Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження від ІЗМАЇЛЬСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ).

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-27-001380-c
План UA-P-2020-09-21-001117-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.01.2021 09:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.12.2020 11:01
Закінчення аукціону 15.12.2020 11:34
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
43 764.6 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
218.82 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2020 12:03 до 14.12.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2020 12:03
до 04.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2020 12:03
до 10.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.12.2020 11:01
до 15.12.2020 11:34
Завершено
Період кваліфікації
з 15.12.2020 11:34
до 08.01.2021 11:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2020 09:00
до 19.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.01.2021 11:19
до 27.01.2021 09:33
Період уточнень
з 27.11.2020 12:03 до 04.12.2020 00:00
Період оскарження
з 27.11.2020 12:03 до 10.12.2020 00:00
Період аукціону
з 15.12.2020 11:01 до 15.12.2020 11:34
Період кваліфікації
з 15.12.2020 11:34 до 08.01.2021 11:19
Період кваліфікації
з 15.12.2020 11:34 до 08.01.2021 11:19
Основні параметри
Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження
Послуги пожежних і рятувальних служб за кодом CPV за ДК 021:2015 – 75250000-3
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження
Код ДК 021:2015
75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником щомісяця шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання відповідного рахунку, виставленого Виконавцем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, обов’язково надається деталізація вартості послуг пооб'єктово (в разі якщо така деталізація не міститься в самому акті). Оплата за неповний місяць надання послуг здійснюється пропорційно до місячної вартості.
Документи закупівлі
-
27.11.2020 12:01
-
27.11.2020 12:00
-
27.11.2020 12:00
-
27.11.2020 12:00
-
27.11.2020 12:00
-
27.11.2020 12:00
-
27.11.2020 12:00
-
27.11.2020 12:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
+380677606863
Замовник
ЄДРПОУ
38728402
Повна назва
ІЗМАЇЛЬСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
43 764.6 грн.
Учасник:
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
Пропозиція:
25 080 грн.
Аномально низька ціна
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є"
Пропозиція:
24 000 грн.
Учасник:
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН
Пропозиція:
23 999.99 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.12.2020 9:00 по 02.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТАЛ КОНСТРАКШН» ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 41015280, адреса: 65033, м. Одеса, вул. Гастелло, 52/1, оф.201, тел: (067)488-27-18, подану для участі в конкурентній процедурі закупівлі Ізмаїльською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) послуг пожежних і рятувальних служб за кодом CPV за ДК 021:2015 - 75250000-3 (Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження) на підставі абзацу 1 та абзацу 5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням вимог статті 10 та частини 2 статті 31 Закону.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в документах, які подані Учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон)/ Відповідно п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази необхідно надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, наявність виробничих/складських площ; кількість і технічний стан зазначених об’єктів; інформацію про наявність таких об’єктів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми, виробничі/складські площі тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у Учасника пульту пожежного спостерігання 2. В якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. 3. У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу). В разі якщо наданий договір містить загальний опис послуг, без чіткої ідентифікації в ньому майна, зазначеного в Довідці, додатково необхідно надати довідку відповідного контрагента учасника про задіяність відповідного майна в рамках виконання наданого учасником договору. 11.Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документ, який передбачено законодавством щодо підтвердження права власності на майно, зазначене ним в пункті 13 Довідки за вих. № 78/6- 20/ІК від. 11.12.2020 а саме, приміщення № 201, яке використовується на підставі договору Оренди. Додатково до зазначеного Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази, надана учасником, не містить інформацію про строк, термін дії договору оренди зазначеного приміщення. 2.2 Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 1. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо) (в цьому розділі - Довідка). 2. В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: - копії трудових угод або наказів (витягів з наказів) учасника (субпідрядника/співвиконавця) про прийняття/переведення на посаду працівників, зазначених в Довідці. Для підтвердження вищезазначеного Учасником надано довідку за вих. № 78/7-20/ІК від 11.12.2020. Однак в якості документального підтвердження наявності прийнятих за трудовим договором зазначених в довідці працівників, в документах пропозиції відсутній документ (копії трудових угод або наказів (витягів з наказів) учасника) про прийняття/переведення на посаду Дімерлі Миколи Георгійовича. 3.3 Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору необхідно надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору. В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагента, вказавши його найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка)». Серед іншого надати копію договору (з додатками), що зазначений в Довідці та Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці, а саме видаткові накладні, акти приймання-передачі наданих послуг, або інші документи, передбачені таким договором, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Учасником в складі тендерної пропозиції наданий документ «Інформація про досвід виконання аналогічного договору» (вих.№78/10-ІК від 11.12.2020) що не містить підпису уповноваженої особи учасника. Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати інформацію, що вимагалась замовником в Додатку 1 до Тендерної документації. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Створено
18.12.2020 12:00
Надати до
19.12.2020 12:00
Період вимог/скарг з 31.12.2020 13:14 по 11.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ПРИДУНАВ’Є», ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 32370184, адреса: 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Семінарська,47, тел: (04841)2-25-09, подану для участі в конкурентній процедурі закупівлі Ізмаїльською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) послуг пожежних і рятувальних служб за кодом CPV за ДК 021:2015 - 75250000-3 (Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження) на підставі абзацу 1 та абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням вимог ст.10 та частини 2 ст.31 Закону
Документи кваліфікації
31.12.2020 13:14
-
22.12.2020 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та документах, які подані Учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копію трудової угоди або наказу (витягу з наказу) щодо прийняття/переведення на посаду заступника директора з охоронної діяльності Бавицького Валерія Івановича, інформація про якого зазначена в документі «Інформація про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (Вих.№193 від 10.12.2020). Відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації «В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: - копії трудових угод або наказів (витягів з наказів) учасника (субпідрядника/співвиконавця) про прийняття/переведення на посаду працівників, зазначених в Довідці.*» Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику в складі Тендерної пропозиції необхідно надати копію трудової угоди або наказу (витягу з наказу) щодо прийняття/переведення на посаду заступника директора з охоронної діяльності Бавицького Валерія Івановича. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Інформація про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (Вих.№184 від 10.12.2020) в якому зазначена інформація про діючі договори, в той час як Замовником вимагалось надання інформації про виконані в повному обсязі договори та на підтвердження виконання в повному обсязі договорів зазначених в Довідці необхідно надати копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці та копію позитивного листа-відгуку. Тобто Учасником в складі тендерної пропозиції не надана інформація та документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору, та надання яких вимагалось Замовником згідно розділу 3 Додатка 1 до Тендерної документації. Крім того, Учасником в складі тендерної пропозиції в порушення п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації, надані копії договорів зазначених в документі «Інформація про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (Вих.№184 від 10.12.2020) які мають графічне редагування. Відповідно розділу 3 Додатка 1 до Тендерної документації Учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договору необхідно надати: «1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору. В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагента, вказавши його найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка); 2. Копію договору (з додатками), що зазначений в Довідці; 3. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці, а саме видаткові накладні, акти приймання-передачі наданих послуг, або інші документи, передбачені таким договором, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; 4. Копію позитивного листа-відгуку щодо вказаного в довідці договору з зазначенням: - найменування виконавця та замовника; - предмету договору; - номеру та дати договору; - підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг. Зазначений відгук має бути наданий від замовника, інформація про якого наведена в Довідці.» Відповідно п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації: «Скановані копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та без графічного редагування. У випадку, коли завантажений документ (копія документу) прочитати (розібрати) неможливо, такий документ вважається неподаним.» Враховуючи вищезазначене, Учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати в повному обсязі вимоги Замовника зазначені в розділі 3 Додатка 1 до Тендерної документації з урахуванням вимог п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Створено
28.12.2020 17:34
Надати до
29.12.2020 17:34
Період вимог/скарг з 08.01.2021 11:19 по 19.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визначити переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг пожежних і рятувальних служб за кодом СРУ за ДК 021:2015 - 75250000-3 (Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження) приватне підприємство «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 41397479, адреса: 65078, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип,76, тел: (048)709-94-40. Ухвалити рішення про намір укласти договір на суму 25 080,00 грн. без ПДВ з приватним підприємством «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 41397479. адреса: 65078, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип,76, тел: (048)709-94-40. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
31.12.2020 13:14
Надати до
05.01.2021 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та документах, які подані Учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: Відповідно п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази необхідно надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, наявність виробничих/складських площ; кількість і технічний стан зазначених об’єктів; інформацію про наявність таких об’єктів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми, виробничі/складські площі тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у Учасника пульту пожежного спостерігання 2. В якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. 3. У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу). В разі якщо наданий договір містить загальний опис послуг, без чіткої ідентифікації в ньому майна, зазначеного в Довідці, додатково необхідно надати довідку відповідного контрагента учасника про задіяність відповідного майна в рамках виконання наданого учасником договору. У підтвердження відповідності учасника вимогам замовника в цій частині учасником надано довідку за вих. № 1499/12/20 від 11.12.2020, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до п.2 Додатку 1 ТД на підтвердження наявності у учасника матеріальної бази та технологій яке належить йому на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. 1.1. Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано документ «Основні засоби 6 групи ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ» за Серпень 2020», яка містить інформацію, що не відповідає інформації, зазначеній в довідці № 1499/12/20 від 11.12.2020. Відтак не підтверджує наявність зазначеного на праві власності майна в обсязі, вказаному в наданому документі. 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документ, який передбачено законодавством щодо підтвердження права власності на майно, зазначене ним в пункті 34 Довідки за вих. № 1499/12/20 від. 11.12.2020 а саме, невиробниче приміщення (офіс), яке використовується учасником на підставі договору оренди № 04/01/2018 від 04.01.2018. Крім того, довідка що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг додатково до вищезазначеного має містити інформацію про строк (термін) дії господарських договорів задіяння обладнання/машин/механізмів/виробничих/складських площ/ учасником (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми, виробничі/складські площі тощо). У підтвердження вимог замовника в цій частині учасником надано скановану копію господарського договору на невиробниче приміщення (офіс), розташованого за адресою: 65078, Україна, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип 76, задіяне ним на підставі договору оренди № 04/01/18 від 04.01.2018р. Однак інформація зазначена учасником в Довідці за вих. № 1499/12/20 від. 11.12.2020 не відповідає інформації, вказаній в договорі № 04/01/2018 від 04.01.2018 в частині строку дії наданого договору. 2. Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 1. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо) (в цьому розділі - Довідка). 2. В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: - копії трудових угод або наказів (витягів з наказів) учасника (субпідрядника/співвиконавця) про прийняття/переведення на посаду працівників, зазначених в Довідці. Для підтвердження вищезазначеного, Учасником надано довідку за вих. № 1497/12/20 від 11.12.2020 та відповідні документи, що вимагались замовником для підтвердження встановлених вимог. Однак за результатами розгляду документів та інформації встановлено, що відповідно до наказу № 6/К від 20 листопада 2017 року, наказу 4/К від 11 вересня 2019 року та наказу 2/К від 28 лютого 2020р, довідка № 1497/12/20 від 11.12.2020 містить невідповідності в частині інформації про працівників: Калягіна Вадима Олексійовича, Гонца Олега Сергійовича та Добрянської Валерії Олегівни. Враховуючи вищезазначене, Учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати в повному обсязі вимоги Замовника зазначені в розділі 1 та 2 Додатка 1 до Тендерної документації. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Створено
05.01.2021 15:08
Надати до
06.01.2021 15:08
Договір
UA-2020-11-27-001380-c-b1
Підписаний і діє
Номер
3-В-ІЗФ-21
30 096 грн.
25 080 грн.
З ПДВ
Підписано
27.01.2021
Строк дії договору з
27.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження
Номенклатура
Послуги з виведення сигналів від контрольно-приймальних приладів автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.01.2021 09:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 764.6 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2020 16:00
Замовник:
ІЗМАЇЛЬСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Контактний телефон:
+380677606863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 764.6 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2020 16:00
Замовник:
ІЗМАЇЛЬСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Контактний телефон:
+380677606863
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності