Закупівля Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 26.01.2021 00:00до 01.02.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.01.2021 17:06
до 26.01.2021 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.02.2021 00:00
до 02.02.2021 16:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.02.2021 16:36
до 05.02.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.02.2021 16:36
до 16.02.2021 10:49
Період уточнень
з
20.01.2021 17:06
до
26.01.2021 00:00
Період кваліфікації
з
01.02.2021 00:00
до
02.02.2021 16:36
Період кваліфікації
з
01.02.2021 00:00
до
02.02.2021 16:36
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 500
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Код ДК 021:2015
71320000-7 -
Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51934, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Йосипа Манаєнкова, 24
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Звернення:
За тендером : Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Тема:
прохання
Зміст:
Добрий день! Надайтє , будь ласка технічні характеристики будівлі, що підлягає капремонту.
Дата оприлюднення звернення:
22.01.2021 13:37
Технічні характеристики вказані в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі».
Дата оприлюднення відповіді:
22.01.2021 17:24
Звернення:
За тендером : Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Тема:
Згідно підписання акту обстеження.
Зміст:
Шановний Замовник! Згідно оголошення необхідно надати сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця і скріплений печаткою. Просимо надати контакт особи, яка зможе супроводити та показати даний об’єкт та підписати акт обстеження. З урахуванням телефонної розмови з контактною особою, вказаної в тендері, було надано контак приймальної, де повинні назначити відповідального по даному об’єкту та призначичи дату можливого відвідування. Але після уточнень приймальна направила в зворотній напрямок до контактної особи вказаної в тендері. В даному випадку це дискримінація, що до можливості участі в тендері.
Дата оприлюднення звернення:
22.01.2021 15:40
Шановний учаснику! Згідно чинного законодавства уповноважена особа не має права підписувати документи, тому Вам був наданий номер телефону приймальної для вирішення даного питання.
Дата оприлюднення відповіді:
25.01.2021 17:10
На даному тендері відміни не були знайдені.
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт IV-го поверху педіатричного відділення ( 4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Тендер:
UA-2021-01-20-007356-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-01-20-007356-b.b1
Дата:
20.01.2021 17:23
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити п. 12 Оголошення, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо:
1. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
4. Також зазначаємо, що, по-перше, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року не має ніякого відношення до нашої закупівлі. По-друге, дане Рішення стосується відкритих торгів і не може застосовуватись до спрощеної закупівлі.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-01-20-007356-b.b2
Дата:
21.01.2021 16:48
Стан:
Порушення усунуто
Експертиза проекту
В п.1.1. договору та назві об'єкту наявна вимога щодо проходження саме державної будівельної експертизи суперечить п.2 ст. 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності: "2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності...". Просимо привести у відповідність до чинного законодавства пункт договору та назву об'єкту.
Шановний Учаснику! Інформуємо, що буде приведена у відповідність до чинного законодавства пункт договору та назву об’єкту.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-01-20-007356-b.b3
Дата:
21.01.2021 18:16
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Дискримінаційна вимога
Вимога про надання відгуку в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, який датований не пізніше оголошення даної закупівлі є дискримінаційною. Шановний Замовник! Аналогічні договори вже давно вионані, акти і відгуки підписані,а якщо контагент вже ліквідований? А якщо карантин на підприємстві? Просимо внести зміни в пункт 8 Оголошення.
Шановний Учаснику! По суті наданої Вами вимоги інформуємо, що у відповідності до положень ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі і такого критерію як надання відгуку, який датований не пізніше оголошення даної закупівлі. Умова щодо надання відгуку, який датований не пізніше оголошення даної закупівлі, надає можливість замовнику захисту від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати роботи належної якості та в обумовлений термін.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-01-20-007356-b.b4
Дата:
24.01.2021 12:53
Стан:
Порушення усунуто
Дискримінація з метою мінімізації кількості учасників, максимізації ціни договору та отримання більшого відкату від більшої суми!
Дискримінація з метою мінімізації кількості учасників, максимізації ціни договору та отримання більшого відкату від більшої суми!
Згідно п. 12 додатку 1 до оголошення замовник вимагає від Учасників надання: «Сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця, і скріплений печаткою.» Згідно п.3 додатку 2 до оголошення замовник зазначає: «Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту». Вищеописані документи необхідно завантажити до системи на етапі подання пропозицій.
Вимога щодо складання акту огляду об’єкту (на етапі періоду уточнень чи періоді подання пропозицій) є неприпустимим та свідчить лише про одне: ЗАМОВНИК ЗМОВИВСЯ ЗІ СВОЇМ ПЕРЕМОЖЦЕМ, але розуміє, що прямий договір заключати не вигідно (буде багато запитань та проблем) то давай створю ілюзію проведення відбору та чесної закупівлі.
ЗАМОВНИКУ! ЗРОЗУМІЙ І ВИКАРБУЙ ЦЕ В СВОЇЙ ГОЛОВІ: ВСІ БАЧУТЬ, ЩО ТИ ТВОРИШ (відповідальні особи та керівництво), ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НЕОДМІННО НАСТАНЕ, ЯКЩО НЕ СЬОГОДНІ, ТО ЗАВТРА ЧИ ЧЕРЕЗ ДЕЯКИЙ ЧАС, ТОДІ, КОЛИ ТИ ВЖЕ І НЕ ЧЕКАТИМЕШ ЇЇ!!!
Учасники оскаржували вимогу щодо надання акту огляду об’єкту на що замовник однією з відмазок зазначив: «Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання.». Про яку складність може йти мова.? Передбачений проект є самим звичайним і не викликає проблем для розробки в компанії, яка професійно займається даною діяльністю!!! Якщо замовник не має відповідних спеціалістів, то є три варіанти:
1. оголосити закупівлю на складання завдання на проектування згідно якої переможець закупівлі, після підписання договору, на платній основі, здійснить огляд об’єкту та технічний спеціаліст з відповідною кваліфікацією проектувальника бездоганно складе технічне завдання. І вже потім оголошувати закупівлю на проектування, виклавши бездоганне завдання на проектування.
2. розмістити в електронній системі всю наявну інформацію, описати що потрібно зробити (якось же ви склали завдання без спеціаліста в штаті), зробити фото, вказати власні побажання та зазначити, що за потреби, всі потенційні учасники мають можливість ознайомитися з об’єктом так, як ознайомлення з об’єктом це право Учасника, а не обов’язок!!!
3. третій варіант це той варіант, який обрав замовник. Варіант корупції та порушення законодавства.
Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпусима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у Кам’янському чи Дніпрі, хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Може Учаснику потрібно не лише оглянути об’єкт, а ще і домовитися з керівництвом про можливий відкат у разі перемоги???
Просимо включити здоровий глузд та схаменутися!!! Подумайте про відповідальність, яка неодмінно настане. Почитайте історію, покарання неодмінно буде, зміниться влада, криша протече і посадять з конфіскацією.
Отже, просимо прибрати вимоги, які передбачені в п. 12 додатку 1 до оголошення: «Сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця, і скріплений печаткою.» та в п.3 додатку 2 до оголошення: «Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту» так, як вони націлені лише на одне: зменшення кількості учасників, максимізації ціни договору та розкрадання державних коштів!
Ознайомившись з текстом Вашої вимоги, прийшли до висновку, що у вимозі № UA-2021-01-20-007356-b.b4 від 24.01.2021 року відсутні юридично обґрунтовані підстави для розгляду, окрім безпідставних та голослівних звинувачень і погроз.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-01-20-007356-b.b5
Дата:
25.01.2021 19:28
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Обмеження потенційних учасників
Згідно п. 12 додатку 1 до оголошення замовник вимагає від Учасників надання: «Сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця, і скріплений печаткою.» Згідно п.3 додатку 2 до оголошення замовник зазначає: «Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту». Вищеописані документи необхідно завантажити до системи на етапі подання пропозицій. Вимога щодо складання акту огляду об’єкту (на етапі періоду уточнень чи періоді подання пропозицій) є неприпустимим та та корупційними
Учасники оскаржували вимогу щодо надання акту огляду об’єкту на що замовник однією з відмазок зазначив: «Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання.». Про яку складність може йти мова.? Передбачений проект є самим звичайним і не викликає проблем для розробки в компанії, яка професійно займається даною діяльністю!!! Якщо замовник не має відповідних спеціалістів, то є три варіанти: 1. оголосити закупівлю на складання завдання на проектування згідно якої переможець закупівлі, після підписання договору, на платній основі, здійснить огляд об’єкту та технічний спеціаліст з відповідною кваліфікацією проектувальника бездоганно складе технічне завдання. І вже потім оголошувати закупівлю на проектування, виклавши бездоганне завдання на проектування. 2. розмістити в електронній системі всю наявну інформацію, описати що потрібно зробити (якось же ви склали завдання без спеціаліста в штаті), зробити фото, вказати власні побажання та зазначити, що за потреби, всі потенційні учасники мають можливість ознайомитися з об’єктом так, як ознайомлення з об’єктом це право Учасника, а не обов’язок!!! Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпусима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у Кам’янському чи Дніпрі, хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Може Учаснику потрібно не лише оглянути об’єкт, а ще і домовитися з керівництвом??? Отже, просимо прибрати вимоги, які передбачені в п. 12 додатку 1 до оголошення: «Сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця, і скріплений печаткою.» та в п.3 додатку 2 до оголошення: «Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту» так, як вони націлені лише на одне: зменшення кількості учасників, максимізації ціни договору та розкрадання державних коштів!
Ознайомившись з текстом Вашої вимоги, прийшли до висновку, що у вимозі № UA-2021-01-20-007356-b.b5 від 24.01.2021 року відсутні юридично обґрунтовані підстави для розгляду, окрім безпідставних та голослівних звинувачень і погроз.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000
грн.
Період подання пропозицій
до
01.02.2021 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"