Показати схожі тендери

Закупівля Сир сичужний твердий "Український", 50% жирності від ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-12-01-005456-b
План UA-P-2020-12-01-001836-c link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 01.03.2021 17:15
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.12.2020 12:34
Закінчення аукціону 18.12.2020 13:07
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
377 683 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 888.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2020 13:27 до 18.12.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2020 13:27
до 08.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2020 13:27
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.12.2020 12:34
до 18.12.2020 13:07
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2020 13:07
до 28.12.2020 19:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.12.2020 19:08
до 08.01.2021 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.12.2020 19:08
-
Період уточнень
з 01.12.2020 13:27 до 08.12.2020 00:00
Період оскарження
з 01.12.2020 13:27 до 14.12.2020 00:00
Період аукціону
з 18.12.2020 12:34 до 18.12.2020 13:07
Період кваліфікації
з 18.12.2020 13:07 до 28.12.2020 19:08
Період кваліфікації
з 18.12.2020 13:07 до 28.12.2020 19:08
Основні параметри
Сир сичужний твердий "Український", 50% жирності
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сир сичужний твердий "Український", 50% жирності
Код ДК 021:2015
15544000-3 - Твердий сир
Кількість
2 880
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
79007, Україна, Львівська область, Львів, Клепарівська,35
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови наявності відповідного бюджетного фінансування, протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків.
Документи закупівлі
-
01.12.2020 13:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маруня Ірина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
(032) 233-15-11
Замовник
ЄДРПОУ
08571340
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"
Пропозиція:
347 011.2 грн.
Учасник:
ФОП "АХМЕДШИН РАШИД ЯКУБОВИЧ"
Пропозиція:
345 139.2 грн.
Учасник:
ТОВ "АСІКС ГРУП"
Пропозиція:
331 900 грн.
Учасник:
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
330 031.58 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 28.12.2020 19:08 по 08.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Пропозиція даного учасника відповідає всім вимогам.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
28.12.2020 19:08
-
18.12.2020 13:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-12-01-005456-b-c1
Очікує підписання
330 031.58 грн.
330 031.58 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 880 (кілограми)
Сир сичужний твердий "Український", 50% жирності
Номенклатура
Сир сичужний твердий "Український", 50% жирності
Кількість
2 880
Одиниця виміру
кг.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-24-000030
Дата створення проекту
24.09.2021 12:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.09.2021 14:11
Дата публікації висновку про результати
19.10.2021 14:27
Дата завершення усунення порушень
03.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
20.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.09.2021 № 591 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.09.2021 № 591. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-12-01-005456-b, 01.12.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-1-16, RISK-1-13. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.09.2021 00:00
Документи рішення
24.09.2021 14:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, виконання Замовником рішення Органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2020-12-01-001836-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження учасником ПП «Львів-Продукт» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення №1711-р/пк-пз від 01.02.2021, тендерну пропозицію ФОП Васильців Ірини Володимирівни (далі – ФОП Васильців І.В.), повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2020; оприлюднені ФОП Васильців І.В., як переможцем, документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону, опубліковані Замовником під час моніторингу (28.09.2021 та 05.10.2021) пояснення та документи на відповідні запити органу державного фінансового контролю. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №391 від 28.12.2020 переможцем тендеру визначено ФОП Васильців І.В., тендерна пропозиція якої за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Васильців І.В. оприлюднено 28.12.2020. Водночас, учасником ПП «Львів-Продукт» 05.01.2021 подано скаргу до Органу оскарження щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі. За результатами розгляду вищевказаної скарги Органом оскарження винесено рішення від 01.02.2021 №1711-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ФОП Васильців І.В. переможцем за процедурою закупівлі UA-2020-12-01-005456-b. За нормою частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Згідно з частиною 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Відповідно до наданих Замовником під час моніторингу пояснень та документів на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником відповідно до вимог частини 23 статті 18 Закону було надіслано 24.02.2021 позовну заяву про скасування вищевказаного рішення Органу оскарження до Окружного адміністративного суду міста Києва, за якою відкрито судове провадження (справа №640/5180/21). Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо стану розгляду судової справи №640/5180/21 (джерело інформації: Єдиний державний реєстр судових рішень, https://reyestr.court.gov.ua) встановлено, що станом на час завершення моніторингу рішення суду у справі №640/5180/21 не прийнято. З врахуванням наведеного, за результатами моніторингу ознаки порушень, за якими спрацювали автоматичні індикатори ризику RISK-1-13 (невиконання замовником рішення органу оскарження) та RISK-1-16 (несвоєчасне укладення замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі) – не підтверджено. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а також наведено опис формальних помилок згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Водночас, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) не наведено приклади формальних помилок. Згідно з нормою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У тендерній документації Замовника (пункт 11 Таблиці 2 Додатку 1) визначено, що для підтвердження відсутності підстави, визначеної у пункті 13 частини першої статті 17 Закону (наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника) документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом чинний на момент подання тендерної пропозиції учасником або на більш пізню дату. Під час моніторингу встановлено, що ФОП Васильців І.В., після оприлюднення Замовником 28.12.2020 повідомлення про намір укласти з вказаним переможцем договір про закупівлю, оприлюднено 04.01.2021 довідку №50279/10/13-01-13-04, видану 28.12.2020 Головним управлінням Державної податкової служби у Львівській області (далі – ГУ ДПС у Львівській області) про відсутність станом на 28.12.2020 у ФОП Васильців І.В. податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої). Водночас, відповідно до сформованої 29.12.2020 ІТС ДФС та переданої до електронної системи закупівель відповіді (Квитанція №2) на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (Квитанція №1), у ФОП Васильців І.В. станом на 29.12.2020 була наявна заборгованість. Під час моніторингу, на запит органу державного фінансового контролю, Замовником (05.10.2021) зазначено, що наявність підстави, визначеної у пункті 13 частини першої статті 17 Закону, потребує додаткового вивчення, оскільки Замовнику надано дві довідки, що мають суперечливу інформацію. Західним офісом Держаудитслужби було скеровано звернення (лист від 06.10.2021 №131317-14/7030-2021) ГУ ДПС у Львівській області щодо наявності/відсутності у ФОП Васильців І.В. заборгованості станом на 29.12.2020 та протягом наступних 10 днів. У наданій відповіді (№11774/5/13-01-13-02 від 13.10.2021) ГУ ДПС у Львівській області зазначено, що ФОП Васильців І.В. було видано довідку від 28.12.2020 № 50279/10/13-01-04 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, де відсутня заборгованість, та одночасно вказано, що у ФОП Васильців І.В. заборгованість по платежах виникла 29.12.2020 та була наявна протягом 10 наступних днів. Слід зазначити, що згідно з вимогами пункту 13 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Згідно з нормами частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до норм частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також врахувати норми пункту 13 частини першої статті 17, частини першої статті 32 та частини шостої статті 33 Закону при вирішенні питання щодо укладання договору за результатами тендеру. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.10.2021 00:00
Дата публікації
19.10.2021 14:27
Документи висновку
19.10.2021 14:27
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 19.10.2021, що виявлені під час проведення Західним офісом Держаудитслужби України моніторингу № ІІА-М-2021-09-24-000030 від 24,09.2021 закупівлі сиру сичужного твердого "Український", 50% жирності по коду ДК 021:2015 «15540000-5: Сирні продукти» за ГО: иА-2020-12-01-005456-Ь. З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до зобов’язання, викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ІІА- 2020-12-01-005456-Ь, Замовником здійснено заходи, зокрема, проведено роз’яснювальну роботу та економічні навчання членів тендерного комітету, щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації. Зобов’язано секретаря тендерного комітету забезпечити контроль за дотриманням даних зауважень щодо складання тендерної документації. Одночасно інформуємо, що станом на 22.10.2021 справа № 640/7283/21 за позовом Львівського державного університету безпеки життєдіяльності до Антимонопольного комітету України про скасування рішення від 01.02.2021 № 1711-р/пк-пз, перебуває на розгляді у Окружному адміністративному суді міста Києва. У разі винесення рішення Окружного адміністративного суду міста Києва, Замовником будуть враховані усі рекомендації ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо норми пункту 13 частини першої статті 17, частини першої статті 32 та частини шостої статті 33 Закону при вирішенні питання щодо укладання договору за результатами тендеру.
