Обгрунтування використання переговорної процедури
Згідно до ст.1 Закону України «Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України» від 23.02.2006 р. № 3475-IV (зі змінами та доповненнями) (далі по тексту - Закон), спеціальний зв’язок - зв’язок, що забезпечує передачу секретної та/або службової інформації шляхом застосування відповідних організаційних та технічних заходів. Стаття 2 Закону вказує, що Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України є державним органом, який призначений для забезпечення функціонування і розвитку державної системи поштового зв’язку спеціального призначення, в тому числі. Згідно з пунктом 4 статті 14 Закону на Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України відповідно до визначених завдань, покладаються, зокрема, такі обов’язки як державне регулювання у сфері урядового фельд’єгерського зв’язку і поштового зв’язку спеціального призначення.
Згідно ст. 1 Закону України "Про поштовий зв'язок" від 04.10.2001 року №2759-111 (зі змінами та доповненнями) поштовий зв'язок спеціального призначення є складовою частиною поштового зв'язку України, призначеною для надання послуг поштового зв'язку окремим категоріям користувачів.
Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України здійснює свої повноваження у сфері надання послуг поштового зв’язку спеціального призначення через Державне підприємство спеціального зв’язку та відповідні територіальні підрозділи.
Згідно норм постанови КМУ № 939-ДСК "Про затвердження Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» від 18.12.2013 р. для доставки кореспонденції з грифом обмеження доступу необхідно використовувати підрозділи Державного спеціального зв’язку.
Виходячи з вищевикладеного, послуги поштового зв’язку спеціального призначення (спеціального зв’язку): поштові послуги з приймання, перевезення та доставки відправлень спеціального зв'язку для Кіровоградської обласної державної адміністрації може надавати лише Державне підприємство спеціального зв'язку Кіровоградський обласний вузол спеціального зв'язку.
Виходячи з норм пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі відсутності конкуренції з технічних причин, коли послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання. Внаслідок цієї обставини договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки поштові послуги (послуги поштового зв’язку спеціального призначення) можуть бути надані тільки певним постачальником, а саме: Державним підприємством спеціального зв'язку, замовник обрав для здійснення закупівлі поштових послуг (послуг поштового зв’язку спеціального призначення) переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, коли послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання.