Показати схожі тендери

Закупівля Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала від 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-12-03-013389-b
План UA-P-2020-12-01-000778-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2022 17:22
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
грн. (0 %)
Вартість подання пропозиції:
40.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2020 17:40 до 21.12.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2020 17:40
до 11.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2020 17:40
до 17.12.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.12.2020 13:00
до 30.12.2020 18:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.12.2020 18:25
до 10.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.12.2020 18:31
до 03.12.2022 17:22
Період уточнень
з 03.12.2020 17:40 до 11.12.2020 00:00
Період оскарження
з 03.12.2020 17:40 до 17.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 22.12.2020 13:00 до 30.12.2020 18:31
Період кваліфікації
з 22.12.2020 13:00 до 30.12.2020 18:31
Основні параметри
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
00000000000000000000000000000000000000000000000000
typeOfPurchaseItem.00000000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
грн.
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Примітки
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Очікувана вартість
грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
0
0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.12.2020 12:28
Закінчення аукціону
22.12.2020 12:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
0000000, 00000000000000000000000000
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
event.000000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 банківські днів
Розмір оплати: 0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
00000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000000000000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.12.2020 12:28
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
грн.
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Очікувана вартість
грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
0
0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.12.2020 12:39
Закінчення аукціону
22.12.2020 13:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
0000000, 00000000000000000000000000
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
event.000000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 банківські днів
Розмір оплати: 0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
000000000000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.12.2020 12:39
Документи закупівлі
11.12.2020 18:54
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
0000000000000000000000
Електронна пошта
00000000000000000000
Телефон
0000000000000
Замовник
ЄДРПОУ
00000000
Повна назва
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Поштовий індекс
Країна
0000000
Область або регіон
00000000000000000
Населений пункт
00000
Адреса
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Кваліфікація
Лот № 1 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Період вимог/скарг з 30.12.2020 18:25 по 10.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Зміст
00000000000000000000
Документи кваліфікації
30.12.2020 18:24
-
22.12.2020 13:00
documentType.award.000000000000000
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.12.2020 18:27 по 10.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
00000000000000000000000000
Зміст
000000000000000000
Документи кваліфікації
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
30.12.2020 18:27
-
30.12.2020 18:26
documentType.award.000000000000000
Лот № 2 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Період вимог/скарг з 30.12.2020 18:29 по 10.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Зміст
00000000000000000000
Документи кваліфікації
30.12.2020 18:28
-
22.12.2020 13:01
documentType.award.000000000000000
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.12.2020 18:31 по 10.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
00000000000000000000000000
Зміст
000000000000000000
Документи кваліфікації
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
30.12.2020 18:30
-
30.12.2020 18:29
documentType.award.000000000000000
30.12.2020 18:29
documentType.award.000000000000000
Угоди
UA-2020-12-03-013389-b-c1
Підписаний і діє
Номер
000000
Без ПДВ
Підписано
18.01.2021
Строк дії договору з
18.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номенклатура
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.01.2021 12:53
-
documentType.contract.00000000000000
UA-2020-12-03-013389-b-c2
Підписаний і діє
Номер
000000
Без ПДВ
Підписано
18.01.2021
Строк дії договору з
18.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номенклатура
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.01.2021 12:54
-
documentType.contract.00000000000000
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-21-000089
Дата створення проекту
21.01.2021 16:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.01.2021 08:17
Дата публікації висновку про результати
22.01.2021 15:00
Дата завершення усунення порушень
06.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
13.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.01.2021 № 15 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 15. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-12-03-013389-b, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.01.2021 00:00
Документи рішення
22.01.2021 08:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 22 січня 2021 року. Предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військово – медичний клінічний центр Західного регіону (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-12-01-000778-c); тендерну документацію; протокол розкриття тендерних пропозицій (по Лоту 1 та по Лоту 2); тендерну пропозицію ФОП Головко Марта Василівна (далі -ФОМ Головко М.В.) по Лоту №1 та тендерну пропозицію ФОП Гоман Руслан Миколайович (далі – ФОП Гоман Р.М.) по Лоту №2; повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2020 (по Лоту №1) та від 30.12.2020 (по Лоту №2); договір про надання послуг №2/21-1 від 18.01.2021 (по Лоту №1, далі – Договір №2/21-2), договір про надання послуг №2/21-2 (по Лоту №2, далі – Договір № №2/21-2). Відповідно до норм частини п’ятої статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Проте, моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації Замовника (Додатку 1) встановлено вимогу про подання переможцем інформації (довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою) щодо підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 2, 3, та 8 частини 1 статті 17 Закону, тоді як така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону, проект договору до Лоту №1 (Додаток №5) та проект договору до Лоту №2 (Додаток №6) тендерної документації Замовника про закупівлю не містить порядку змін його умов. Як наслідок укладений договір з переможцями торгів ФОП Головко М.В. (по Лоту №1) Договір №2/21-1 та ФОП Гоман Р.М. (по Лоту №2) Договір №2/21-2, також не містить порядку змін його умов. Відповідно до частини 3.2 розділу 3 тендерної документації зазначено, що цінова пропозиція подається в електронному вигляді, форма заповнюється згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Головко М.В. (по Лоту №1) та тендерної пропозиції ФОП Гоман Р.М. (по Лоту №2) встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції надано «Цінова пропозиція», яка не відповідає вимогам тендерної документації. Так, у тендерній документації Додатку №4 у формі «Пропозиція» Замовником встановлено строк протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними - 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, учасником ФОП Головко М.В. (Лот №1) надано цінову пропозицію (лист від 31.12.2020 №55) та учасником ФОП Гоман Р.М. (Лот №2) - цінову пропозицію (лист від 18.12.2020 №1), у яких зазначено, про погодження вказаними учасниками дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. За вимогою пункту 1.1. та 1.2. частини 1 та частини 2 Додатку №1 тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасники повинні надати довідку в довільній формі яка містить інформацію про матеріально-технічну базу, а саме про приміщення та транспортні засоби якими буде здійснюватись транспортування білизни, медичного одягу та іншого речового майна по кожному окремому лоті. Довідку у довільній формі про виробничі потужності учасника торгів (яка містить інформацію про наявність та потужність обладнання необхідного для надання послуг та місце їх розташування) щодо кожного окремого лоту. А також, про нявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме відомості у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залученні для надання послуг. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Гоман Р.М. (Лот №2) у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також не надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залученні для надання послуг. Таким чином, на порушення вимог пункту 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Головко М.В. (по Лоту №1) та ФОП Гоман Р.М. (по Лоту №2), які не відповідали кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція яких не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначено вказаних вище учасників переможцями торгів, та укладено з ними договір, зокрема, по Лоту №1 Договір №2/21-1 на суму 770 959,20 грн та по Лоту №2 Договір №2/21-2 на суму 261 000,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону та пункту 2, 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю,– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, усунення вимог частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання укладених за результатами тендеру договорів (по Лоту 1 та по Лоту 2) з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також частини п’ятої статті 17, частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.01.2021 00:00
Дата публікації
22.01.2021 15:00
Документи висновку
22.01.2021 15:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
замовником торгів вжито заходів щодо розірвання укладених договорів
Дата публікації
28.01.2021 16:13
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2020 09:00
Замовник:
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2020 09:00
Замовник:
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності