Показати схожі тендери

Закупівля Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням від Вище професійне училище Національного авіаційного університету.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2021-01-29-008747-b
Id Tender 598e803a361e40f698909238c8b48c2c
План UA-P-2021-01-29-012094-b link
Статус Активна закупівля
Остання зміна 06.05.2021 19:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 680 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.02.2021 14:55
до 09.02.2021 00:00
Основні параметри
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
На сьогодні основним постачальником програмно-апаратного комплексу „Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві” (КІАС “УФГД”) для Вищого професійного училища Національного авіаційного університету був і залишається Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр». Враховуючи, що Договір на 2020 р. на закупівлю зазначених вище послуг виконано у повному обсязі, але на даний час виникає потреба в отриманні послуг з програмного забезпечення, що включають: Система повинна бути придатною для налагодження централізованого обліку у КМДА та підзвітних організаціях. Система повинна відповідати Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству. Система повинна включати в себе комплекс підсистем, які є складовими елементами єдиної бази даних та вирішувати нижче приведені задачі: Система повинна бути придатною для налагодження централізованого обліку у підзвітних КМДА організаціях. Система повинна відповідати Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству. Система повинна включати в себе комплекс підсистем, які є складовими елементами єдиної бази даних та вирішувати нижче приведені задачі: • Підсистема 1 - повинна дозволяти відстежувати актуальне на будь-який момент часу значення кошторисних призначень: - річних, затверджених кошторисом витрат і довідками про її зміну; - помісячних, затверджених планом асигнувань і довідками її його зміну; - ведення кошторисних показників витрат позабюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені. Порівняння між запланованими і фактичними виконаними витратами. • Підсистема 2 - повинна забезпечувати облік готівкових та безготівкових грошових коштів, відповідно, банківських та касових операцій, взаєморозрахунків з контрагентами, формувати фінансову звітність, • Підсистема 3 - повинна реєструвати наступні операції: Реєстрація взяття зобов'язань; Реєстрація сторнувальних зобов'язань; Реєстрація взяття фінансових зобов'язань; Реєстрація сторнувальних фінансових зобов'язань. Контроль перевищення взятих зобов'язань над кошторисними показниками, а також контроль перевищення фінансових зобов'язань над узятими зобов'язаннями. • Підсистема 4 - повинна забезпечувати облік торговельних операцій з купівлі та продажу матеріалів, обладнання, послуг, тощо; облік кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства та формувати відповідну звітність; • Підсистема 5 - повинна забезпечувати ведення договорів з постачальниками і покупцями з урахуванням їх специфікацій, відстеження стану платежів і відвантажень по кожній позиції специфікації. • Підсистема 6 - повинна дозволяти оперативно вести облік податкових зобов’язань та податкового кредиту з ПДВ і первинних податкових документів, що необхідно для формування регламентованої звітності з ПДВ. Залежно від облікової політики, прийнятої в установі, можливе налаштування стратегії розрахунку сум першої події для податкового кредиту і окремо для податкового зобов'язання різними методами (касовий метод; При зміні знака заборгованості; Відключення автоматичного розрахунку). • Підсистема 7 - повинна забезпечувати облік матеріальних цінностей, а саме: 1) Облік необоротних активів, тобто облік основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів, формувати звітність; 2) Облік запасів з різними методами обліку цін запасів, аналізу джерел надходження та метод надходження. 3) Облік бланків суворої звітності за номерами і серіями. • Підсистема 8 - повинна забезпечувати ведення взаєморозрахунків з працівниками, а також облік витрат на оплату праці в складі витрат установи, кадровий і персоніфікований облік персоналу, повинна формувати всі необхідні уніфіковані форми по обліку заробітної плати та інші необхідні звіти, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період, також у вигляді аналітичних звітів, наочних графіків і діаграм; • Підсистема 9 – повинна забезпечувати автоматичне формування регламентованої звітності по підприємству за актуальними формами для подачі до органів державного контролю, у тому числі в електронному вигляді з використанням ЕЦП; включати обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання у вищі установи, фондам і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності і податкові декларації. • Підсистема 10 - повинна забезпечувати формування річних фінансових планів із поквартальною розбивкою, облік надходжень та зобов’язань, відстежувати виконання показників фінансового плану та проводити аналіз отриманих даних. • Підсистема 11 - повинна забезпечувати формування гнучких звітів по кожній з перерахованих вище підсистем оборотно-сальдову відомість, обороти рахунку, аналіз рахунку, шахову відомість, тощо, включаючи стандартні бухгалтерські звіти бюджетних установ, передбачених Наказом Державного казначейства України "Про затвердження Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання": меморіальні ордери з № 1 по № 17, книга "Журнал-головна". Та універсальні звіти, які можуть бути сформовані по будь-якій з підсистем. Оскільки зазначені послуги можуть бути надані тільки одним виконавцем – Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (код за ЄДРПОУ 04013755) договір про надання послуг повинен укладатись після проведення переговорної процедури закупівлі в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі». Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі: Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин. Послуги з програмного забезпечення за кодом ДК (CPV) 021:2015-72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням можуть бути надані Замовнику виключно одним Виконавцем – Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ, код ЄДРПОУ 04013755).
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03065, Україна, м. Київ, м. Київ, Метробудівська, 5а
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
01.02.2021 11:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кругляківська Юлія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380937157902,
Факс
044-408-59-00
Замовник
ЄДРПОУ
05536745
Повна назва
Вище професійне училище Національного авіаційного університету
Поштовий індекс
03065
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Метробудівська, 5а
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.02.2021 14:55 по 09.02.2021 00:00
Документи кваліфікації
03.02.2021 14:54
-
Договір
UA-2021-01-29-008747-b-a1
Очікує підписання
Номер
1600-21
31 680 грн.
26 400 грн.
З ПДВ
Підписано
03.03.2021
по
31.12.2021
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Номенклатура
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2021 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ГІОЦ
Повна назва
КП ГІОЦ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04013755

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Активна закупівля
Очікувана вартість
31 680 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Вище професійне училище Національного авіаційного університету
Контактний телефон:
380937157902,
Статус
Активна закупівля
Очікувана вартість
31 680 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Вище професійне училище Національного авіаційного університету
Контактний телефон:
380937157902,
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності