Показати схожі тендери

Закупівля Клапани регулюючі для ВП РАЕС від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-01-20-000139-a
Id Tender 16e9466b862f4dd2b152faf0039e4f29
План UA-P-2021-01-19-000824-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.04.2021 12:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.03.2021 14:24
Закінчення аукціону 24.03.2021 14:45
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 126 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 632 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.01.2021 09:34 до 23.02.2021 11:00
Завершено
Період уточнень
з 20.01.2021 09:34
до 13.02.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.01.2021 09:34
до 19.02.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 23.02.2021 11:01
до 23.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.03.2021 14:24
до 24.03.2021 14:45
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2021 14:45
до 30.03.2021 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.03.2021 14:33
до 10.04.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.03.2021 14:33
до 14.04.2021 12:26
Період уточнень
з 20.01.2021 09:34 до 13.02.2021 00:00
Період оскарження
з 20.01.2021 09:34 до 19.02.2021 00:00
Період аукціону
з 24.03.2021 14:24 до 24.03.2021 14:45
Період кваліфікації
з 23.02.2021 11:01 до 23.03.2021 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2021 14:45 до 30.03.2021 14:33
Період кваліфікації
з 24.03.2021 14:45 до 30.03.2021 14:33
Основні параметри
Клапани регулюючі для ВП РАЕС
Regulatory valves for the SS RNPP
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
51 264
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Клапан регулюючий
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Regulatory valve
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
20.09.2021 00:00
Дата постачання по
30.09.2021 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Апатьєв Олександр Леонідович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Apatyev Olexandr Leonidovith
Електронна пошта
Телефон
+380442069767
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.energoatom.kiev.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Таванець Роман Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Таванець Роман Миколайович
Електронна пошта
Телефон
(044) 523-40-04
Мова спілкування
Російська
Відповідальний за закупівлю
Бодяківський Олександр Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Бодяківський Олександр Миколайович
Електронна пошта
Телефон
(03636) 62-314
Мова спілкування
Російська
Замовник
ЄДРПОУ
24584661
Назва (англійською мовою)
State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс"
Пропозиція:
5 126 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК"
Пропозиція:
5 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК" : [email protected]
5 100 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.02.2021 11:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс" : [email protected]
5 126 400 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.02.2021 11:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону учасник ТОВ «КОМПЛЕКТЕНЕРГО» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник не надав договір з усіма додатками, на який є посилання у довідці, що не відповідає вимогам п. 2.1 ч. ІІ розділу ІІІ тендерної документації.
Документи прекваліфікації
23.02.2021 11:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
7cc2e40425ea4344aa0d4e31312881cc
Створено
03.03.2021 08:52
Надати до
04.03.2021 08:52
Зміст
ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах - Учасником не надано договір з усіма додатками, на який є посилання у довідці та документи, які підтверджують повне його виконання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пп. 2.1 «Довідка встановленої форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).» п. 2 «Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям)» Частини ІІ. (А. Перелік документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції) розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 6 до тендерної документації «Довідка про досвід виконання аналогічного(них) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - надати довідку встановленої форми (Додаток 6 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання трубопровідної арматури для АЕС або запасних частин до неї. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.03.2021 14:33 по 10.04.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визначити переможцем тендеру учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-01-20-000139-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53-129-01-21-02253
5 100 000 грн.
4 250 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.04.2021
Строк дії договору з
13.04.2021
по
30.12.2022
Номенклатура
2 (штуки)
Клапан регулюючий
Номенклатура
Клапан регулюючий
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 вересня 2021 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК"
Повна назва
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39785896

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.04.2021 12:26
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-04-20-000064
Дата створення проекту
20.04.2021 10:04
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
20.04.2021 12:08
Дата публікації висновку про результати
14.05.2021 13:14
Дата завершення усунення порушень
20.05.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-01-20-000139-a 20.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.04.2021 00:00
Документи рішення
20.04.2021 12:08
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.01.2021, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОМІНАЛ КЛАПАН «ДИСК» (далі – ТОВ «НОМІНАЛ КЛАПАН «ДИСК»), «ТЕХЕНЕРГОРЕСУРС» (далі – ТОВ «ТЕХЕНЕРГОРЕСУРС»), «КОМПЛЕКТЕНЕРГО» (далі – ТОВ «КОМПЛЕКТЕНЕРГО»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2021, договір поставки від 13.04.2021 № 53-129-01-21-02253, пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 30.04.2021
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НОМІНАЛ КЛАПАН «ДИСК», ТОВ «ТЕХЕНЕРГОРЕСУРС», ТОВ «КОМПЛЕКТЕНЕРГО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.05.2021 00:00
Дата публікації
14.05.2021 13:14
Документи висновку
14.05.2021 13:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «Клапани регулюючі для ВП РАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-20-000139-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
27.04.2021 16:28
Орган перевірки
01.05.2021 00:00
Документи повідомлення
27.04.2021 16:29
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ від 27.04.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-01-20-000139-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 16.04.2021 № 103 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Клапани регулюючі для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-20-000139-a] через електронну систему закупівель 20.04.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Предметом вищезазначеної закупівлі є клапани регулюючі типу «Диск» з виносним електроприводом у кількості двох одиниць для потреб ВП РАЕС. З метою забезпечення можливості закупівлі продукції ВП РАЕС була розроблена та погоджена «Технічна специфікація до предмета закупівлі регулюючих клапанів типу «Диск» для встановлення на системі трубопроводів пари власних потреб (RQ). 122-24-ТС-ТЦ-2)». Відповідно до Технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: • НП 306.2.141 2008 - Загальні положення безпеки атомних станцій; • СОУ НАЕК 012:2012 - Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників; • СОУ НАЕК 081:2015 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС; • НПАОП 0.00-1.81-18 - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; • ДСТУ 7232:2011 - Таблички маркировочные. Технические условия. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії; - направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: ТОВ «НОМІНАЛ – КЛАПАН «ДИСК», ТОВ «Укренерготехком, ТОВ «Спец-Арматура»; - аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання). Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://surl.li/sgqa (www.energoatom.com.ua ? розділ «Закупівлі» ? Інформація про оголошені процедури закупівлі ? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: клапани регулюючі для ВП РАЕС , розміщене 20.01.2021). Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Рішеня
30.04.2021 12:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 126 400 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2021 11:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Контактний телефон:
+380442069767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 126 400 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2021 11:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Контактний телефон:
+380442069767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності