Закупівля Інформаційні системи 48810000-9 (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)- 94 шт.: доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Реєстратора – 3 користувача; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря амбулаторного відділення вторинної медичної допомоги – 58 користувачів; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 27 користувачів; Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 6 користувачів) від Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 25.11.2020 12:30до 11.12.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2020 12:30
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2020 12:30
до 07.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.12.2020 11:09
до 11.12.2020 11:30
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2020 11:30
до 14.12.2020 11:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.12.2020 11:12
до 25.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.12.2020 11:12
до 29.12.2020 10:00
Період уточнень
з
25.11.2020 12:30
до
01.12.2020 00:00
Період оскарження
з
25.11.2020 12:30
до
07.12.2020 00:00
Період аукціону
з
11.12.2020 11:09
до
11.12.2020 11:30
Період кваліфікації
з
11.12.2020 11:30
до
14.12.2020 11:12
Період кваліфікації
з
11.12.2020 11:30
до
14.12.2020 11:12
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Інформаційні системи 48810000-9 (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)- 94 шт.: доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Реєстратора – 3 користувача; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря амбулаторного відділення вторинної медичної допомоги – 58 користувачів; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 27 користувачів; Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 6 користувачів)
1. Тип замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
2. Мова, якою повинні готуватися Тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи, або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги
Код ДК 021:2015
48810000-9 -
Інформаційні системи
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
1. Оплата за користування Сервісами за відповідний місяць здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання Акту. Оплата здійснюється на підставі Акту. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
2. Зобов’язання за розрахунки та оплата за надані послуги здійснюється в межах фінансового плану Замовника на 2021 рік. У разі додатково виділених кошторисних призначень розмір зобов’язань змінюється шляхом укладання додаткових угод.
3. У разі відсутності коштів на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 3 днів з дня надходження коштів на його рахунок.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Інформаційні системи 48810000-9 (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)- 94 шт.: доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Реєстратора – 3 користувача; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря амбулаторного відділення вторинної медичної допомоги – 58 користувачів; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 27 користувачів; Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 6 користувачів)
Звернення:
За тендером : Інформаційні системи 48810000-9 (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)- 94 шт.: доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Реєстратора – 3 користувача; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря амбулаторного відділення вторинної медичної допомоги – 58 користувачів; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 27 користувачів; Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 6 користувачів)
Тема:
Загальне
Зміст:
Шановний Замовнику! Уточніть, яка медична система функціонує наразі в закладі? Дякуємо за відповідь.
Дата оприлюднення звернення:
26.11.2020 10:29
На даний час в медичному закладі функціонує «Медична інформаційна система «Медстар»
Дата оприлюднення відповіді:
26.11.2020 10:40
Звернення:
За тендером : Інформаційні системи 48810000-9 (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)- 94 шт.: доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Реєстратора – 3 користувача; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря амбулаторного відділення вторинної медичної допомоги – 58 користувачів; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 27 користувачів; Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 6 користувачів)
Тема:
Загальне
Зміст:
Шановний Замовнику! Уточніть, чи будете ви розглядати інші інформаційні системи, чи вам потрібно поточна? (яка вказана). Дякуємо за відповідь.
Дата оприлюднення звернення:
26.11.2020 11:12
Дозакупаємо існуючі інформаційні системи, але якщо інші будуть відповідати технічним та кваліфікаційним вимогам будемо розглядати.
Дата оприлюднення відповіді:
26.11.2020 13:02
На даному тендері відміни не були знайдені.
Інформаційні системи 48810000-9 (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)- 94 шт.: доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Реєстратора – 3 користувача; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря амбулаторного відділення вторинної медичної допомоги – 58 користувачів; доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 27 користувачів; Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги – 6 користувачів)
Тендер:
UA-2020-11-25-006846-c
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-25-006846-c.b1
Дата:
25.11.2020 14:32
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації в додатку 3 є наступна вимога щодо надання від учасника: "6. На підтвердження цих вимог учасником надається гарантійний лист з зазначенням адреси відповідних інтернет-ресурсів (Google Play та App Store), де розміщені зазначені додатки для інсталяції, а також скрин-шоти електронних сторінок цих ресурсів, на яких повинна бути зазначена інформація про назву Мобільного додатку пацієнта та його виробника (власника), а також опис, з якого можна зробити висновок про його інтеграцію до запропонованої учасником системи.".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
3. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у п. 6. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників, сервіси яких працюють без вищевказаних мобільних додатків, але з тією ж самою продуктивністю. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу. Дякую.
Автор:
40436197, ТОВ Хелсі Юа
04071, Україна, м. Київ, Київ, вул. Воздвиженська, 56, 5 пов.
Використання мобільних додатків надає змогу інтерактивно взаємодіяти лікарю і пацієнту, за рахунок використання в своєї діяльності електронних сервісів, та є необхідним етапом для запровадження системи електронного здоров'я. Виходячи з цього у пацієнтів з’являється можливість проведення спрощеної реєстрації у лікувальних установах.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-25-006846-c.b2
Дата:
25.11.2020 14:33
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "8.1….. експертний висновок на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС ".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 8.1. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу. Дякуємо.
Автор:
40436197, ТОВ Хелсі Юа
04071, Україна, м. Київ, Київ, вул. Воздвиженська, 56, 5 пов.
Нашим медичним закладом планується закупити послуги з онлайн-доступу по хмарних сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), що є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я (далі – ІТС). За таких умов віртуальний профіль медичного закладу разом з автоматизованими робочими місцями користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також повинні розповсюджуватися вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи.
Процедура створення КЗСІ та її експертиза потребує додаткового суттєвого фінансування та часу, що є неприйнятним для нашого медичного закладу.
В той же час, чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком.
За вказаних умов вимога Замовника про надання Учасниками у складі тендерних пропозицій експертного висновка на ОТР КСЗІ ІТС є економічно обґрунтованою та законною.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-25-006846-c.b3
Дата:
25.11.2020 14:34
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації викладена в Додатку 2 до тендерної документації, який встановлює технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до системи, якою учасник зобов’язується надати гипер—посилання, логін та пароль, для входу до МІС в демонстраційному режимі з можливістю перевірки працездатності функціоналу на відповідність викладеним у Додатку 2 вимогам, є також надмірною та дискримінаційною.
Зокрема, демонстраційна версія комп’ютерної програми це попередня, обмежена версія продукту, яка до того ж може ще перебувати у процесі розроби.
У випадку з електронними медичними системами, головним призначенням таких систем є автоматизація роботи суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я, створення, перегляд, обмін інформацією в електронній формі, зокрема з центральною базою даних. Тобто головним завданням таких системи є надання можливості телекомунікаційного обміну інформацією.
Пунктом 14 Порядку №411 зокрема передбачено, що створення, внесення, перегляд інформації та документів у центральній базі даних, внесення змін та доповнень до них здійснюються користувачами відповідно до прав доступу, встановлених цим Порядком та нормативно-правовими актами, що регулюють порядок ведення відповідних реєстрів. Причому
Права доступу користувачу встановлюються тільки під час здійснення реєстрації користувачів в системі у порядку встановленому Порядком. Тільки після цього, користувач отримує можливість використовувати всі функції, як електронної системи охорони здоров’я (центрального бази даних), так і всі функціональні можливості електронної медичної інформаційної системи.
Таким чином, робота в демонстраційної версії програми жодним чином не надає можливості змовнику закупівлі ознайомитися зі всіма функціональним можливостями МІС, та більш того не надає можливості ознайомитися з головними функціями – створення та обмін інформацією з центральною базою даних.
В свою чергу, відповідність МІС всім технічним вимогам здійснюється Державним підприємством «Електронне здоров’я», згідно встановленого порядку.
Згідно п.п. 56 та 57 Порядку №411 у разі встановлення відповідності електронної медичної інформаційної системи технічним вимогам адміністратор укладає з оператором договір про підключення до центральної бази даних для визначеного обсягу функціональних можливостей для роботи в електронній системі охорони здоров’я та оприлюднює на веб-сайті електронної системи охорони здоров’я інформацію про підключені до центральної бази даних електронні медичні інформаційні системи та їх функціональні можливості в електронній системі охорони здоров’я, операторів, з якими адміністратор уклав договір.
Таким чином, перевірка відповідності функціональних можливостей МІС, які вимагаються нормативними актами, можлива шляхом перевірки відповідної інформації на веб-сайті електронної системи охорони здоров’я.
З огляду на зазначене, вимога існування у оператора електронної медичної інформаційної системи демонстраційної версії програми є дискримінаційною, оскільки створює передумови дискваліфікації учасників, які не створювали демонстраційну версію програми, але здійснили всі передбачені нормативним актами дії по створенню МІС, функціональні можливості якої відповідають вимогам нормативних актів.
Просимо усунути дискримінаційні вимоги. Дякуємо.
Автор:
40436197, ТОВ Хелсі Юа
04071, Україна, м. Київ, Київ, вул. Воздвиженська, 56, 5 пов.
Зазначення гипер - посилання, логіну та паролю, для входу до запропонованої МІС в демонстраційному режимі вимагається з метою перевірки працездатності функціоналу на відповідність викладеним вимогам. В іншому випадку існує висока ймовірність порушення безперебійної роботи медичного закладу. Що приведе до не коректної роботи комп’ютерної техніки та збою в обробці даних пацієнта, з метою подальшого використання в статистичних, аналітичних та експертних системах, та порушить реалізацію Прогарам медичних гарантій НСЗУ усіх рівнів надання медичної допомоги що виключає можливість надання безоплатної медичної допомоги. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-25-006846-c.c4
Дата:
25.11.2020 14:37
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації в додатку 4 є наступна вимога: Учасники подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- Надати довідку довільної форми з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (приміщення, устаткування, серверного обладнання, засобів технічного захисту інформації, засобів зв’язку, тощо), необхідних для виконання договору, які Учасник має на праві власності/за договором оренди/надання послуг тощо.
Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку).
Вважаємо дану вимогу Замовника в частині того, що Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку) дискримінуючою та такою, що обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Просимо привести у відповідність.
Автор:
40436197, ТОВ Хелсі Юа
04071, Україна, м. Київ, Київ, вул. Воздвиженська, 56, 5 пов.
Дана вимога встановлена на виконання положень наступних нормативних актів:
Закону України "Про інформацію";
? Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах";
? Закону України "Про захист персональних даних";
? Закону України "Про електронні довірчі послуги";
? Постанови КМУ "Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах" від 29.03.2006 р. N 373;
? ДСТУ 3396.1-96. Захист інформації. Технічний захист інформації. Порядок проведення робіт;
? НД ТЗІ 1.1-002-99. Загальні положення щодо захисту інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу;
? НД ТЗІ 3.7-001-99. Методичні вказівки щодо розробки технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі;
? НД ТЗІ 1.4-001-2000. Типове положення про службу захисту інформації в автоматизованій системі;
Завершена закупівля
Очікувана вартість
570 000
грн.
Період подання пропозицій
до
11.12.2020 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради