Закупівля Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. від Івано-Франківський національний медичний університет.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 10.02.2021 11:36до 23.03.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.02.2021 11:36
до 13.03.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.02.2021 11:36
до 19.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.03.2021 14:26
до 24.03.2021 14:47
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2021 14:47
до 31.03.2021 14:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2021 14:30
до 11.04.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 31.03.2021 14:30
-
Період уточнень
з
10.02.2021 11:36
до
13.03.2021 00:00
Період оскарження
з
10.02.2021 11:36
до
19.03.2021 00:00
Період аукціону
з
24.03.2021 14:26
до
24.03.2021 14:47
Період кваліфікації
з
24.03.2021 14:47
до
31.03.2021 14:30
Період кваліфікації
з
24.03.2021 14:47
до
31.03.2021 14:30
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Критерії
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Основні параметри
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку.
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Обсяг закупівлі 55 од. найменувань - 1796 шт.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Обсяг закупівлі 55 од. найменувань - 1796 шт.
Код ДК 021:2015
30120000-6 -
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
1 796
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька, буд.2
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Обсяг закупівлі 55 од. найменувань - 1796 шт.
Згідно п. 1 ст. 32 Закону
Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення
законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо
усунути.
Відмінити процедуру закупівлі Витратні
матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний
закупівельний словник» - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для
офсетного друку (UА-2021-02-10-001990-Ь) через неможливість усунення порушень, що
виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно п.2 ч.І
ст.32 Закону.
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Обсяг закупівлі 55 од. найменувань - 1796 шт.
Кількість
1 796
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку.
Тендер:
UA-2021-02-10-001990-b
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2021-02-10-001990-b.b3
Стан:
Скасовано
Оскарження рішення щодо переможця процедури закупівлі
Скарга щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок дискримінації учасників та не забезпечення об'єктивної оцінки тендерних пропозицій, згідно рішення про визнання переможцем ФОП Усенко Олександр Сергійович , тендерна пропозиція якого не відповідає положенням чинного законодавства та вимогам Замовника.
Автор:
24095427, Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6
Причина припинення:
оплата отримана після періоду подачі скарг
Враховуючи рішення №4203-р/пк-пз від 04.03.2021 р. органу оскарження внесено зміни до тендерної документації по закупівлі: Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв, код ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку.
Тендер:
UA-2021-02-10-001990-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
12.04.2021 15:29
Кінець періоду оскарження з часом
23.04.2021 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Згідно п. 1 ст. 32 Закону
Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення
законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо
усунути.
Відмінити процедуру закупівлі Витратні
матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний
закупівельний словник» - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для
офсетного друку (UА-2021-02-10-001990-Ь) через неможливість усунення порушень, що
виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно п.2 ч.І
ст.32 Закону.
Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв. Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку.
Тендер:
UA-2021-02-10-001990-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2021-02-10-001990-b.a2
Дата:
02.04.2021 13:21
Стан:
дано відповідь
Не відповідає вимогам тендерної документації
Шановний Замовник, у зв’язку з тим, що рішення викладене у вигляді Протоколу №2 засідання тендерного комітету від 31.03.2021 року є необґрунтованим,а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів ФОП Усенка Олександра Сергійовича, у тому числі вказати її переваги порівняно з пропозиціями інших учасників.
При наданні відповіді просимо пояснити:
- як розцінюються недоліки, що містяться у тендерній пропозиції ФОП Усенка Олександра Сергійовича;
- чому вони не були враховані при прийнятті рішення Замовником.
Серед недоліків можна виділити наступні:
1. Відповідно до п. 1 Додатку №1 до Тендерної документації , учасник має надати документи та інформацію для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару визначених у технічних вимогах (вказати найменування, кількість, технічний стан). Так, ФОП Усенко Олександр Сергійович надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням наявності лише офісного приміщення, проте враховуючи визначення, що матеріально-технічна база підприємства — це сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва (устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів тощо), не надано інформацію щодо наявності обладнання необхідного для постачання товару визначеного у технічних вимогах, а також в наданій довідці відсутня інформація про технічний стан наявного приміщення, що вимагається умовами Тендерної документації. Таким чином, ФОП Усенко Олександр Сергійович , не надав інформацію для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям торгів, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. У Додатку № 2 до Тендерної документації вказано: «У випадку постачання еквівалентних витратних матеріалів Учасник торгів має надати: Документи щодо витратних матеріалів, комплектуючих та запчастин (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів для картриджів), за позиціями 1 – 46 Учасник торгів має надати: 1. Копію паспорту виданого Учасником, з зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів. 2. Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі ( https://naau.org.ua ), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій; 3. Витратні матеріали (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші комплектуючі), повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій. На підтвердження учасник має надати: 3.1 Сертифікати походження товарів (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали та запасні частини запропонованих виробників (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження. 3.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші комплектуючі), на підтвердження того що товари є безпечними для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій.»
Під еквівалентним товаром прийнято розуміти продукт або товар, який є рівнозначним, рівноцінним іншому оригінальному продукту або товару за своїми характеристиками.
Згідно поданого документу «Порівняльна таблиця «технічних, якісних та кількісних характеритик»» ФОП Усенко Олександр Сергійович запропонував по позиціям 1-36 та 39-45 еквівалентні витратні матеріали, адже виробники друкуючих пристроїв Xerox, OKI, Canon, HP, Samsung не випускають витратні матеріали під торговими марками Goldengreen, CET, Kuroki, HG.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ФОП Усенко Олександра Сергійовича мало бути надано паспорт виданий учасником, сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, сертифікати походження товарів, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників.
Так як перераховані документи відсутні у складі тендерної пропозиції ФОП Усенко Олександра Сергійовича, учасник має бути відхилений, адже не виконав вимоги Замовника.
3. Відповідно до п. 1 Розділу №3 Тендерної документації зазначено, що учасник має надати: «підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи ОПИСУ предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії - згідно Додатку 2 до тендерної документації.»
Учасник ФОП Усенко Олександр Сергійович надає у складі тендерної пропозиції «Лист-гарантію щодо відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам від 22.03.2021 року» у якому відсутній опис предмета закупівлі згідно Додатку №2 , що є не виконанням вимог Замовника та слугує підставою для відхилення.
Крім того, у тендерній пропозиції ФОП Усенко Олександр Сергійович не надано іншого документу, з якого можна було б отримати інформацію щодо «Part №» (колонка №5 Таблиці №1 «Технічна специфікація» Додатку №2 до Тендерної документації), що також є підставою для відхилення, оскільки учасником не подано всієї витребуваної Замовником інформації про товар та його технічні характеристики, за допомогою якого можливо його ідентифікувати.
4. У п. 4 Розділу №1 Тендерної документації зазначено: «З метою дотримання принципів недискримінації учасників, максимальної економії і ефективності витрачання держаних коштів та всіх інших важливих принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону, Замовник встановлює , що в разі, якщо у даних технічних вимогах зазначені посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що медико-технічні вимоги містять вираз (або еквівалент), при цьому учасники мають подати в складі тендерної пропозиції ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ пропонованого товару із товаром, визначеним в ТД і пропонований учасниками товар - має бути аналогічним (еквівалентним) або кращим.»
ФОП Усенко Олександр Сергійович надав «Порівняльну таблицю «технічних, якісних та кількісних характеристик»» у якій зазначено інформацію, що суперечить положенням Додатку №2 до Тендерної документації.
Так, в колонці №2 «Товар визначений в ТД» документу «Порівняльна таблиця «технічних, якісних та кількісних характеристик»» зазначено невірно назви товарів, адже Замовником не було викладено конкретні торгові марки в колонці №2 Додатку №2 до Тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, вимога п. 4 Розділу №1 Тендерної документації викладена не належним чином, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Усенко Олександра Сергійовича.
5. Згідно п. 1 Розділу №3 Тендерної документації учасники мали надати: «документ з інформацією про загальні умови тендерної пропозиції учасника складений за формою, наведеною згідно Додатку 3 до тендерної документації;».
ФОП Усенко Олександр Сергійович надає на виконання вимоги Замовника «Тендерну пропозицію» у якій зазначає, що ціна пропозиції розраховується без ПДВ і становить - 203 720, 00 грн.
При цьому у електронній системі prozorro (посилання на тендер - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-001990-b ), вказано, що ціна пропозиції «з ПДВ» складає 203 720, 00 грн.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися з дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Учасник в електронних формах системи prozorro невірно вказав ціну пропозиції, чим ввів тендерний комітет в оману, що спричинило порушення принципів викладених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вимагаємо відхилення тендерної пропозиції ФОП Усенко Олександра Сергійовича.
Отже, вимагаємо скасувати рішення, що оформлене у вигляді Протоколу №2 засідання тендерного комітету від 31.03.2021 року, та відхилити тендерну пропозицію ФОП Усенко Олександра Сергійовича, як таку що не відповідає вимогам Замовника. У випадку не задоволення даної Вимоги щодо скасування Протоколу №2 засідання тендерного комітету від 31.03.2021 року будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор:
24095427, Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6
На засіданні тендерного комітету 31.03.2021р. протокол №2 було визначено переможцем процедури закупівлі Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (UA-2021-02-10-001990-b) ФОП Усенко Олександр Сергійович. Однак, відповідно до звернення-скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "В.М." від 02.04.2021 р. тендерним комітетом було ще раз переглянуто тендерну пропозицію переможця-ФОП Усенко Олександр Сергійович. На засідання виникло спірне питання, щодо відповідності тендерної пропозиції ФОП Усенко Олександр Сергійович тендерній документації та відповідності технічній частині.
Враховуючи вище викладено запропоновано відмінити процедуру закупівлі Витратні матеріали до принтерів та багатофункціональних пристроїв, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (UA-2021-02-10-001990-b) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно п.2 ч.1 ст.32 Закону.
Торги відмінено
Очікувана вартість
250 000
грн.
Період подання пропозицій
до
23.03.2021 10:00
Замовник:
Івано-Франківський національний медичний університет