Показати схожі тендери

Закупівля Дезинфекційні засоби від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-12-31-001384-a
План UA-P-2020-12-23-004078-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.02.2021 12:11
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.01.2021 12:51
Закінчення аукціону 18.01.2021 13:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 045 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 225 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.12.2020 12:30 до 16.01.2021 14:00
Завершено
Період уточнень
з 31.12.2020 12:30
до 06.01.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.12.2020 12:30
до 12.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.01.2021 12:51
до 18.01.2021 13:18
Завершено
Період кваліфікації
з 18.01.2021 13:18
до 20.01.2021 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.01.2021 11:38
до 31.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.01.2021 11:40
до 02.02.2021 12:11
Період уточнень
з 31.12.2020 12:30 до 06.01.2021 00:00
Період оскарження
з 31.12.2020 12:30 до 12.01.2021 00:00
Період аукціону
з 18.01.2021 12:51 до 18.01.2021 13:18
Період кваліфікації
з 18.01.2021 13:18 до 20.01.2021 11:40
Період кваліфікації
з 18.01.2021 13:18 до 20.01.2021 11:40
Основні параметри
Дезинфекційні засоби
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дезинфекційні засоби
Код ДК 021:2015
24455000-8 - Дезинфекційні засоби
Кількість
7 440
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04106, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська,1
Дата постачання з
01.02.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.ст.48, 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, на умовах від термінування платежу до 30 календарних днів. У випадку затримки бюджетного фінансування Замовник зобов’язується сплатити вартість поставленого товару, при наявності дозволу державної казначейської служби на здійснення оплати, впродовж 3-х банківських днів з дати отримання бюджетних коштів на ці цілі.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бичова Людмила
Електронна пошта
Телефон
066 155 17 97
Сайт:
http://kokl.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01993701
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"
Пропозиція:
1 860 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕЗАМЕД"
Пропозиція:
1 834 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІМЕД"
Пропозиція:
1 586 884 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.01.2021 11:38 по 31.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, не відповідає умовам технічної специфікації
Документи кваліфікації
20.01.2021 11:38
-
18.01.2021 13:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Період вимог/скарг з 20.01.2021 11:40 по 31.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-12-31-001384-a-b1
Завершився
Номер
33/02/21
1 834 400 грн.
1 834 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.02.2021
Строк дії договору з
01.02.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
1 834 400
Сума оплати за договором без ПДВ
1 834 400
Номенклатура
7 440 (штуки)
Дезинфекційні засоби
Номенклатура
Дезинфекційні засоби
Кількість
7 440
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
COO
UA Україна
Документи договору
Підписаний договір
02.02.2021 12:11
-
13.01.2022 16:37
-
Зміни до договору
02.02.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
У звязку з виправленням помилки
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-04-23-000059
Дата створення проекту
23.04.2021 15:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.04.2021 15:35
Дата публікації висновку про результати
21.05.2021 13:55
Дата завершення усунення порушень
05.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 727-06-40
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.04.2021 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-12-31-001384-a 31.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.04.2021 00:00
Документи рішення
23.04.2021 15:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.12.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» (далі – ТОВ «ІМЕД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЗАМЕД» (далі – ТОВ «ДЕЗАМЕД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2021, договір про закупівлю від 01.02.2021 № 33/02/21 (далі – Договір), зміни до Договору від 02.02.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 29.04.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІМЕД» та ТОВ «ДЕЗАМЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення його в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.05.2021 00:00
Дата публікації
21.05.2021 13:55
Документи висновку
21.05.2021 13:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заходи щодо усунення виявлених порушень КНП КОР «Київської обласної клінічної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі U A -M -2 0 2 1-04-23-000059 на закупівлю 24455000-8 Дезінфекційні засоби щодо виявлених ознак порушення, а саме тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), а не 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надає повідомлення щодо вжитих заходів з недопущення встановлених порушень у подальшому: 24.05.2021 року відбулося засідання тендерного комітету лікарні, Заступником голови тендерного комітету Чертковою О.І проведено р о з’яснювальну роботу з членами тендерного комітету щодо правильності складання тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених порушень згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». 22.02.2021 року по 26.02.2021 року член тендерного комітету та відповідальний секретар пройдено навчальні курси та отримано відповідні сертифікати у сфері публічних закупівель в Академії Радник. В подальшому зо б о в’язуємось дотримуватись правильного складання тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених порушень.
Дата публікації
31.05.2021 11:34
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дезинфекційних засобів очікуваною вартістю 2 045 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-31-001384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
28.04.2021 16:54
Орган перевірки
06.05.2021 00:00
Відповідь
Відповідь на запит
Директору Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГІ Щодо пояснень на запит ДАСУ № 2021-04-28 16:37:35 КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримало запит від Державної аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-04-23-000059 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне: З метою виконання завдань покладених на КНП КОР «Київську обласну клінічну лікарню» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 24455000-8 Дезинфекційні засоби 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проекту фінансового плану на 2021 рік, річного плану на 2021 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-12-23-004078-c 2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 2 045 000,00 грн ( два мільйони сорок п’ять тисяч грн 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості, визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Таким чином, очікувану вартість визначено на підставі потреби лікарні . 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» Голова тендерного комітету А.М Турчин
Рішеня
29.04.2021 16:37
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 045 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2021 14:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
066 155 17 97
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 045 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2021 14:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
066 155 17 97
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності