Показати схожі тендери

Закупівля Паперовий одноразовий посуд від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2021-01-16-001648-a
План UA-P-2021-01-13-001271-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.02.2021 10:09
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 28.01.2021 14:06
Закінчення аукціону 28.01.2021 14:33
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.01.2021 18:00 до 27.01.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.01.2021 11:41
до 21.01.2021 09:00
Завершено
Період аукціону
з 28.01.2021 14:06
до 28.01.2021 14:33
Завершено
Період кваліфікації
з 28.01.2021 14:33
до 29.01.2021 14:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2021 14:29
до 03.02.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.01.2021 14:34
до 12.02.2021 10:09
Період уточнень
з 16.01.2021 11:41 до 21.01.2021 09:00
Період аукціону
з 28.01.2021 14:06 до 28.01.2021 14:33
Період кваліфікації
з 28.01.2021 14:33 до 29.01.2021 14:34
Період кваліфікації
з 28.01.2021 14:33 до 29.01.2021 14:34
Основні параметри
Паперовий одноразовий посуд
Номенклатура: код ДК 021:2015 - 33772000-2 Одноразові паперові вироби. Термін поставки зазначений у Вимогах до предмету закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паперовий одноразовий посуд
Код ДК 021:2015
33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення
Кількість
466 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату вартості кожної партії поставленого Товару на умовах відтермінування платежу 20 (двадцяти) календарних днів після фактичної поставки партії Товару на підставі виставлених рахунків Постачальника, за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних складеної в порядку визначеному законодавством України
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жалдак Віталій Володимирович
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
33073442
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОН, АЕРОПОРТ ЦА
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Бекер Василь Йосифович
Пропозиція:
599 000 грн.
Учасник:
ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ "
Пропозиція:
598 999 грн.
Учасник:
ТОВ "АЛВІ-ПРОМ"
Пропозиція:
598 890 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.01.2021 14:29 по 03.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ТОВ "АЛВІ-ПРОМ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Зокрема, ТОВ "АЛВІ-ПРОМ" подано документи, що передбачені Додатком №3, не в повному обсязі, зокрема: - поданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань більше місячної давнини, - відсутня сторінка паспорту, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, яка має право на підписання Договору, - відсутня копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Документи кваліфікації
29.01.2021 14:29
-
29.01.2021 14:28
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.01.2021 14:30 по 03.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Зокрема, ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" подано документи, що передбачені Додатком №3, не в повному обсязі, зокрема: - відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, - відсутні 5-6 сторінки паспорта особи, яка має право на підписання договору.
Документи кваліфікації
29.01.2021 14:30
-
29.01.2021 14:30
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.01.2021 14:34 по 03.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
1. Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ФОП Бекер Василь Йосифович відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. 2. Визначити переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-01-16-001648-a за предметом закупівлі Паперовий одноразовий посуд (код ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення) учасника ФОП Бекер Василь Йосифович, ціна пропозиції 599 000,00 грн. з ПДВ. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем спрощеної закупівлі. 4. Оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі в строк, встановлений статтею 10 Закону.
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-01-16-001648-a-b1
Завершився
Номер
ОД/2021/02/10/2
598 999.8 грн.
499 166.5 грн.
З ПДВ
Підписано
10.02.2021
Строк дії договору з
12.02.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
583 763.28
Сума оплати за договором без ПДВ
486 469.4
Номенклатура
466 500 (штуки)
Паперовий одноразовий посуд
Номенклатура
Паперовий одноразовий посуд
Кількість
466 500
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
COO
UA Україна
Документи договору
Підписаний договір
12.02.2021 10:09
-
24.01.2022 14:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.01.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.01.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності