Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі пологового відділення КНП «Марківська БПЛ МРР» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-26-004292-b
План UA-P-2020-11-26-003893-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.01.2021 14:48
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.12.2020 15:21
Закінчення аукціону 15.12.2020 16:06
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 760 620 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
37 606.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2020 11:48 до 14.12.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2020 11:48
до 04.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2020 11:48
до 10.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.12.2020 15:21
до 15.12.2020 16:06
Завершено
Період кваліфікації
з 15.12.2020 16:06
до 30.12.2020 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2020 16:29
до 10.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.12.2020 15:36
до 15.01.2021 14:48
Період уточнень
з 26.11.2020 11:48 до 04.12.2020 00:00
Період оскарження
з 26.11.2020 11:48 до 10.12.2020 00:00
Період аукціону
з 15.12.2020 15:21 до 15.12.2020 16:06
Період кваліфікації
з 15.12.2020 16:06 до 30.12.2020 15:36
Період кваліфікації
з 15.12.2020 16:06 до 30.12.2020 15:36
Основні параметри
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі пологового відділення КНП «Марківська БПЛ МРР»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі пологового відділення КНП «Марківська БПЛ МРР»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
92400, Україна, Луганська область, Марківка, Центральна,6
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
26.11.2020 13:18
-
Проект договору
26.11.2020 11:48
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Меженська
Електронна пошта
Телефон
+380992583070
Замовник
ЄДРПОУ
01983677
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
92400
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
Марківський р-н, смт Марківка
Адреса
вул. Центральна, 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
3 330 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТБУД"
Пропозиція:
3 307 000 грн.
Учасник:
ТОВ "СБК БУДЛАЙН"
Пропозиція:
3 306 988 грн.
Учасник:
ПП "КАМІН"
Пропозиція:
3 290 000 грн.
Учасник:
Приватне підприємство "СПАЙС-БУД"
Пропозиція:
3 289 900 грн.
Учасник:
ПП БУД-ВЕСТ
Пропозиція:
3 271 340 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.12.2020 16:29 по 02.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
22.12.2020 16:29
-
Звіт про оцінку
15.12.2020 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.12.2020 14:48 по 09.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
29.12.2020 14:48
-
29.12.2020 13:11
Звіт про оцінку
22.12.2020 16:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.12.2020 15:17 по 09.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
29.12.2020 15:17
-
29.12.2020 15:02
Звіт про оцінку
29.12.2020 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.12.2020 15:36 по 10.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.12.2020 15:36
-
Звіт про оцінку
29.12.2020 15:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-26-004292-b-c1
Підписаний і діє
Номер
1/1
3 306 988 грн.
2 755 823.33 грн.
З ПДВ
Підписано
13.01.2021
Строк дії договору з
13.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі пологового відділення КНП «Марківська БПЛ МРР»
Номенклатура
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі пологового відділення КНП «Марківська БПЛ МРР»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.01.2021 14:48
-
15.01.2021 10:56
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-03-25-000002
Дата створення проекту
25.03.2021 10:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.03.2021 11:43
Дата публікації висновку про результати
01.04.2021 17:12
Дата завершення усунення порушень
16.04.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
16.04.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 776-92-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Луганська
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2021 № 126 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 126 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-11-26-004292-b 26.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.03.2021 00:00
Документи рішення
25.03.2021 11:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2021 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Марківська багатопрофільна лікарня Марківської районної ради" (далі – КНП "Марківська БПЛ МРР", Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.11.2020 № б/н, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю СБК БУДЛАЙН" (далі – ТОВ "СБК БУДЛАЙН"), протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2020 № 4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.01.2021 № 1/1. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "СБК БУДЛАЙН", не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Зокрема, надана в складі тендерної пропозиції довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.12.2020 № 27/12-20, яка буде залучена при виконанні робіт містить перелік будівельних машин та механізмів, право власності або користування, або залучення яких не підтверджено документально. А саме: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2.2 м3/хв К-5, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т Т-162, монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабеля на базі автомобіля, пилка дискова електрична ЕНЕРГОМАШ ЛБ-40860Б, пилосос промисловий ТН-VC 1930SA 900 Вт та інше, що не відповідає вимогам пункту 1.2.3 розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "СБК БУДЛАЙН", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір від 13.01.2021 року № 1/1.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СБК БУДЛАЙН", установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо:недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону; усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.04.2021 00:00
Дата публікації
01.04.2021 17:12
Документи висновку
01.04.2021 17:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Пояснення щодо моніторингу Відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 11 України червня 2020 року № 1082 визначається процедура розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал) - Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. А відтак розміщення інформації відбувається шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Всі поля були замовником були заповнені та опубліковані, інформація про мову зазначена в ч.1 розділу ІІІ ТД. Отже порушення зі сторони замовника в цій частині відсутні. Учасником переможцем надано в складі пропозиції документи щодо наявності необхідної матеріально-технічної бази, а саме у файлах тендерної пропозиції. Частину зазначеного обладнання у зауваженні щодо моніторингу не зазначалося у документах від учасника, а відтак відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції.
Дата публікації
05.04.2021 13:19
Документи інформації про усунення порушення
06.04.2021 10:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 760 620 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2020 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380992583070
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 760 620 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2020 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380992583070
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності