Показати схожі тендери
Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30199230-1 конверти, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30199792-8 календарі, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192100-2 гумки, 30192125-3 маркери, 30192900-0 корегувальні засоби, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори) від Полтавська обласна рада.
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2021-02-09-012933-a
План UA-P-2021-02-04-006047-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.03.2021 16:41
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.02.2021 11:35
Закінчення аукціону 24.02.2021 12:02
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
135 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
675 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.02.2021 09:00 до 19.02.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.02.2021 17:37
до 16.02.2021 09:00
Завершено
Період аукціону
з 24.02.2021 11:35
до 24.02.2021 12:02
Завершено
Період кваліфікації
з 24.02.2021 12:02
до 02.03.2021 09:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.03.2021 09:42
до 05.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.03.2021 09:42
до 15.03.2021 16:41
Період уточнень
з 09.02.2021 17:37 до 16.02.2021 09:00
Період аукціону
з 24.02.2021 11:35 до 24.02.2021 12:02
Період кваліфікації
з 24.02.2021 12:02 до 02.03.2021 09:42
Період кваліфікації
з 24.02.2021 12:02 до 02.03.2021 09:42
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30199230-1 конверти, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30199792-8 календарі, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192100-2 гумки, 30192125-3 маркери, 30192900-0 корегувальні засоби, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори)
Документи пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог оголошення, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі пропозиції інших документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45, підвальне приміщення
Дата постачання з
01.03.2021 00:00
Дата постачання по
31.03.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної.
Документи закупівлі
-
09.02.2021 17:38
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380501906977
Сайт:
http://oblrada-pl.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
22530614
Повна назва
Полтавська обласна рада
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Соборності, 45
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017"
Пропозиція:
100 000 грн.
Учасник:
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Пропозиція:
99 999.96 грн.
Учасник:
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
Пропозиція:
99 990 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.03.2021 9:42 по 05.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
02.03.2021 09:42
-
Договір
UA-2021-02-09-012933-a-a1
Підписаний і діє
Номер
54
99 990 грн.
83 325 грн.
З ПДВ
Підписано
15.03.2021
Строк дії договору з
15.03.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (лот)
Офісне устаткування та приладдя різне
Номенклатура
Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.03.2021 16:40
-
15.03.2021 16:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
135 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2021 09:00
Замовник:
Полтавська обласна рада
Контактний телефон:
+380501906977
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
135 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2021 09:00
Замовник:
Полтавська обласна рада
Контактний телефон:
+380501906977
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності