Закупівля 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 27.11.2020 15:56до 17.12.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2020 15:56
до 07.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2020 15:56
до 13.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.12.2020 12:56
до 18.12.2020 13:23
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2020 13:23
до 14.01.2021 17:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.12.2020 13:24
до 25.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.01.2021 17:24
до 29.01.2021 17:40
Період уточнень
з
27.11.2020 15:56
до
07.12.2020 00:00
Період оскарження
з
27.11.2020 15:56
до
13.12.2020 00:00
Період аукціону
з
18.12.2020 12:56
до
18.12.2020 13:23
Період кваліфікації
з
18.12.2020 13:23
до
14.01.2021 17:24
Період кваліфікації
з
18.12.2020 13:23
до
14.01.2021 17:24
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19
Код ДК 021:2015
90524400-0 -
Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень
Кількість
23 400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Дата постачання по
20.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконану послугу здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно з рахунками та актами здачі–приймання послуги на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19
Звернення:
За тендером : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19
Тема:
Запропонований Учасником товар відповідає вимогам із захисту довкілля
Зміст:
Шановний Замовнику!
Ви зазначаєте у Додатку №2 наступне: "Запропонований Учасником товар відповідає вимогам із захисту довкілля. ". Який товар?
Будь-ласка, внесіть зміни до Додатку №2.
Дата оприлюднення звернення:
03.12.2020 14:47
Дуже вдячні за Вашу уважність! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
08.12.2020 11:32
Звернення:
За тендером : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19
Тема:
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі на таку кількість відходів є заниженою
Зміст:
Шановний Замовнику! Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі – 399 672,00 грн. з ПДВ на таку кількість медичних відходів категорії В (Covid-19!!!)– 23400 кг є заниженою. Ціна 17.08 грн. з ПДВ за 1 кг, не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому.
Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 30,00-60,00 грн./кг з урахуванням ПДВ Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)).
Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги.
Дата оприлюднення звернення:
03.12.2020 16:30
Шановний Учасник! Очікувана вартість даної закупівлі сформована за середньою ціною за результатами останньої процедури закупівлі, а саме UA-2020-11-05-003755-c
Дата оприлюднення відповіді:
08.12.2020 13:00
На даному тендері відміни не були знайдені.
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19
Тендер:
UA-2020-11-27-009014-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-11-27-009014-b.c1
Дата:
28.12.2020 14:50
Стан:
дано відповідь
тендерна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз. 1 ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради», Код ЄДРПОУ: 01985423. Адреса: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Площа Соборна, 14.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-11-27-009014-b, Код ДК021: 90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень (Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID – 19).
4.Підстави подання вимоги: Обраний Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» Переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу № 3 від 28.12.2020 року на засіданні тендерного комітету КП «ДОКЛ ІМ. Мечникова» ДОР» щодо розгляду тендерної пропозиції учасника та визначення переможця процедури закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID - 19, (UA-2020-11-27-009014-b) було вирішено наступне:
«1.Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" відповідала вимогам тендерної документації замовника на закупівлю 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID – 19.
2. Визначити переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" на закупівлю 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID – 19 та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником - переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО"»
Ми категорично не згодні з відповідним рішенням, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз. 1 ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Надаємо наступне обґрунтування нашої позиції:
Відповідно до ч.1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» 1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Підпунктом 8.1 пункту 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник зазначив наступне:
«8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня інформація, щодо залучення або незалучення субпідрядника/співвиконавця. Відповідно, тендерна пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз. 1 ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Крім того, вважаємо обґрунтування аномальної низької ціни є неналежним та таким, що не надає підтвердження виконати послуги, які передбачені предметом процедури закупівлі за такою низькою ціною.
Відповідно до п 14 Статті 29 Закону Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Обґрунтування аномальної низької ціни ТОВ «А-ЕНЕРГО» не містить жодних розрахунків, не надано жодного документального підтвердження щодо знижок в учасника тощо. ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надав документального доказу знижки на палива, відсутній розрахунок низької ціни на послуги.
Зважаючи на вищезазначене та у зв’язку із відсутністю в складі тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» інформації в довільній формі, щодо залучення або незалучення субпідрядника/співвиконавця, як вимагає того Замовник у пп 8.1 п 8 Р III, тендерна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» підлягає відхиленню.
Вимагаємо:
1. Відмінити протокол розгляду тендерних пропозицій № 3 від 28.12.2020 року щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, на підставі ч. 11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Автор:
37797799, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Ваша вимога прийнята до уваги. Будуть зроблені відповідні дії.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-11-27-009014-b.a2
Дата:
11.01.2021 11:26
Стан:
дано відповідь
Необгрунтоване та незаконне відхилення пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» із найбільш економічно вигідною ціною
Відповідно до Протоколу №5 засідання тендерного комітету КП "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 06.01.2021р. Тендерний комітет відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" за процедурою закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID – 19.
Наголошуємо, що зазначене вище відхилення є таким, що не відповідає чинному Законодавству. А, отже, посадові особи, не дотримуються чинного Законодавства при прийнятті таких рішень та перевищують свої службові повноваження.
1) У протоколі №5 від 06.01.2021р. члени Тендерного комітету посилаються на Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року у редакції №114-IX від 19.09.2019р. Звернемо Вашу увагу, що станом на 06.01.2021р. чинною є редакція від 20.12.2020р., що можна переглянути на офіційному порталі https://zakon.rada.gov.ua/. А отже, посилання на редакцію, яка втратила свою актуальність є таким, що не відповідає чинному Законодавству. А отже, положення нечинної редакції не можуть бути застосовані до учасників Закупівлі UA-2020-11-27-009014-b.
2) Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі – Закон) Учасник не зобов’язаний надавати інформація про незалучення субпідрядника!
Це підтверджується абз.2 ч.3 ст.16 Закону, а саме: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Також це підтверджується ч.7 ст.17 Закону, у наступному вигляді: «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.»
Відповідно до п.18 ч.2 ст.22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Як можна побачити, Закон не вимагає від Учасників інформації про надання інформації саме про незалучення субпідрядника!
Цей нормативно-правовий акт є вищим Законодавчим актом, та спеціальним у сфері публічних закупівель. Тендерна документація повинна бути складена відповідно до зазначеного вище Закону та не повинна суперечити нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Взаємовідносини між Замовником та Учасником в першу чергу визначаються саме Законом України «Про публічні закупівлі», а не Тендерною документацією!
3) Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі своєї пропозиції надав документи, які підтверджують наявність власного обладнання та працівників відповідної кваліфікації. Зазначеної Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» матеріально технічної бази та МТБ достатньо для того, щоб виконати послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Вивіз та знешкодження відходив, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з COVID – 19 за Закупівлею UA-2020-11-27-009014-b.
ВИМАГАЄМО ВІДМІНИТИ РІШЕННЯ ЗА ПРОТОКОЛОМ №5 засідання тендерного комітету КП "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 06.01.2021р. та не перевищувати службові повноваження посадовими особами!!!
Автор:
40277858, ТОВ "А-ЕНЕРГО"
70406, Україна, Запорізька область, Запорізький район, селище Відрадне, вул.Шевченко, будинок 30
1) Тендерний комітет у своїй роботі підпорядковується чинному Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., який діє з усіма змінами внесеними згідно із Законами:
№ 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12
№ 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30, ст.208
№ 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100
№ 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123
№ 808-IX від 17.07.2020
№ 954-IX від 03.11.2020
№ 1026-IX від 02.12.2020 (набрання чинності 20.12.2020) (надалі Закон)
2) Згідно ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ви мали змогу, відповідно до ч.1 ст.24 Закону, звернутися не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до нас за роз’ясненнями, щодо даної вимоги тендерної документації.
Враховуючи вище зазначене тендерний комітет не має підстав відміняти своє рішення.
Надане обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції вважаємо неналежним, яке не містить жодного підтвердження надати послуги за зниженою ціною. Учасником не надано розрахунок вартості ціни за 1 кг. В своєму обґрунтуванні ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО» посилається на договір із постачальником нафтопродуктів, де наявні великі корпоративні знижки, однак це суто формальна фраза, яка не містить жодного підтвердження чи дійсно наявні корпоративні знижки.
Учасник стверджує про зниження витрат на транспортування у зв’язку із зниження ціни на паливо. Однак, якщо відкрити аналітику цін на паливо за останній період за спостереженням Державної служби статистики України, ціни на паливо, навпаки, підвищились. Більше того, враховуючи інфляцію цін, зазначені послуги не можуть бути виконані за такою низькою ціною, дотримуючись всіх норм чинного законодавства.
Вимагаємо відмінити протокольне рішення Замовника № 7 від 14.01.2021, оскільки обґрунтування АНЦ є неналежним.
Автор:
37797799, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Шановний Учасник!
Замовник прийняв до уваги обґрунтування аномально низької ціни надане ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО». Причини щодо відхилення тендерної пропозиції переможця відсутні.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
399 672
грн.
Період подання пропозицій
до
17.12.2020 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"