Показати схожі тендери

Закупівля Відновлення берегової лінії струмка по вулиці Коляджина в селі Яворів Долинського району Івано-Франківської області від Яворівська сільська рада.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2020-11-24-014425-c
Id Tender bc80947c1ffe4d0e94fe6044f9bc168d
План UA-P-2020-11-24-003632-b link
Статус Активна закупівля
Остання зміна 24.11.2020 16:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
289 177 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2020 16:53
до 30.11.2020 00:00
Основні параметри
Відновлення берегової лінії струмка по вулиці Коляджина в селі Яворів Долинського району Івано-Франківської області
роботи
Підстава для використання процедури
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обгрунтування використання процедури
Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі ( посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що У відповідності до Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану» та Національного класифікатора ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій», зокрема п.3.1 НС- це порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою надзвичайною подією. Згідно експертного висновку ПОЗАЧЕРГОВОГО ЗАСІДАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ І НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №28 від 25.06.2020 «Про надання експертного висновку щодо рівня надзвичайної ситуації, яка мала місце на території області 12-25 червня 2020 року. На території Івано-Франківської області у період з 12 по 24 червня 2020 року внаслідок ускладнення погодних умов, випадання значних опадів у вигляді дощу відбулися різкі підйоми рівнів води в басейнах річок, що призвело до ускладнення паводкової обстановки та виникнення надзвичайної ситуації. Надзвичайну ситуацію, що виникла у кількох областях України класифіковано як ситуацію природнього характеру державного рівня та, зокрема, у Івано-Франківській області як регіонального рівня. Згідно протоколу засідання Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 26.06.2020 р. №113-20 у Івано-Франківській області на території 15 районів (Богородчанський, Верховинський, Галицький, Городенківський, Долинський, Калуський, Коломийський, Косівський, Надвірнянський, Рожнятівський, Снятинський, Тисменицький, Тлумацький райони, Івано-Франківська та Яремчанська міські ради) нанесено збитків дорогам, береговим укріпленням, автомобільним мостам і пішохідним переходам, розмито береги річок, що знаходяться в т.ч. на балансі Дністровського басейнового управління водних ресурсів та потребують проведення ремонтно - відновлюваних робіт. Відтак, надзвичайна ситуація на території області внаслідок негоди з 12 по 24 червня 2020 року вимагає вжиття негайних невідкладних заходів щодо усунення її наслідків. У межах фінансування з резервного фонду згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.07.2020 р. №811-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020 року» та Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природнього характеру регіонального рівня, пов’язаної з проливними дощами на території Івано-Франківської області від 25.06.2020 р. №4 «Про проведення робіт з ліквідації наслідків негоди», та на виконання Розпорядження від 18.11.2020р.№299 «Про визначення розпорядника коштів» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.11.2020р.№1386-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації ,яка виникла у червні 2020р. на території Івано-Франківської області», розпорядження обласної державної адміністрації від 17.11.2020 №597 «Про визначення розпорядників та одержувачів коштів ,рішення районної комісії з питань техногенно –екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій» та згідно Протоколу ПОЗАЧЕРГОВОГО ЗАСІДАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ І НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №31 від 04.07.2020р., та Протоколу ПОЗАЧЕРГОВОГО ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №44 від 18.11.2020р., з метою раціонального, цільового та ефективного використання бюджетних коштів та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природного характеру, яка виникла у червні 2020 року на території, зокрема, Івано-Франківської області для здійснення першочергових (невідкладних) заходів,Яворівська сільська рада Долинського району Івано-Франківської області зобов’язана вжити відповідних заходів. Отже, внаслідок надзвичайної ситуації, що склалася в регіоні, що пов’язана з несприятливими погодніми умовами, у Замовника торгів існують усі передумови та невідкладна потреба провести ряд заходів на усунення наслідків надзвичайної ситуації, зокрема провести першочергові невідкладні заходи спрямовані на відновлення об’єктів інфраструктури. З метою реалізації таких заходів є необхідність провести скорочену переговорну процедуру закупівлі згідно п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відновлення берегової лінії струмка по вулиці Коляджина в селі Яворів Долинського району Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
45243000-2 - Укріплення берегових ліній
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
77524, Україна, Івано-Франківська область, Яворів, Шевченка,92
Дата постачання по
25.12.2020 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
24.11.2020 16:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Питлик Зеновій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380507210720
Замовник
ЄДРПОУ
20561385
Повна назва
Яворівська сільська рада
Поштовий індекс
77524
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Яворів
Адреса
Шевченка,92
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.11.2020 16:53 по 30.11.2020 00:00
Документи кваліфікації
24.11.2020 16:53
-
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2020-11-24-014425-c-a1
Очікує підписання
289 177 грн.
289 177 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Відновлення берегової лінії струмка по вулиці Коляджина в селі Яворів Долинського району Івано-Франківської області
Номенклатура
Відновлення берегової лінії струмка по вулиці Коляджина в селі Яворів Долинського району Івано-Франківської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2020 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42314346

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-22-000033
Дата створення проекту
22.06.2021 13:23
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.06.2021 13:44
Дата публікації висновку про результати
22.06.2021 15:24
Дата завершення усунення порушень
08.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.06.2021 №407 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2021 №407 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-11-24-014425-c 24.11.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.06.2021 00:00
Документи рішення
22.06.2021 13:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Богородчанської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 24.11.2020 року оприлюднено річний план предмету «Відновлення берегової лінії струмка по вулиці Коляджина в селі Яворів Долинського району Івано-Франківської області» очікуваною вартістю 175 779 грн. Відповідно до річного плану, Замовником 24.11.2020 року оголошено переговорну процедуру (скорочену) закупівлі предмету «Відновлення берегової лінії струмка по вулиці Коляджина в селі Яворів Долинського району Івано-Франківської області» очікуваною вартістю 289 177,00 грн. Таким чином Замовником на порушення частини першої статті 4 Закону оголошено незаплановану вищезазначену переговорну процедуру (скорочену) закупівлі. Також встановлено, що Замовником 24.11.2020 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Прикарпаття інвест груп». Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті. На порушення пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону Замовник не відмінив переговорну процедуру закупівлі з причин непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, щодо відміни процедури відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.06.2021 00:00
Дата публікації
22.06.2021 15:24
Документи висновку
22.06.2021 15:24
-
Активна закупівля
Очікувана вартість
289 177 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Яворівська сільська рада
Контактний телефон:
380507210720
Статус
Активна закупівля
Очікувана вартість
289 177 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Яворівська сільська рада
Контактний телефон:
380507210720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності