Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети) від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-02-22-003782-b
План UA-P-2021-02-22-003969-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 10.04.2021 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.03.2021 14:15
Закінчення аукціону 10.03.2021 14:55
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
285 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 425 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.02.2021 11:06 до 10.03.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.02.2021 11:06
до 28.02.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.02.2021 11:06
до 06.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.03.2021 14:15
до 10.03.2021 14:55
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2021 14:55
до 16.03.2021 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.03.2021 15:33
до 27.03.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 16.03.2021 15:33
-
Період уточнень
з 22.02.2021 11:06 до 28.02.2021 00:00
Період оскарження
з 22.02.2021 11:06 до 06.03.2021 00:00
Період аукціону
з 10.03.2021 14:15 до 10.03.2021 14:55
Період кваліфікації
з 10.03.2021 14:55 до 16.03.2021 15:33
Період кваліфікації
з 10.03.2021 14:55 до 16.03.2021 15:33
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети)
30213200-7 Планшетні комп’ютери Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Планшети (30213200-7 Планшетні комп'ютери)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
30.04.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі виставленого рахунку та накладної про прийняття товару матеріально - відповідальною особою. Оплата здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України – в гривнях, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання товару. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
22.02.2021 11:35
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Скасування
10.04.2021 00:03
Відмінити тендер номер закупівлі UA-2021-02-22-003782-b з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону Замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Крім того, згідно консультації Мінекономіки – для обчислення перебігу строків необхідно керуватись Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов'язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення (скрін однієї із консультацій додається). В даному випадку вимога від Учасника ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" код ЄДРПОУ 42246444 до закупівлі номер UA-2021-02-22-003782-b прийнята 18.03.2021 року, відповідно до вищенаведеного розгляд даної вимоги 5 календарних днів, що відповідає останньому дню розгляду - даті 23.03.2021 року. 23.03.2021 року встановлено, що майданчиком системи Prozorro E-tender.UA заблоковано можливість надання відповіді на вимогу, що не відповідає вимогам і термінам, зазначених в Законі (скрін додається). Враховуючи дану ситуацію, замовник відміняє тендер, номер закупівлі UA-2021-02-22-003782-b Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети).
30.03.2021 09:47
-
30.03.2021 09:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46000
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КВП"НЕОТЕК"
Пропозиція:
266 790 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Діксі-Центр"
Пропозиція:
256 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
Пропозиція:
250 151.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
Пропозиція:
250 150.86 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
248 724 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.03.2021 15:33 по 27.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.03.2021 15:31
-
documentType.award.awardNotice
16.03.2021 15:29
documentType.award.awardNotice
16.03.2021 15:27
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
10.03.2021 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.5 р.III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із встановлених критеріїв є: «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», на який Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази і технологій, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати копію документа про право власності або договору оренди (найму), або іншого документа, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. За результатами розгляду завантажених Учасником документів у складі тендерної пропозиції в частині документального підтвердження інформації по статті 16 Закону, встановлено відсутність копії документа, що підтверджує право власності на автомобіль ГАЗ 2705 (згідно довідки Учасника від 05.03.2021 №55 - власний). Враховуючи вище зазначені вимоги тендерної документації, Учаснику необхідно подати (завантажити) копію (сканкопію) документа (ів), що підтверджує (ють) правову підставу володіння автомобілем ГАЗ 2705 з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, згідно вимог у тендерній документації.
Створено
15.03.2021 13:58
Надати до
16.03.2021 13:58
Договір
UA-2021-02-22-003782-b-b1
Очікує підписання
248 724 грн.
248 724 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 (Одиниця)
Планшети (30213200-7 Планшетні комп'ютери)
Номенклатура
Планшети (30213200-7 Планшетні комп'ютери)
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Торги відмінено
Очікувана вартість
285 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2021 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
285 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2021 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності