Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 72410000-7 «Послуги провайдерів» (послуги доступу до мережі інтернет, послуги пошти, послуги з веб-хостингу, послуги імен доменів) від Державна міграційна служба.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-01-19-001276-b
План UA-P-2021-01-19-002133-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.02.2021 11:06
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.02.2021 14:18
Закінчення аукціону 05.02.2021 14:39
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.01.2021 15:45 до 04.02.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 19.01.2021 15:45
до 25.01.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.01.2021 15:45
до 31.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.02.2021 14:18
до 05.02.2021 14:39
Завершено
Період кваліфікації
з 05.02.2021 14:39
до 15.02.2021 16:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.02.2021 16:28
до 26.02.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.02.2021 16:28
до 26.02.2021 11:06
Період уточнень
з 19.01.2021 15:45 до 25.01.2021 00:00
Період оскарження
з 19.01.2021 15:45 до 31.01.2021 00:00
Період аукціону
з 05.02.2021 14:18 до 05.02.2021 14:39
Період кваліфікації
з 05.02.2021 14:39 до 15.02.2021 16:28
Період кваліфікації
з 05.02.2021 14:39 до 15.02.2021 16:28
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 72410000-7 «Послуги провайдерів» (послуги доступу до мережі інтернет, послуги пошти, послуги з веб-хостингу, послуги імен доменів)
1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Державної міграційної служби України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання; реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – «Державна міграційна служба України, 37508470, 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 9, п/р UA 708201720343190003000078660 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172»; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “ ” 202 р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15 000,00 грн. (П'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
1. Доступ до мережі Інтернет, 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг. 2. Послуги електронної пошти, 72412000-1, Постачальники послуг електронної пошти. 3. Послуги веб-хостингу, 72415000-2, Постачальники послуг з веб-хостингу. 4. Послуги імен доменів, 72417000-6, Імена доменів.
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Ілленка, 83-Б
Дата постачання по
31.12.2021 15:50
Документи позиції
Тендерна документація
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Абонент здійснює оплату наданих Послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Оператора, вказаний у розділі 12 Договору. Неотримання Абонентом від Оператора Акту наданих послуг є підставою для нездійснення оплати Послуг. У платіжному дорученні на оплату Послуг Абонент зазначає номер і дату Договору та номер і дату Акта наданих послуг, за яким сплачуються Послуги.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
19.01.2021 15:53
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганіна Олена Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
GANINA OLENA
Електронна пошта
Телефон
+380443653256
Замовник
ЄДРПОУ
37508470
Назва (англійською мовою)
State Migration Service of Ukraine
Повна назва
Державна міграційна служба
Повна назва (англійською мовою)
State Migration Service of Ukraine
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Володимирська, 9
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОРІОН СІТІ"
Пропозиція:
499 999.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
499 992.96 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.02.2021 16:28 по 26.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.02.2021 16:28
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
05.02.2021 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.7 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за 2020 рік. 1.2. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка згідно форми додатку 7 до тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників, які будуть залучені до виконання договору та які мають необхідні кваліфікацію та досвід у надання послуг із зазначенням їх посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду, містить недостовірну інформацію щодо посади працівника, інформація про якого вказана у п.5 вказаної довідки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.7 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації: «7) копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.». 2.2. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації: «Довідку, складену учасником згідно форми додатку 7 до тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників, які будуть залучені до виконання договору та які мають необхідні кваліфікацію та досвід у надання послуг із зазначенням їх посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду (довідка повинна містити інформацію про працівників, які будуть залучені учасником для надання послуг).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку, складену учасником згідно форми додатку 7 до тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників, які будуть залучені до виконання договору та які мають необхідні кваліфікацію та досвід у надання послуг із зазначенням їх посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду (довідка повинна містити інформацію про працівників, які будуть залучені учасником для надання послуг). Довідка повинна містити достовірну інформацію щодо посади працівника, інформація про якого вказана у п.5 вказаної довідки, згідно наданих у складі тендерної пропозиції наказу про прийняття на роботу та записів у трудовій книжці.
Створено
12.02.2021 16:34
Надати до
13.02.2021 16:34
Договір
UA-2021-01-19-001276-b-a1
Підписаний і діє
Номер
22
499 992.96 грн.
416 660.8 грн.
З ПДВ
Підписано
26.02.2021
Строк дії договору з
26.02.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 (послуга)
1. Доступ до мережі Інтернет, 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг. 2. Послуги електронної пошти, 72412000-1, Постачальники послуг електронної пошти. 3. Послуги веб-хостингу, 72415000-2, Постачальники послуг з веб-хостингу. 4. Послуги імен доменів, 72417000-6, Імена доменів.
Номенклатура
1. Доступ до мережі Інтернет, 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг. 2. Послуги електронної пошти, 72412000-1, Постачальники послуг електронної пошти. 3. Послуги веб-хостингу, 72415000-2, Постачальники послуг з веб-хостингу. 4. Послуги імен доменів, 72417000-6, Імена доменів.
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.02.2021 11:06
-
26.02.2021 11:01
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2021 15:00
Замовник:
Державна міграційна служба
Контактний телефон:
+380443653256
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2021 15:00
Замовник:
Державна міграційна служба
Контактний телефон:
+380443653256
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності