скасування процедури закупівлі від 29.04.2021 №1/04-2021 процедуру закупівлі скасовано у зв’язку з порушенням законодавства щодо термінів проведення переговорної процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено не відміну переговорної процедури закупівлі внаслідок не укладання договору про закупівлю, чим порушено пункт 5 частини 8 статті 40.
За результатами аналізу питання оприлюднення Звіту про результати закупівлі та Звіту про виконання договору встановлено недотримання норми частини першої статті 19, статті 42 Закону в частині внесення недостовірної інформації щодо результатів проведення закупівлі та виконання договору.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі - порушень не встановлено.