Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А- 92, дизельне паливо від КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-01-15-001296-b
План UA-P-2021-01-15-003033-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.03.2021 14:11
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.02.2021 14:09
Закінчення аукціону 01.02.2021 14:37
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
670 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.01.2021 15:46 до 31.01.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 15.01.2021 15:46
до 21.01.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.01.2021 15:46
до 27.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.02.2021 14:09
до 01.02.2021 14:37
Завершено
Період кваліфікації
з 01.02.2021 14:37
до 03.03.2021 16:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.02.2021 19:18
до 14.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.03.2021 16:00
до 19.03.2021 14:11
Період уточнень
з 15.01.2021 15:46 до 21.01.2021 00:00
Період оскарження
з 15.01.2021 15:46 до 27.01.2021 00:00
Період аукціону
з 01.02.2021 14:09 до 01.02.2021 14:37
Період кваліфікації
з 01.02.2021 14:37 до 03.03.2021 16:00
Період кваліфікації
з 01.02.2021 14:37 до 03.03.2021 16:00
Основні параметри
Бензин А- 92, дизельне паливо
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 12 000 (літр)
Бензин А- 92
Опис предмета закупівлі
Бензин А- 92
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
12 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Дата постачання по
31.12.2021 15:50
Позиція : №2 12 000 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
12 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Дата постачання по
31.12.2021 15:50
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Фінансування відбувається за рахунок місцевого бюджету. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
15.01.2021 16:50
-
15.01.2021 15:46
Тендерна документація
15.01.2021 15:46
-
15.01.2021 15:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ціхонь Олег Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tsikhon? Oleg Vladimirovich
Електронна пошта
Телефон
+380503735512
Замовник
ЄДРПОУ
01993305
Назва (англійською мовою)
ME Central City Clinical Hospital of Ivano-Frankivsk City Council
Повна назва
КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME Central City Clinical Hospital of Ivano-Frankivsk City Council
Поштовий індекс
76025
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Мазепи,114
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
Пропозиція:
563 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
563 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
547 200 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.02.2021 19:18 по 14.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.02.2021 19:18
-
03.02.2021 19:17
Повідомлення про рішення
01.02.2021 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Голова тендерного комітету Ціхонь Олег Володимирович повідомив, що 15.01.2021 року код Оголошення UA-2021-01-15-001296-b Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021-2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А- 92, дизельне паливо)». Голова тендерного комітету Ціхонь Олег Володимирович повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на Закупівлю «код ДК 021-2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А- 92, дизельне паливо)» було подано 3 (три) тендерних пропозицій, а саме: - ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872); - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ КАРД" (43603592); - ПП "ОККО КОНТРАКТ"(36248687). Голова тендерного комітету повідомив, що відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872). Голова тендерного комітету зауважив, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Голова тендерного комітету запропонувала розглянути пропозицію - ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872). Тендерним комітетом проведено розгляд пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872) щодо Закупівлі «код ДК 021-2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А- 92, дизельне паливо)». Голова тендерного комітету зауважив, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Голова тендерного комітету повідомив, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872) в процедурі відкритих торгів на Закупівлю «код ДК 021-2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А- 92, дизельне паливо)» виявлено невідповідності в інформації та документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до пункту 3.5.2. частини 5 Розділу ІІІ ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872) відсутня інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом. Голова тендерного комітету запропонував направити ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Вирішено: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. 2. Зобов’язати ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (40956872) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • Надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі.
Створено
02.02.2021 16:42
Надати до
03.02.2021 16:42
Період вимог/скарг з 03.03.2021 15:54 по 14.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю
Зміст
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
03.03.2021 15:54
-
Повідомлення про рішення
03.03.2021 14:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Період вимог/скарг з 03.03.2021 16:00 по 14.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.03.2021 15:59
-
Повідомлення про рішення
03.03.2021 15:55
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-01-15-001296-b-a2
Підписаний і діє
Номер
30ПТ-2621/21
563 640 грн.
469 700 грн.
З ПДВ
Підписано
19.03.2021
Строк дії договору з
19.03.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
12 000 (літр)
Бензин А- 92
Номенклатура
Бензин А- 92
Кількість
12 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
12 000 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
12 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.03.2021 14:11
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.01.2021 18:00
Замовник:
КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
+380503735512
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.01.2021 18:00
Замовник:
КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
+380503735512
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності