Показати схожі тендери

Закупівля Електродвигун АИМ180М2 (фланцеве виконання) від Сумський державний університет.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2020-11-27-005368-a
План UA-P-2020-11-27-004815-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 15.12.2020 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
72 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
360 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2020 10:20 до 08.12.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2020 16:37
до 03.12.2020 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2020 16:03
до 10.12.2020 14:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2020 14:39
до 15.12.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 10.12.2020 14:39
-
Період уточнень
з 27.11.2020 16:37 до 03.12.2020 10:00
Період кваліфікації
з 08.12.2020 16:03 до 10.12.2020 14:39
Період кваліфікації
з 08.12.2020 16:03 до 10.12.2020 14:39
Основні параметри
Електродвигун АИМ180М2 (фланцеве виконання)
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: ? для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); ? для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; ? для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку довільної форми, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі із зазначенням конкретного найменування товару, виробника, країни походження. 3.Діючу копію сертифіката про відповідність на запропонований товар. 4. Документ, який підтверджує застосування електрообладнання у вибухонебезпечних зонах, виданий Державною службою України з питань праці. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електродвигун АИМ180М2 (фланцеве виконання)
Код ДК 021:2015
31110000-0 - Електродвигуни
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
27.11.2020 16:42
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Варакіна Любов Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380542687825
Замовник
ЄДРПОУ
05408289
Назва (англійською мовою)
SUMY STATE UNIVERSITY
Повна назва
Сумський державний університет
Повна назва (англійською мовою)
SUMY STATE UNIVERSITY
Поштовий індекс
40007
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
Римського-Корсакова, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Дніпроресурс
Пропозиція:
72 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.12.2020 14:39 по 15.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме пропозиція учасника не містить копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи згідно п.1 переліку документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції.
Документи кваліфікації
10.12.2020 14:37
-
documentType.award.awardNotice
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Торги не відбулися
Очікувана вартість
72 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.12.2020 16:00
Замовник:
Сумський державний університет
Контактний телефон:
380542687825
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
72 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.12.2020 16:00
Замовник:
Сумський державний університет
Контактний телефон:
380542687825
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності