Показати схожі тендери

Закупівля 20П-126_45255000-9 - Будівництво об’єктів нафтогазової інфраструктури (Облаштування Абазівського ГКР. Технічне переоснащення системи збору СПВ на Абазівській УКПГ (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Чорноглазівської селищної ради Полтавського району Полтавської області). Роботи «під ключ») від АТ "Укргазвидобування".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-12-17-014813-c
Id Tender b44274165a9e415288a7705ce0e5f4c3
План UA-P-2020-05-13-003133-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 20.02.2021 00:02
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.01.2021 14:24
Закінчення аукціону 04.01.2021 14:57
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
22 683 309.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
453 666 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.12.2020 16:20 до 02.01.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 17.12.2020 16:20
до 23.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.12.2020 16:20
до 29.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.01.2021 14:24
до 04.01.2021 14:57
Завершено
Період кваліфікації
з 04.01.2021 14:57
до 09.02.2021 14:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.01.2021 12:28
до 20.02.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 09.02.2021 14:39
-
Період уточнень
з 17.12.2020 16:20 до 23.12.2020 00:00
Період оскарження
з 17.12.2020 16:20 до 29.12.2020 00:00
Період аукціону
з 04.01.2021 14:24 до 04.01.2021 14:57
Період кваліфікації
з 04.01.2021 14:57 до 09.02.2021 14:39
Період кваліфікації
з 04.01.2021 14:57 до 09.02.2021 14:39
Основні параметри
20П-126_45255000-9 - Будівництво об’єктів нафтогазової інфраструктури (Облаштування Абазівського ГКР. Технічне переоснащення системи збору СПВ на Абазівській УКПГ (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Чорноглазівської селищної ради Полтавського району Полтавської області). Роботи «під ключ»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
113 400
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
45255000-9 - Будівництво об’єктів нафтогазової інфраструктури (Облаштування Абазівського ГКР. Технічне переоснащення системи збору СПВ на Абазівській УКПГ (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Чорноглазівської селищної ради Полтавського району Полтавської області). Роботи «під ключ»)
Код ДК 021:2015
45255000-9 - Будівництво об’єктів нафтогазової інфраструктури
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів на підставі підписаних актів (приймання-передачі устаткування, ф. КБ-2в, ф.КБ-3)
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Косюга
Електронна пошта
Телефон
+380681361291
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "Укргазвидобування"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Киев
Адреса
вул. Кудрявська, 26/28
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ
Пропозиція:
21 445 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
17 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МОНТАЖТРАНСГАЗ"
Пропозиція:
17 299 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Агроімпульc 2016"
Пропозиція:
17 298 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.01.2021 12:28 по 23.01.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Учасником не дотримано вимог додатку №5 до тендерної документації, а саме: в завантаженому учасником опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики не заповнено в повному обсязі п. 2.2, п. 4.2. Враховуючи рішення АМКУ № 23105-р/пк-пз від 14.12.2020 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-008498-a) та рішення ДАСУ (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-25-004442-a) це підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі - абз. 3 п. 1 частини 1 ст. 31 Закону, а саме: учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Період вимог/скарг з 21.01.2021 15:05 по 01.02.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
учасником не дотримано вимог додатку №5 до тендерної документації, а саме: в завантаженому учасником опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики не заповнено в повному обсязі п. 2.2, п. 3.3. Враховуючи рішення АМКУ № 23105-р/пк-пз від 14.12.2020 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-008498-a) та рішення ДАСУ (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-25-004442-a) це підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Період вимог/скарг з 02.02.2021 13:26 по 13.02.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
учасником не дотримано вимог додатку №5 до тендерної документації, а саме: в завантаженому учасником опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики не заповнено в повному обсязі п. 2.2, п. 3.2. Враховуючи рішення АМКУ № 23105-р/пк-пз від 14.12.2020 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-008498-a), № 439 р/пк-пз від 13.01.2021 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-13-008159-c) та рішення ДАСУ (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-25-004442-a) це підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі - абз. 3 п. 1 частини 1 ст. 31 Закону, а саме: учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відповідності до Додатку №1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам) учасником надано довідку у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1). Проте, довідку надано із зазначенням в неповному обсязі інформації відповідно до вимог тендерної документації, а саме: в довідці відсутня інформація щодо фахівця – монтажника КВПіА. - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Необхідно надати довідку у формі визначеній тендерною документацією (Таблиця №1), відповідно до вимог тендерної документації, яка містить інформацію щодо наявності фахівця – монтажника КВПіА.
Створено
25.01.2021 16:59
Надати до
26.01.2021 16:59
Період вимог/скарг з 09.02.2021 14:39 по 20.02.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
учасником не дотримано вимог додатку №5 до тендерної документації, а саме: в завантаженому учасником опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики не надано відповіді в пунктах 3.10, 4.2. Опитувальника та не надано пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника щодо не заповнення такої інформації. Також Учасник некоректно заповнив Опитувальник контрагента – юридичної особи, передбачений додатком № 6 до тендерної документації, у пункті 10.4 він зазначив особу, яка не працює в АТ «Укргазвидобування» Враховуючи рішення АМКУ № 23105-р/пк-пз від 14.12.2020 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-008498-a), № 439 р/пк-пз від 13.01.2021 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-13-008159-c), №1448-р/пк-пз від 27.01.2021 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-17-010686-c), та рішення ДАСУ (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-25-004442-a) це підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі - абз. 3 п. 1 частини 1 ст. 31 Закону, а саме: учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-02-10-000096
Дата створення проекту
10.02.2021 12:39
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
10.02.2021 13:30
Дата публікації висновку про результати
01.03.2021 18:28
Дата завершення усунення порушень
05.03.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
04.03.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2021 № 40 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.02.2021 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 65 UA-2020-12-17-014813-c 17.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.02.2021 00:00
Документи рішення
10.02.2021 13:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету Замовника від 17.12.2020 протокол № 20П-126, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Агроімпульc 2016», товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖТРАНСГАЗ», товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОВАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» та товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗМОНТАЖ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 12.01.2021 № 021, від 14.01.2021 № 038, від 21.01.2021 № 086, від 26.01.2021 № 100, від 02.02.2021 № 144 та від 09.02.2021 № 202, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.02.2021. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 09.02.2021 торги відмінені у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Агроімпульc 2016», товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖТРАНСГАЗ», товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОВАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» та товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗМОНТАЖ» - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.02.2021 00:00
Дата публікації
01.03.2021 18:28
Документи висновку
01.03.2021 18:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «20П-126_45255000-9 - Будівництво об’єктів нафтогазової інфраструктури (Облаштування Абазівського ГКР. Технічне переоснащення системи збору СПВ на Абазівській УКПГ (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Чорноглазівської селищної ради Полтавського району Полтавської області). Роботи «під ключ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-17-014813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
16.02.2021 11:21
Орган перевірки
20.02.2021 00:00
Документи повідомлення
16.02.2021 11:21
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури
Відповідь в прикріпленому файлі
Рішеня
18.02.2021 12:35
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
22 683 309.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2021 15:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування"
Контактний телефон:
+380681361291
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
22 683 309.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2021 15:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування"
Контактний телефон:
+380681361291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності