Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з медичного інструментального діагностичного обстеження від Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-25-013761-c
План UA-P-2020-11-25-003670-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.12.2020 13:21
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 14.12.2020 12:30
Закінчення аукціону 14.12.2020 12:51
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2020 16:13 до 11.12.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2020 16:13
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2020 16:13
до 07.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 14.12.2020 12:30
до 14.12.2020 12:51
Завершено
Період кваліфікації
з 14.12.2020 12:51
до 17.12.2020 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2020 15:30
до 28.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.12.2020 15:30
до 31.12.2020 13:21
Період уточнень
з 25.11.2020 16:13 до 01.12.2020 00:00
Період оскарження
з 25.11.2020 16:13 до 07.12.2020 00:00
Період аукціону
з 14.12.2020 12:30 до 14.12.2020 12:51
Період кваліфікації
з 14.12.2020 12:51 до 17.12.2020 15:30
Період кваліфікації
з 14.12.2020 12:51 до 17.12.2020 15:30
Основні параметри
Послуги з медичного інструментального діагностичного обстеження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спіральна комп’ютерна томографія головного мозку
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 10 (Десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту здачі-прийняття наданих послуг та зведеного звіту. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Документи закупівлі
-
25.11.2020 16:17
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ткаченко Олена Віталіївна
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
01994586
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Bilocerkivskoyi miskoyi radi "Bilocerkivska miska likarnya №2"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Bilocerkivskoyi miskoyi radi "Bilocerkivska miska likarnya №2"
Поштовий індекс
09100
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
вулиця Семашка, будинок 9
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЦ МЕДІМПУЛЬС"
Пропозиція:
1 500 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МЕДЦЕНТР "АЛМІ"
Пропозиція:
1 500 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.12.2020 15:30 по 28.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.12.2020 15:30
-
documentType.award.awardNotice
14.12.2020 12:53
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-25-013761-c-a1
Підписаний і діє
Номер
30/12-2020
1 500 000 грн.
1 500 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.12.2020
Строк дії договору з
01.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 500 (штуки)
Спіральна комп’ютерна томографія головного мозку
Номенклатура
Спіральна комп’ютерна томографія головного мозку
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-21-000006
Дата створення проекту
21.09.2021 14:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.09.2021 14:28
Дата публікації висновку про результати
08.10.2021 10:17
Дата завершення усунення порушень
27.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
13.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 55) 222-60-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 21.09.2021 № 571 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-11-25-013761-c. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.09.2021 00:00
Документи рішення
21.09.2021 14:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08.10.2021. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням та підписану головою тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» (далі - Замовник); пропозиції ТОВ «БЦ МЕДІМПУЛЬС» та ТОВ «МЕДЦЕНТР «АЛМІ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.12.2020; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів від 17.12.2020; договір про закупівлю з ТОВ «БЦ МЕДІМПУЛЬС» від 30.12.2020 № 30/12-2020. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до підпункту 2 пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога: «якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію». Крім того, підпунктом 3 пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено: «… У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.». За результатом перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що електронний підпис ТОВ «БЦ МЕДІМПУЛЬС» має тип підпису – «Удосконалений», тип носія особистого ключа – «Незахищений», та відповідно до умов частини другої статті 18 Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікований електронний підпис (КЕП). Таким чином, пропозиція ТОВ «БЦ МЕДІМПУЛЬС» не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації. Не відхиливши пропозицію ТОВ «БЦ МЕДІМПУЛЬС» Замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами питання аналізу визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів про закупівлю з ТОВ «БЦ МЕДІМПУЛЬС» від 30.12.2020 № 30/12-2020 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.10.2021 00:00
Дата публікації
08.10.2021 10:17
Документи висновку
08.10.2021 10:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-09-21-000006 закупівлі код ДК 021:2015 – 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (Послуги з медичного інструментального діагностичного обстеження) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-25-013761-с), повідомляємо, що 11 жовтня 2021 року між КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» та ТОВ «БЦ МЕДІМПУЛЬС» було укладено Додаткову угоду №1 про розірвання Договору про закупівлю послуг №30/12-2020 від 30 грудня 2020 року з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (додається). Просимо прийняти дії щодо розірвання договору про закупівлю, як заходи щодо усунення порушень встановлених в ході моніторингу
Дата публікації
13.10.2021 16:25
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2020 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2020 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності