Показати схожі тендери

Закупівля Лісозаготівельні послуги (Оратівське лісництво)(власні кошти) від ДП Іллінецьке лісове господарство.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2021-02-05-003222-a
План UA-P-2021-02-04-006128-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.03.2021 13:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 277 241.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.02.2021 18:12
до 28.02.2021 00:00
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги (Оратівське лісництво)(власні кошти)
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом Обгрунтування Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі зокрема, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тендерним комітетом ДП Іллінецький лісгосп двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено на підставі п.1 ч.2 ст.32 Закону, а саме: «Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Лісозаготівельні послуги (Оратівське лісництво) за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі зокрема, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-01-12-001048-b 2.Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-12-25-000349-c
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 931 (метри кубічні)
Лот №1Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Опис предмета закупівлі
Лот №1Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1 931
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, провулок Студентський ,1
Дата постачання по
31.12.2021 10:47
Позиція : №2 1 725 (метри кубічні)
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Опис предмета закупівлі
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1 725
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, провулок Студентський ,1
Дата постачання по
31.12.2021 10:47
Позиція : №3 1 698 (метри кубічні)
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Опис предмета закупівлі
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1 698
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, провулок Студентський ,1
Дата постачання по
31.12.2021 10:47
Позиція : №4 200 (метри кубічні)
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РФіОЛ (прорідження ,прохідна)(Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Опис предмета закупівлі
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РФіОЛ (прорідження ,прохідна)(Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, провулок Студентський ,1
Дата постачання по
31.12.2021 10:47
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
05.02.2021 10:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кирилюк Ганна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380434521267
Факс
+380434521167
Замовник
ЄДРПОУ
00991456
Повна назва
ДП Іллінецьке лісове господарство
Поштовий індекс
22700
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Іллінці
Адреса
провулок Студентський, 1
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.02.2021 18:12 по 28.02.2021 0:00
Документи кваліфікації
22.02.2021 18:12
-
22.02.2021 18:10
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2021-02-05-003222-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3/21-ЛЗ
1 273 909.2 грн.
1 061 591 грн.
З ПДВ
Підписано
01.03.2021
Строк дії договору з
01.03.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 931 (метри кубічні)
Лот №1Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Номенклатура
Лот №1Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Кількість
1 931
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 725 (метри кубічні)
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Номенклатура
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Кількість
1 725
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 698 (метри кубічні)
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Номенклатура
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РГК (Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Кількість
1 698
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
200 (метри кубічні)
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РФіОЛ (прорідження ,прохідна)(Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Номенклатура
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Заготівля та трелювання деревини на РФіОЛ (прорідження ,прохідна)(Оратівське лісництво)(Власні кошти)
Кількість
200
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.03.2021 13:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-03-25-000031
Дата створення проекту
25.03.2021 15:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.03.2021 16:30
Дата публікації висновку про результати
05.04.2021 16:57
Дата завершення усунення порушень
20.04.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
16.04.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.03.2021 №215 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.03.2021 №215 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2021-02-05-003222-a 05.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.03.2021 00:00
Документи рішення
25.03.2021 16:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення з усіма додатками до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік ДП Іллінецьке лісове господарство (далі – замовник), протокол засідання тендерного комітету від 22 лютого 2021 року №6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір на закупівлю лісозаготівельних послуг від 01 березня 2021 року №3/21-ЛЗ (далі – Договір) та пояснення від 31 березня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовник у повідомленні про намір укласти договір, яке оприлюднив в електронній системі закупівель 22 лютого 2021 року, умовою застосування переговорної процедури закупівлі визначив пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, та уклав Договір 01 березня 2021 року. Водночас, згідно частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, замовник уклав Договір на сьомий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушив вимоги частини сьомої статті 40 Закону. Крім того, відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Однак, сума Договору, укладеного замовником із ФОП Комар В.С., не відповідає узгодженій ціні пропозиції цього учасника, зазначеній в оприлюдненому в електронній системі закупівель повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Так, загальна сума Договору, згідно з умовами пункту 3.1 розділу 3 «Ціна договору», становить 1 061 591,00 грн (без ПДВ), тоді як в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю зазначено узгоджену ціна пропозиції ФОП Комар В.С. на надання лісозаготівельних послуг замовнику за даною процедурою закупівлі в сумі 1 273 909,20 грн (із ПДВ). Відповідно до пунктів 2, 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю визнається нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону та з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. Крім того, замовник не оприлюднив додатки до Договору, які є його невід’ємною частиною, а саме карту технологічного процесу розроблення лісосіки; акт приймання-передачі лісосіки для розробки та технічне завдання, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю та усіх додатків до нього установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
05.04.2021 00:00
Дата публікації
05.04.2021 16:57
Документи висновку
05.04.2021 16:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунені. Сторони дійшли взаємної згоди ,щодо дострокового розірвання договору № 3/21-ЛЗ від 01.03.2021 року.
Дата публікації
12.04.2021 14:37
Документи інформації про усунення порушення
12.04.2021 14:37
-
12.04.2021 15:15
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.04.2021 15:54
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
13.04.2021 15:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі лісозаготівельних послуг (ДК 021:2015: 77210000-5 – «Лісозаготівельні послуги») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-003222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів визначено очікувану вартість предмета закупівлі? 2. Яким чином вимагалось під час проведення переговорів з учасником процедури закупівлі подання інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону? На підтвердження вказаної інформації надати відповідні документи (перелік вимог, підтверджуючі документи учасника та протокол переговорів), які визначені під час проведення переговорів з учасником щодо відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону. 3. Чому в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель 22.02.2021, узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі складає 1273909,20 грн (з ПДВ), а загальна сума договору від 01.03.2021 №3/21-ЛЗ, укладеного із ФОП Комар В.С., становить 1061591,0 грн (без ПДВ), тоді як тендерна пропозиція даного учасника, подана на відкриті торги, які відмінені через відсутність достатньої кількості учасників, складала – 1058814,0 грн (без ПДВ)? 4. З яких підстав договір на закупівлю лісозаготівельних послуг із ФОП Комар В.С. укладено 01.03.2021, тобто на сьомий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю? 5. З яких причин договір на закупівлю лісозаготівельних послуг від 01.03.2021 №3/21-ЛЗ, укладений з ФОП Комар В.С., завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки до договору, які є його невід’ємною частиною, а саме: карта технологічного процесу розроблення лісосіки; акт приймання лісосіки для розробки та технічне завдання) ? Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
26.03.2021 12:17
Орган перевірки
01.04.2021 00:00
Документи повідомлення
26.03.2021 12:18
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі попередньо заключених договорів ,так ,як фінансові можливості підприємства ,не дають змоги підвищувати ціни на лісозаготівельні послуги . Інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі ,учасник оприлюднював в електронній системі закупівель .Згідно Закону ми,як Замовник можемо передбачати в запрошенні вимогу щодо надання учасником інформації стосовно ст.17 та ст16 Закону України "Про публічні закупівлі". Ціна в договорі вказана згідно протоколу переговорів. Договір про закупівлю оприлюднено з порушенням сроку заключення договорів ,в зв’язку з потребою підприємства у закупівлі лісозаготівельних послуг.Документи додаються .
Рішеня
31.03.2021 18:28
Замовник
Документи повідомлення
31.03.2021 18:28
-
01.04.2021 08:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 277 241.6 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДП Іллінецьке лісове господарство
Контактний телефон:
+380434521267
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 277 241.6 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДП Іллінецьке лісове господарство
Контактний телефон:
+380434521267
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності