Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75 від Державний навчальний заклад "Звенигородський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів".

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2020-11-24-016307-c
План UA-P-2020-11-24-006808-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.12.2020 12:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
131 200 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2020 19:01
до 30.11.2020 00:00
Основні параметри
Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75)
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обгрунтування використання переговорної процедури
Обґрунтування застосування переговорної процедури Пункт закону Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав, передбачених п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закону). Обґрунтування Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Так, згідно з абзацом 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Державним навчальним закладом «Центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів» 16.10.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 15-75)» (номер закупівлі UA-2020-10-16-005366-a) на 2020 рік. За результатами аукціону закупівлі, що завершився 02.11.2020 року о 14 год. 00 хв., тендерним комітетом встановлено, що до участі у закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ПОЛИПРОМ СЕРВИС'', (код ЄДРПОУ 42267684), адреса: Україна, 84200, Донецька обл., місто Дружківка, вул. Добролюбова, будинок 2. Ціна пропозиції за результатами аукціону - 560 000,00 грн. (п’ятсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок) грн без ПДВ. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕВ-СЕРВІС 2000", ЄДРПОУ: 31078365, місцезнаходження: 18005, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Пастерівська, буд. 14, тел: (0472) 36-75-11; Остаточна ціна пропозиції за результатами аукціону: 651 200,00 (шістсот п’ятдесят одна тисяча двісті гривень 00 копійок) грн без ПДВ. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41750087), місцезнаходження: Україна, 65114, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ Люстдорфська Дорога, будинок 140, корпус А/2, офіс 4; Остаточна ціна пропозиції за результатами аукціону: 656 000,00 (шістсот п’ятдесят шість тисяч гривень 00 копійок) грн без ПДВ. У відповідності до частин 10,11 статті 29 Закону Замовником закупівлі проведено розгляд тендерних пропозицій учасників ТОВ ''ПОЛИПРОМ СЕРВИС'', ПП "СЕВ-СЕРВІС 2000", встановлені підстави невідповідності умовам тендерної документації - ТОВ ''ПОЛИПРОМ СЕРВИС'', а також підтверджено відповідність умовам закупівлі тендерну пропозицію - ПП "СЕВ-СЕРВІС 2000" та прийнято відповідні рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ''ПОЛИПРОМ СЕРВИС'' і про визначення переможцем - ПП "СЕВ-СЕРВІС 2000". Інформація про підстави відхилення оприлюднена у відповідності до статті 10 Закону в системі електронних закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-16-005366-a. Наразі на стадії укладання Договору знаходиться тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП "СЕВ-СЕРВІС 2000", рішення по якому тендерним комітетом прийнято 05 листопада 2020 року. Відтак установлено відсутність підстав невідповідності учасника ПП "СЕВ-СЕРВІС 2000" умовам тендерної документації. Поряд з цим, 13 листопада 2020 року через систему електронних закупівель Prozorro учасником ТОВ ''ПОЛИПРОМ СЕРВИС'' було подано Скаргу до Органу оскарження в порядку статті 18 Закону з вимогою про скасування рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції. Номер скарги: UA-2020-10-16-005366-a.c1. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) прийняла Скаргу до розгляду згідно рішення №21432-р/пк-пз від 18.11.2020 року. Розгляд Скарги відбудеться 25.11.2020 о 17:00 за адресою: вул. Митрополита В. Липківського, 45, кім. 111, м. Київ (з врахуванням обставин щодо можливого перенесення дати розгляду Скарги). Частиною 17 статті 18 Закону унормовано: «Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження. Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.». З огляду на обставини оскарження процедури закупівлі, що триває та відсутністю у Замовника укладених договорів із постачальниками вугілля кам’яного на початок опалювального сезону осінь-зима 2020 року, а також враховуючи, що договір про закупівлю у випадку позитивного для Замовника рішення Органу оскарження, що полягатиме у відмові в задоволенні Скарги, можливо буде укласти не раніще 01 грудня 2020 року з урахуванням строку на оприлюднення протягом трьох робочих днів за дати висвітлення резулятивної частини рішення АМКУ повного тексту рішення та розблокування процедури закупівлі, Замовник постає перед проблемою в забезпеченні твердим паливом підвідомчих закладів культури у розпал опалювального періоду. З огляду на вищевказане перед Замовником постала надзвичайна ситуація у можливості зриву опалювального сезону. 25 травня 2020 року Розпорядженням №111 голови Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області затверджено Основні заходи з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 та сталого проходження опалювального сезону, яким зобов’язано вжити заходи щодо забезпечення готовності об’єктів до опалювального сезону в строк до 20.09.2020 року. 07 жовтня 2020 року Розпорядженням №259 голови Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області затверджено рішення Про початок опалювального сезону 2020-2021 рр – з 15.10.2020 року або при середньодобовій температурі +8 градусів Цельсія. 23 листопада 2020 року Звенигородським РВ ГУ ДСНС України у Черкаській області визначено, що відповідно до «Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019-2010» припинення теплопостачання в зимову пору року призведе до виникнення порушення нормальних умов життя та діяльності людей на об’єктах. Згідно з цим класифікатором ДК 019-2010 ця подія є надзвичайною ситуацією, що підтверджує нагальність потреби Замовника в закупівлі твердого палення для об’єктів теплопостачання. Припинення теплопостачання до гуманітарних закладів призведе до виникнення надзвичайних ситуацій об’єктового рівня за кодом «10820» НС унаслідок аварії в теплових мережах (системах гарячого водопостачанням) холодної пори року. Отже, Державний навчальний закладом «Центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів» зобов’язаний вжити заходів щодо термінового проведення процедури закупівлі по предмету: ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75) за переговорною процедурою закупівлі згідно пункту 3 частини 2 статті 40 Закону: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.» При цьому, період поставки товару визначити достатнім для завершення основної процедури закупівлі згідно ідентифікатора UA-2020-10-16-005366-a або у випадку блокування основної процедури закупівлі скаргами від інших учасників у Органі оскарження, тобто до кінця грудня 2020 року. Обґрунтування вибору учасника переговорної процедури закупівлі: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕВ-СЕРВІС 2000" (код ЄДРПОУ 31078365) є учасником оскаржуваної процедури закупівлі UA-2020-10-16-005366-a. У складі тендерної пропозиції ПП "СЕВ-СЕРВІС 2000" подано інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, обґрунтування відповідності предмета закупівлі необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, документи, що підтверджують повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, які були оцінені тендерним комітетом замовника, однак внаслідок оскарження та блокування процедури закупівлі. Строку для вибору іншого учасника переговорної процедури закупівлі, а також вивчення документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, обґрунтування відповідності предмета закупівлі необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, документи, що підтверджують повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції - немає. З 15 жовтня 2020р. розпочався опалювальний сезон у м. Звенигородка, Черкаської області. У зв’язку із триваючим проведенням тендеру UA-2020-10-16-005366-a, готовність до початку такого сезону та належне опалення навчальних закладів, які підпорядковуються Попаснянському районному будинку культури вже під загрозою. У зв’язку з зазначеними вище обставинами, договір про закупівлю може бути укладений тільки певним суб’єктом - ПП "СЕВ-СЕРВІС 2000" як учасником, який був визначений переможцем згідно умов закупівлі основної процедури № UA-2020-10-16-005366-a та Замовник не має належної кількості часу для організації та визначення альтернативного постачальника, яким може бути поставлене Вугілля кам’яне марки ДГ ДГ 15-75 для потреб навчальних закладів.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
32
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
20202, Україна, Черкаська область, Звенигородка, вул. О.Кошиця, будинок 38
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДНЗ Звенигородський ЦППРК
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
00452713
Повна назва
Державний навчальний заклад "Звенигородський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів"
Поштовий індекс
20202
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Звенигородка
Адреса
О. Кошиця, 38
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.11.2020 19:01 по 30.11.2020 0:00
Документи кваліфікації
24.11.2020 19:01
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2020-11-24-016307-c-a1
Підписаний і діє
Номер
123
131 200 грн.
131 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
32 (тонни)
Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки ДГ 15-75
Кількість
32
Одиниця виміру
тони
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.12.2020 12:38
-
02.12.2020 12:26
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 200 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Державний навчальний заклад "Звенигородський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів"
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 200 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Державний навчальний заклад "Звенигородський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів"
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності