Показати схожі тендери
Закупівля Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2) від Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю".
Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-01-22-012700-b
План UA-P-2021-01-22-001906-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.05.2021 14:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.05.2021 11:49
Закінчення аукціону 11.05.2021 12:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
70 497 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
352 486.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.01.2021 17:39 до 30.03.2021 13:00
Завершено
Період уточнень
з 22.01.2021 17:39
до 20.03.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.01.2021 17:39
до 26.03.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 30.03.2021 13:02
до 08.04.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.05.2021 11:49
до 11.05.2021 12:10
Завершено
Період кваліфікації
з 11.05.2021 12:10
до 12.05.2021 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2021 11:24
до 23.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2021 11:24
до 25.05.2021 14:32
Період уточнень
з 22.01.2021 17:39 до 20.03.2021 00:00
Період оскарження
з 22.01.2021 17:39 до 26.03.2021 00:00
Період аукціону
з 11.05.2021 11:49 до 11.05.2021 12:10
Період кваліфікації
з 30.03.2021 13:02 до 08.04.2021 00:00
Період кваліфікації
з 11.05.2021 12:10 до 12.05.2021 11:24
Період кваліфікації
з 11.05.2021 12:10 до 12.05.2021 11:24
Основні параметри
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
Код ДК 021:2015
33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07352, Україна, Київська область, с. Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2
Дата постачання по
01.08.2021 17:44
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату поставленого товару протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує поставку товару. Відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100% вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (для нерезидентів: відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100 % вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (інвойсу)). Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальнику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно на цілі, визначені цим Договором про закупівлю, з наданням Постачальником підтвердних документів органам Казначейства для здійснення платежів
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
22.03.2021 12:10
-
-
20.03.2021 20:05
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Овчаренко Ярослав Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Ovcharenko Yaroslav Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
+380459640011
Факс
+380459640011
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
26059611
Назва (англійською мовою)
State Rehabilitation Institution Ukrainian Comprehensive Rehabilitation Center for Persons with Disabilities
Повна назва
Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
Повна назва (англійською мовою)
State Rehabilitation Institution Ukrainian Comprehensive Rehabilitation Center for Persons with Disabilities
Поштовий індекс
07352
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Лютіж
Адреса
урочище "Туровча лісова" - 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД"
Пропозиція:
70 497 294 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БРОМАКС"
Пропозиція:
70 382 361 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЛІНІКАЛ ТРАЙЛ ЛОДЖИСТІК УКРАЇНА"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛІРТОН ГРУП"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "МТ-КАРС"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПІЛЬНЕ ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІОСОЛА УКРАЇНА"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "КЛІНІКАЛ ТРАЙЛ ЛОДЖИСТІК УКРАЇНА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи прекваліфікації
30.03.2021 13:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВ "ЛІРТОН ГРУП" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону
Документи прекваліфікації
30.03.2021 13:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "МТ-КАРС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника: викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі".
Документи прекваліфікації
30.03.2021 13:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВ "БРОМАКС" : [email protected]
70 382 361 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
30.03.2021 13:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" : [email protected]
70 497 294 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
30.03.2021 13:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВ "СПІЛЬНЕ ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІОСОЛА УКРАЇНА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 України "Про публічні закупівлі". Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи прекваліфікації
30.03.2021 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.05.2021 11:24 по 23.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.05.2021 11:23
-
11.05.2021 12:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-01-22-012700-b-c1
Підписаний і діє
Номер
2405
70 382 361 грн.
65 777 907.47 грн.
З ПДВ
Підписано
24.05.2021
Строк дії договору з
24.05.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 (штуки)
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
Номенклатура
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
Кількість
7
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.05.2021 14:31
-
25.05.2021 14:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-05-21-000070
Дата створення проекту
21.05.2021 15:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.05.2021 15:24
Дата публікації висновку про результати
26.05.2021 18:39
Дата завершення усунення порушень
10.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
12.06.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.05.2021 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-01-22-012700-b 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.05.2021 00:00
Документи рішення
21.05.2021 15:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної реабілітаційної установи «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.03.2021 (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНІКАЛ ТРАЙЛ ЛОДЖИСТІК УКРАЇНА» (далі – ТОВ «КЛІНІКАЛ ТРАЙЛ ЛОДЖИСТІК УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІРТОН ГРУП» (далі – ТОВ «ЛІРТОН ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «МТ-КАРС» (далі – ТОВ «МТ-КАРС»), товариства з обмеженою відповідальністю «БРОМАКС» (далі – ТОВ «БРОМАКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТА СІД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІОСОЛА УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «БІОСОЛА УКРАЇНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, повідомлення про намір укласти договір, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 26.02.2021 № 3645-р/пк-пз, рішення колегії АМКУ від 19.02.2021 № №3060-р/пк-пз, від 16.03.2021 № 5194-р/пк-пз, від 20.04.2021 № 8514-р/пк-пз та від 29.04.2021№9506-р/пк-пз, договір про закупівлю від 24.05.2021 № 2405. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій, за результатами якого складає та оприлюднює протокол розгляду всіх тендерних пропозицій, який повинен містити, зокрема, інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 цього Закону. Поряд з цим, частиною другою статті 31 Закону визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Проте, протокол розгляду тендерних пропозицій не містить інформацію та посилань на умови тендерної документації, яким не відповідають тендерній пропозиції ТОВ «КЛІНІКАЛ ТРАЙЛ ЛОДЖИСТІК УКРАЇНА», ТОВ «ЛІРТОН ГРУП», ТОВ «МТ-КАРС», ТОВ «СПІЛЬНЕ ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «БІОСОЛА УКРАЇНА», які були відхилені Замовником, чим порушено вимоги частини дванадцятої статті 29 та частини другої статті 31 Закону. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник надає інформацію, щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (подається довідка в довільній формі про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком усіх пунктів відповідно до ч. 1 по п. 5, 6, 12, 13 та ч. 2 ст. 17 Закону). ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» у складі своєї пропозиції надав довідку від 29.03.2021 № 3ВТ «Інформаційна довідка-підтвердження відсутності підстав для відмови участі у торгах відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» (далі – Довідка) в якій зазначено, про підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до ч. 1 по п. 6, 10, 13 та ч. 2 статті 17 Закону, інформація щодо ч.1 по п. 5 та 12 ст. 17 Закону в складі тендерної пропозиції відсутня, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до абзацу 13 підпункту 5.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник зазначив, що відповідно до статті 17 Закону, приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Слід зазначити, що згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2021-01-22-012700-b, оприлюдненим в електронній системі закупівель очікувана вартість становить 70 497 300,00 гривень. Вимоги, щодо документального підтвердження даної інформації про відповідність підстав, встановлених статтею 17 Закону в тендерній документації відсутні, чим порушено вимоги статті пункту 2 частини другої статті 22 Закону, так як інформація щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми не є публічною та не міститься у відкритих джерелах. Учасник ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надав Довідку в якій зазначив, що має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, оскільки вартість закупівлі товару (товарів) перевищує 20 мільйонів гривень. Проте в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» не надано копій антикорупційної програми та наказу про призначення уповноважених з антикорупційних програм юридичних осіб, у відкритих джерелах дана інформація відсутня. Отже, в ході моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» не підтвердив фактичну наявність антикорупційної програми та наказу про призначення уповноважених з антикорупційних програм юридичних осіб, відповідно до абзацу 13 підпункту 5.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» та допустив до оцінки.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог статті пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в протоколі розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 29 та частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КЛІНІКАЛ ТРАЙЛ ЛОДЖИСТІК УКРАЇНА», ТОВ «ЛІРТОН ГРУП», ТОВ «МТ-КАРС», ТОВ «БРОМАКС», ТОВ «СПІЛЬНЕ ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «БІОСОЛА УКРАЇНА» (окрім питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.05.2021 00:00
Дата публікації
26.05.2021 18:39
Документи висновку
26.05.2021 18:39
-
Повідомлення
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-22-012700-b Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2) Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю" (надалі - Замовник) надає аргументовані заперечення (пояснення) до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). В інформації про результати моніторингу зазначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій не містить інформацію та посилань на умови тендерної документації, яким не відповідають тендерні пропозиції відхилених учасників. По-перше, вказане питання розглядалося у Скаргі UA-2021-01-22-012700-b.b6 (при цьому у моніторингу зазначено, що питання, які розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у скаргах не досліджуються), по–друге, Замовник здійснює оприлюднення інформації в системі електронних закупівель через авторизований електронний майданчик www.dzo.com.ua. Під час проведення нами процедур відкритих торгів з публікацією англійською мовою на етапі прекваліфікації під час складання системою автоматично протоколу розгляду тендерних пропозицій у Замовника відсутня технічна можливість зазначити будь-яку іншу інформацію у відповідному протоколі, окрім тієї, що міститься у ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищезазначене підтверджується офіційною відповіддю Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» (вих. № 200421-1 від 20.04.2021 року), а саме: «згідно технічного завдання від ДП «Прозорро», в закупівлі з типом «Відкриті торги з англійською мовою», на періоді Ппекваліфікація, у замовника не має можливості завантажувати документи. Крім того, відповідно до ч.12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Вся вищезазначена інформація у Протоколі розгляду пропозицій міститься. Крім того, будь-який учасник, пропозиція якого відхилена на етапі прекваліфікації має право скористатися можливістю звернення до Замовника з Вимогою у порядку, встановленому ч.3 ст. 31 Закону щодо отримання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таких звернень та/або Вимог від учасників не надходило. Відповідно до п.5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію довідку в довільній формі про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком відповідно до ч. 1 по п. 5, 6, 12, 13 та ч. 2 ст. 17 Закону). Щодо ненадання учасником торгів ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» довідки по п.5 ч.1 ст.17 Закону – то вона стосується непритягнення до кримінальної відповідальності учасників-фізичних осіб, а вказаний учасник є юридичною особою. Відповідне пояснення про ненадання вказаної довідки міститься у пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» у довідці № 17ВТ від 29.03.2021 року, що міститься у файлі «частина_1.pdf». Щодо ненадання інформації за п.12 ч.1 ст. 17 Закону, Замовник зазначає, що учасником надано вказану інформацію у довідці № 30ВТ від 29.03.2021 року щодо відсутності підстав для відмови участі у торгах за п.6 та п.12 ч.1 ст. 17 Закону та ДОДАТКОВО НАДАНО сам оригінал довідки Міністерства внутрішніх справ серія ІІА № 2249519 – 21089391560670936176, що станом на 30.03.2021 року службова (посадова) особа учасника на території України до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (зазначимо, що довідка дана на дату розкриття пропозицій та є абсолютно дійсною). У відношенні надання антикорупційної програми, то Замовником вимагалося надання її тільки від учасника-переможця торгів. При цьому у складі пропозиції Учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» у довідці № 3ВТ від 29.03.2021 року документально підтверджено про наявність як самої антикорупційної програми, так і уповноваженого з реалізації антикорпційної програми, що відповідає вимогам ч.1 ст. 17 Закону та п.5.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД», який був допущений до аукціону, не має. Таким чином, Замовник вважає, що відсутні підстави для розірвання договору, укладеного за результатами торгів.
Висновку
02.06.2021 13:46
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 497 300 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2021 13:00
Замовник:
Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
Контактний телефон:
+380459640011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 497 300 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2021 13:00
Замовник:
Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
Контактний телефон:
+380459640011
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності