Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 03.02.2021 13:55до 19.02.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 03.02.2021 13:55
до 09.02.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.02.2021 13:55
до 15.02.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.02.2021 11:46
до 22.02.2021 12:37
Завершено
Період кваліфікації
з 22.02.2021 12:37
до 15.03.2021 14:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.03.2021 13:49
до 26.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.03.2021 14:30
до 30.03.2021 11:36
Період уточнень
з
03.02.2021 13:55
до
09.02.2021 00:00
Період оскарження
з
03.02.2021 13:55
до
15.02.2021 00:00
Період аукціону
з
22.02.2021 11:46
до
22.02.2021 12:37
Період кваліфікації
з
22.02.2021 12:37
до
15.03.2021 14:30
Період кваліфікації
з
22.02.2021 12:37
до
15.03.2021 14:30
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Критерії
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (послуги з прибирання приміщень)
1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Державної міграційної служби України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання; реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – «Державна міграційна служба України, 37508470, 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 9, п/р UA 708201720343190003000078660 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172»; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “ ” 202_ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 200,00 грн. (Двадцять чотири тисячі двісті грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
24 200
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
1. Щоденне прибирання Період надання послуг: з 17.03.2021 по 31.12 2021 року. Кількість робочих днів 200. Час надання послуг: з 18 год.00 хв. до 21 год.00 хв. або з 06:00 до 09:00 (з 5:00 до 8:00 годин на період дії карантину). Дні тижня, в які здійснюється надання послуг: Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, П’ятниця. Вихідні та неробочі дні: субота, неділя, святкові дні. Перелік (види) послуг: Комплексне прибирання приміщень, що включає в себе: - сухе і вологе прибирання підлоги – щоденно; - сухе прибирання килимового покриття за допомогою пилососа - щоденно; - протирання дверей по мірі забруднення - щоденно; - протирання від пилу відкритих поверхонь меблів - щоденно; - протирання від пилу робочих місць, офісних працівників – щоденно; - протирання стін на висоті до 2-х метрів у міру забруднення - щоденно; - прибирання пилу з підвіконь, радіаторів - щоденно; - локальне протирання скляних перегородок на висоті до 2-х метрів від забруднення - щоденно; - вологе прибирання сантехнічних вузлів (при необхідності кахлю на стінах, сантехнічного обладнання, з застосуванням додаткових хімічних засобів) – щоденно; - заміна сміттєвих пакетів на робочих місцях - щоденно; - сухе і вологе прибирання сходових клітин (сходи і сходові площадки) – щоденно; - оперативне реагування на прохання та зауваження представників Замовника. 2. Періодичне прибирання Перелік (види) послуги Генеральне прибирання у кабінетах керівників Миття вікон із середини у всіх кабінетах Роторна чистка підлоги у коридорі на входах
Код ДК 021:2015
90919200-4 -
Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 9,1-й та 2-й поверхи
Виконавець щомісячно, до 10 числа місяця наступного за місяцем надання Послуг ( крім грудня 2021 року) складає, підписує і надає Замовнику на підпис у двох примірниках Акт здачі-приймання наданих послуг за період надання Послуг (надалі – Акт).Замовник сплачує Виконавцю вартість фактично наданих протягом 10 (десяти) банківських днів після дати підписання Замовником Акту, Розрахунковим періодом є один календарний місяць.
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ПП «ОХОРОННА ГРУПА «КОМСЕРВІС» з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
22.02.2021 12:37
Надати до
24.02.2021 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка згідно форми додатку 8 до тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу для надання послуг, що є предметом закупівлі, не містить останньої колонки з інформацією про підстави використання/користування обладнання(м) та матеріально-технічної(ою) бази(ою), вказаної у довідці.
1.2. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні копія(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (у складі тендерної пропозиції надані копії документів, що свідчать про часткове виконання договору).
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1. П.1.1 Додатку 2 Тендерної документації:
«1.1. Довідка, складена учасником згідно Додатку 8 до тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу для надання послуг, що є предметом закупівлі.»
2.2. П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації:
«Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації: копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.».
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку, складену учасником згідно Додатку 8 до тендерної документації, яка повинна відповідати формі Додатку 8 до тендерної документації та містити всю інформацію, передбачену формою Додатку 8 до тендерної документації.
3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, та/або копію(ї) відсутнього(іх) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, інформація про який вказана у Довідці згідно форми Додатку 6 тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. У порушення вимог пп.7 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: копії балансу за 2019-2020 рр., копії звіту про фінансові результати за 2019-2020 рр., копія звіту про рух грошових коштів за 2020 рік.
1.2. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору і аналогічний договір на суму 501 829,20 грн. При цьому, акти здачі-приймання наданих послуг надані на суму 547 106,49 грн. У складі тендерної пропозиції відсутні будь-які документи/інформація, які б свідчили про укладення додаткових угод, продовження дії договору, наданого у якості аналогічного, тощо.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1. П. 7 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації:
«7) копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди;»
2.2. П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації:
«3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) щодо надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір(ори) щодо прибирання приміщень.
Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації: копію(ї) договору(ів); копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.».
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копії балансу за 2019-2020 рр., копії звіту про фінансові результати за 2019-2020 рр., копію звіту про рух грошових коштів за 2020 рік.
3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, інформація про який вказана у Довідці згідно форми Додатку 6 тендерної документації, та/або надати пояснення/додаткові угоди тощо, які б вказували на замовлення з боку замовника послуг згідно аналогічного договору на суму 547 106,49 грн.
1. Щоденне прибирання Період надання послуг: з 17.03.2021 по 31.12 2021 року. Кількість робочих днів 200. Час надання послуг: з 18 год.00 хв. до 21 год.00 хв. або з 06:00 до 09:00 (з 5:00 до 8:00 годин на період дії карантину). Дні тижня, в які здійснюється надання послуг: Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, П’ятниця. Вихідні та неробочі дні: субота, неділя, святкові дні. Перелік (види) послуг: Комплексне прибирання приміщень, що включає в себе: - сухе і вологе прибирання підлоги – щоденно; - сухе прибирання килимового покриття за допомогою пилососа - щоденно; - протирання дверей по мірі забруднення - щоденно; - протирання від пилу відкритих поверхонь меблів - щоденно; - протирання від пилу робочих місць, офісних працівників – щоденно; - протирання стін на висоті до 2-х метрів у міру забруднення - щоденно; - прибирання пилу з підвіконь, радіаторів - щоденно; - локальне протирання скляних перегородок на висоті до 2-х метрів від забруднення - щоденно; - вологе прибирання сантехнічних вузлів (при необхідності кахлю на стінах, сантехнічного обладнання, з застосуванням додаткових хімічних засобів) – щоденно; - заміна сміттєвих пакетів на робочих місцях - щоденно; - сухе і вологе прибирання сходових клітин (сходи і сходові площадки) – щоденно; - оперативне реагування на прохання та зауваження представників Замовника. 2. Періодичне прибирання Перелік (види) послуги Генеральне прибирання у кабінетах керівників Миття вікон із середини у всіх кабінетах Роторна чистка підлоги у коридорі на входах
зважаючи на реальну потребу Замовника у зменшенні обсягу закупівлі послуг з прибирання (послуги з прибирання приміщень), код за ДК 021:2015 – 90910000-9, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.6, 3.4, 5.10, 11.1 Договору № 28 від 29 березня 2021 року (далі – Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 до Договору (далі – Додаткова угода №1) про таке: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. Абзац перший пункту 5.1 Договору, викласти в такій редакції: «5.1. Ціна цього Договору становить 352684,45 грн. (триста п’ятдесят дві тисячі шістсот вісімдесят чотири грн.45 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 70536,89 грн.(сімдесят тисяч п’ятсот тридцять шість грн.89 коп.), що разом становить 423221,34 грн.(чотириста двадцять три тисячі двісті двадцять одна грн.34 коп.)». 1.2. Додаток 1 «Специфікація послуг з прибирання» викласти в новій редакції, що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди № 1). 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 3. Ця Додаткова угода №1 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода №1 складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у трьох аутентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два примірники для Замовника, один – для Виконавця. 5. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди №1 є: 5.1 Додаток 1 – «Додаток 1 «Специфікація послуг з прибирання» до Договору.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
керуючись статтею 188 Господарського кодексу України 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктом 11.1 Договору № 28 від 29 березня 2021 року (далі – Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 2 до Договору (далі – Додаткова угода №2) про таке: 1. Сторони домовились реквізити Замовника, зазначені в розділі 13 Договору, викласти в новій редакції, що додається
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
зважаючи на необхідність проведення Замовником на початку 2022 року процедури закупівлі послуг з прибирання (послуги з прибирання приміщень), керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 188 Господарського кодексу України, статей 651, 652 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 11.1, Договору № 28 від 29.03.2021 року (далі – Договір), уклали дану Додаткову угоду № 3 до Договору (далі – Додаткова угода № 3) про таке: 1. Сторони домовилися внести до Договору такі зміни: 1.1. У пункті 7.1 Договору слова цифри та знаки «31 грудня 2021 року» замінити цифрами та знаками «28.02.2022» 1.2. Реквізити Виконавця зазначені у розділі 13 Договору викласти в новій редакції, що додається1.3. У Специфікації послуг з прибирання (Додаток 1 до Договору) цифри та знаки «31.12.2021» замінити цифрами та знаками « 28.02.2022» 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 3, залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода № 3 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. 6. Ця Додаткова угода № 3 складена у трьох аутентичних примірниках, українською мовою, які мають однакову юридичну силу, з яких: два примірники для Замовника, один – для Виконавця.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
у зв’язку з необхідністю застосування положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктом 11.1 Договору № 28 від 29 березня 2021 року, (далі - Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду №4 до Договору (далі - Додаткова угода №4) про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди здійснити закупівлю Послуг за Договором у період з 01.01.2022 до 28.02.2022 (включно), в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми (ціни Договору) визначеної у пункті 5.1 Договору, розрахованої згідно Додатку № 1 до Договору та, відповідно, визначити обсяг коштів, необхідний для здійснення розрахунків за Договором у період з 01.01.2022 до 28.02.2022 в розмірі, що не перевищує 20 відсотків суми (ціни Договору) визначеної у пункті 5.1 Договору, а саме - 65 670,15 грн. (шістдесят п’ять тисяч шістсот сімдесят грн.15 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 13 134,03 грн. (тринадцять тисяч сто тридцять чотири грн.03 коп.), що разом становить 78 804,18 грн. (сімдесят вісім тисяч вісімсот чотири грн.18 коп.)., у зв’язку з чим Сторони домовилися: 1.1. Абзац перший пункту 5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Ціна цього Договору становить 418 354,60 грн. (чотириста вісімнадцять тисяч триста п’ятдесят чотири грн. 60 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 83 670,92 грн. (вісімдесят три тисячі шістсот сімдесят грн. 92 коп.), що разом становить 502 025,52 грн. (п’ятсот дві тисячі двадцять п’ять грн. 52 коп.)». 2. Додаток № 1 «Специфікація послуг прибирання» до Договору викласти в новій редакції, що додається (Додаток до цієї Додаткової угоди № 4). 3. Керуючись частиною третьою статті 631 Цивільного кодексу України, Сторони встановили, що умови цієї Додаткової угоди №4 застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 01.01.2022. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 4, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 5. Ця Додаткова угода № 4 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. 6. Цю Додаткову угоду № 4 складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу (два примірники для Замовника, один – для Виконавця). 7. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди № 4 на дату її укладення є Додаток – «Додаток 1 «Специфікація послуг з прибирання»» до Договору від 29 березня 2021 №28.
Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
зважаючи на реальну потребу Замовника у зменшенні обсягу закупівлі послуг з прибирання (послуги з прибирання приміщень), код за ДК 021:2015 - 90910000-9, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.6, 3.4, 5.9, 11.1 Договору № 28 від 29 березня 2021року (далі – Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 5 до Договору (далі – Додаткова угода № 5) про таке: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. Абзац перший пункту 5.1 Договору, викласти в такій редакції: «5.1. Ціна цього Договору становить 401 516,10 грн. (чотириста одна тисяча п’ятсот шістнадцять грн. 10 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 80 303,22 грн. (вісімдесят тисяч триста три грн. 22 коп.), що разом становить 481 819,32 грн. (чотириста вісімдесят одна тисяча вісімсот дев’ятнадцять грн. 32 коп.)». 1.2. Додаток № 1 «Специфікація послуг прибирання» до Договору викласти в новій редакції, що додається (Додаток до цієї Додаткової угоди № 5). 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 5, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 3. Ця Додаткова угода № 5 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. 4. Цю Додаткову угоду № 5 складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу (два примірники для Замовника, один – для Виконавця). 5. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди № 5 на дату її укладення є Додаток – « Додаток 1 «Специфікація послуг з прибирання»» до Договору від 29 березня 2021 № 28.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника