Закупівля Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) від Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не містить інформацію стосовно наявності виробничої бази, також у довідці зазначено невірну назву предмета закупівлі.
2. Згідно з Додатком №5 до Тендерної документації.
3. Надати відповідну довідку.
1. Довідка про наявність матеріально-технічної бази не містить інформацію стосовно технологій.
2. У довідці щодо відсутності судових позовів зазначено лише про відсутність позовів з боку підприємств енергетичної галузі.
3. Згідно з Додатком №5 до Тендерної документації.
4. Надати відповідну довідку.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2022 № 68
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-02-16-001706-c 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Центренерго» Трипільська ТЕС (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.03.2021 № 250, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.04.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 22.04.2021 № 333, протокол засідання тендерного комітету від 14.05.2021 № 356, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РемМашРесурс» (далі – ТОВ «РемМашРесурс»), КОМПАНІЯ «ОРТУС» товариства з обмеженою відповідальністю (далі – КОМПАНІЯ «ОРТУС» ТОВ),товариства з обмеженою відповідальністю «РІО-Центр» (далі – ТОВ «РІО-Центр»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНБАСТЕПЛОЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ДОНБАСТЕПЛОЕЛЕКТРОМОНТАЖ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»), товариства з обмеженою відповідальністю «Востокенергосервіс» (далі – ТОВ «Востокенергосервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ»), повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2021, договір про закупівлю з виготовлення (ремонту) обладнання від 03.06.2021 № 16/3 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 27.08.2021 № 1, від 24.12.2021 № 2 та від 30.03.2022 № 3, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 10.05.2022.
На запит Держаудитслужби, від 05.05.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 10.05.2022 оприлюднив пояснення з посиланням про обґрунтування закупівлі на офіційний сторінці веб-сайту головного розпорядника http://www.centrenergo.com (далі – Веб-сайт).
Однак при дослідженні зазначеного Веб-сайту, виявлено що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (Публічне акціонерне товариство «Центренерго») не опубліковано, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасниками ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс» та ТОВ «РІО-Центр» подано тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс» та ТОВ «РІО-Центр» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Також установлено, що учасниками ТОВ «Востокенергосервіс» та ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ» подано тендерні пропозиції без накладення електронного цифрового підпису, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс», ТОВ «РІО-Центр», ТОВ «Востокенергосервіс» та ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, необхідних для забезпечення виконання обсягів робіт зазначених в Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації).
У Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації) Замовник передбачив, що Виконавець зобов`язаний виконати роботи з використанням власних матеріалів, зокрема, пісок природний, рядовий в кількості 9,12 м3.
На підтвердження зазначеної інформації учасник ТОВ «Востокенергосервіс» у складі своєї тендерної документації надав локальний кошторис від 12.03.2021 № 02-001-001 (файл «Локальний кошторис.pdf»), де в п. 345 зазначено: Пісок природний, рядовий в кількості 4,56 м3, чим не підтвердив наявності необхідних для забезпечення виконання обсягів робіт зазначених в Технічних вимогах, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ та пункту 6 додатку № 2 до тендерної документації.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Востокенергосервіс» як таку, що не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та допустив її до аукціону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс», ТОВ «РІО-Центр» ТОВ «Востокенергосервіс» та ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом дотримання принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 31 Закону та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-001706-c), оприлюднений в системі електронних закупівель "Прозорро" 19.05.2022 року.
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (надалі – Висновок). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-001706-c.
1. Згідно з Висновком: при дослідженні веб-сайту ПАТ «Центренерго» виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (Публічне акціонерне товариство «Центренерго») не опубліковано, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Заперечення: станом на дату публікації оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі алгоритм дій відокремлених підрозділів ПАТ «Центренерго» щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті ПАТ «Центренерго» був ще на стадії опрацювання. Власного веб-сайту Трипільська ТЕС не має.
Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачений вичерпний перелік інформації про закупівлі, яку повинен оприлюднювати Замовник.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі викладені Замовником у Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації на вищевказану закупівлю). Тендерну документацію оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовником не порушені вимоги Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також повідомляємо, що 25.05.2022 Замовником оприлюднено Обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті ПАТ «Центренерго» (http://www.centrenergo.com/sale-info/).
2. Згідно з Висновком: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасниками ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс» та ТОВ «РІО-Центр» подано тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс» та ТОВ «РІО-Центр» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Також установлено, що учасниками ТОВ «Востокенергосервіс» та ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ» подано тендерні пропозиції без накладення електронного цифрового підпису, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс», ТОВ «РІО-Центр», ТОВ «Востокенергосервіс» та ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації
Заперечення: У період завантаження тендерних пропозицій учасників Постановою КМУ № 193 від 03.03.2020 було передбачено можливість використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, до 31.12.2021. Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону;
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до частини першої розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) допущення Учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їхніх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р.
У частині другій вищевказаного Переліку формальних помилок зазначено, що формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі.
Таким чином, використання учасниками удосконалених електронних підписів або їх відсутність не є порушенням Закону, а є формальною технічною помилкою, яка жодним чином не впливає на зміст тендерних пропозицій: не впливає на ціну тендерних пропозицій, не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі.
Нагальна виробнича потреба у вищезазначеній закупівлі, відсутність порушення Закону та економічна вигода тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – це основні підстави для прийняття тендерним комітетом Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» рішення про намір укласти договір на закупівлю Робіт з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) з ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО".
3. Згідно з Висновком: за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, необхідних для забезпечення виконання обсягів робіт зазначених в Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації). У Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації) Замовник передбачив, що Виконавець зобов`язаний виконати роботи з використанням власних матеріалів, зокрема, пісок природний, рядовий в кількості 9,12 м3. На підтвердження зазначеної інформації учасник ТОВ «Востокенергосервіс» у складі своєї тендерної документації надав локальний кошторис від 12.03.2021 № 02-001-001 (файл «Локальний кошторис.pdf»), де в п. 345 зазначено: Пісок природний, рядовий в кількості 4,56 м3, чим не підтвердив наявності необхідних для забезпечення виконання обсягів робіт зазначених в Технічних вимогах, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ та пункту 6 додатку № 2 до тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Востокенергосервіс» як таку, що не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та допустив її до аукціону.
Заперечення: Оголошення про проведення даної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону, тому відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозиції, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерних пропозицій, крім інформації про ціну тендерних пропозицій, яка міститься у Комерційних пропозиціях та кошторисах.
Таким чином, під час розгляду тендерних пропозицій до аукціону Замовником не розглядалися Комерційні пропозиції та кошториси, доступ до яких був закритий в електронній системі закупівель (згідно з Законом та за умовами тендерної документації).
Після аукціону було розглянуто Комерційну пропозицію та кошторис лише одного учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО", які повністю відповідають вимогам тендерної документації. Тому ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" було обрано переможцем процедури закупівлі.
Інформація про ціну тендерних пропозицій усіх інших учасників процедури закупівлі не розглядалася.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), очікуваною вартістю 8 128 002,50 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-16-001706-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження підстави для укладання додаткової угоди № 3 від 30.03.2022 до договору на закупівлю робіт № 16/3 від 03.06.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надаємо інформацію, пояснення та документи на запит щодо закупівлі "Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)"
Надаємо інформацію, пояснення та документи на запит Замовнику на пояснення від 05.05.2022 щодо закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-001706-c.
1) Згідно з запитом: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: В обсягах ремонтної кампанії Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» на 2021 рік були заплановані Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1, необхідність виконання яких обумовлена аварійним станом та великим зносом труб згідно з актами зовнішнього огляду і товщинометрії цеху централізованого ремонту № 1 та лабораторії металів Трипільської ТЕС.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проведеного моніторингу цін на ТМЦ та інвесторського кошторису (копія додається).
2) Згідно з запитом: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
3) Згідно з запитом: Надати інформацію та її документальне підтвердження підстави для укладання додаткової угоди № 3 від 30.03.2022 до договору на закупівлю робіт № 16/3 від 03.06.2021.
Відповідь: підстави для укладання додаткової угоди № 3 від 30.03.2022 до договору на закупівлю робіт № 16/3 від 03.06.2021 викладені у листі ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» № 10/03-22 від 21.03.2022 (додається) та у протоколі засідання Технічної Ради Трипільської ТЕС від 23.03.2022 (додається).
Додатки:
1) копія кошторису на 98 арк. в 1 прим.;
2) копія протоколу засідання Технічної Ради Трипільської ТЕС від 23.03.2022 на 1 арк. в 1 прим.;
3) копія листа № 10/03-22 від 21.03.2022 на 1 арк. в 1 прим.