Дата публікації
22.10.2021 16:49
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-01-005456-b, яка проводилась Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) за відкритими торгами, виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? У відповідності до вимог частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів. В електронній системі закупівель ProZorro опубліковано повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2020 з ФОП Васильців Іриною Володимирівною. Проте, станом на 24.09.2021 договір в електронній системі закупівель не опубліковано. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2020-12-01-005456-b? Якщо договір укладено, то з яких причин його не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель (надати підтверджуючі документи)? 2. У разі укладення договору надати підтверджуючі документи, щодо виконання сторонами договірних зобов? язань, в тому числі в частині розрахунків? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
24.09.2021 14:26
Орган перевірки
30.09.2021 00:00
Документи повідомлення
24.09.2021 14:27
-
Відповідь
Пояснення на запит під час проведення Західним офісом Держаудитслужби України моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-01-005456-b.
Пояснення та відповіді на запит Держаудитслужби України викладено у листі "Лист-відповідь ЛДУ БЖД на запит Держаудитслужби України", вих. № 9005-2706/90 09 від 28.09.2021, що прикріплено нище. Підтверджуючі документи - скан-копії надано та прикріплено на 46 арк. Документи Скаржника до скарги UA-2020-12-01-005456-b.b2 відображаються на веб-порталі Уповноваженого органу на закупівлю Сир сичужний твердий "Український", 50% жирності № закупівлі UA-2020-12-01-005456-b.
Рішеня
28.09.2021 18:10
Замовник
Документи повідомлення
-
28.09.2021 18:10
-
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-01-005456-b, яка проводилась Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) за відкритими торгами, виникла необхідність в отриманні пояснень. За нормою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до пункту 13 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. За умовами тендерної документації Замовника (пункт 5 розділу III) зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Під час моніторингу встановлено, що переможцем тендеру ФОП Васильців І.В. надано Замовнику (шляхом опублікування в електронній системі закупівель) інформаційну довідку (від 30.12.2020 №8) про відсутність у неї заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується довідкою органу ДФС. Також, зазначеним переможцем надано довідку органу ДФС (від 28.12.2020 №50279/10/13-01-13-04), відповідно до якої станом на 28.12.2020 ФОП Васильців І.В. не має заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Зазначені документи переможцем надано (оприлюднено 04.01.2021). Водночас, під час моніторингу встановлено, що в оприлюдненій в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11 (квитанція №2, яка сформована 29.12.2020) зазначено про наявність у ФОП Васильців І.В. заборгованості станом на 29.12.2020 року. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав та причин не відхилення пропозиції ФОП Васильців І.В. за наявності підстави, визначеної у пункті 13 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
01.10.2021 15:32
Орган перевірки
07.10.2021 00:00
Документи повідомлення
04.10.2021 16:34
-
Відповідь
Пояснення на запит під час проведення Західним офісом Держаудитслужби України моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-01-005456-b.
Пояснення та відповіді на запит Держаудитслужби України викладено у листі "Лист-відповідь ЛДУ БЖД пояснення 2", вих. № 9005-2802/90 09 від 05.10.2021, що прикріплено нище. Підтверджуючі документи - скан-копії надано та прикріплено на 32 арк. Документи по оскарженню рішення АМКУ надано у попередньому поясненні.
Рішеня
05.10.2021 11:51
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
377 683 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2020 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
(032) 233-15-11
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
377 683 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2020 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
(032) 233-15-11
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності