Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт") від ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-23-015574-c
План UA-P-2020-11-23-012190-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.12.2020 13:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.12.2020 12:22
Закінчення аукціону 10.12.2020 12:43
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
28 353 153.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
141 765.77 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.11.2020 20:59 до 09.12.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 23.11.2020 20:59
до 29.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.11.2020 20:59
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.12.2020 12:22
до 10.12.2020 12:43
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2020 12:43
до 12.12.2020 22:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2020 22:35
до 23.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.12.2020 22:35
до 24.12.2020 13:33
Період уточнень
з 23.11.2020 20:59 до 29.11.2020 00:00
Період оскарження
з 23.11.2020 20:59 до 05.12.2020 00:00
Період аукціону
з 10.12.2020 12:22 до 10.12.2020 12:43
Період кваліфікації
з 10.12.2020 12:43 до 12.12.2020 22:35
Період кваліфікації
з 10.12.2020 12:43 до 12.12.2020 22:35
Основні параметри
"Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Вид тендерного забезпечення - Електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Умови надання тендерного забезпечення відповідно п.2, розділу 3 Тендерної документації.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
140 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02152, Україна, Київська область, Київ, вул. Павла Тичини, 26 г
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи здійснюються в межах Договірної ціни та проводяться Замовником шляхом поетапної оплати по факту виконаних Робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та підписання Акту готовності Об’єкту.
Документи закупівлі
-
01.12.2020 18:44
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Валентинович Дубонос
Електронна пошта
Телефон
+380443743444,+380442763753
Сайт:
https://dndekc.mvs.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25574630
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01024
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Богомольця, буд. 10
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ"
Пропозиція:
28 350 000 грн.
Учасник:
ТОВ Альянс Строй Качество
Пропозиція:
28 328 010 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.12.2020 22:35 по 23.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.12.2020 22:35
-
Звіт про оцінку
10.12.2020 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, видані на ТОВ «КатерпіллеарФайненшл Україна» (у той час як договір на послуги укладено з ТОВ «Житлошляхбуд»). 1.2. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації відносно наданого Договору оренди на нежитлове приміщення № 2/17 від 15.02.2017, укладений з ФОП Баканін П. В., у складі тендерної пропозиції відсутні: - лист про намір подальшої оренди, підписаний орендодавцем; - акт приймання-передачі приміщення. 1.3. У порушення вимог пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (у складі тендерної пропозиції надана довідка про відсутність у директора обмежень на підписання документів тендерної пропозиції). 1.4. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. 1.5. . У порушення вимог пп.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.»; - пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.»; - пп.2.1, 2.2, 2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.1.Довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.11.2020 або більш пізнішу дату, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.». - п.2 Приміток Додатку 2 Тендерної документації «2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Переліку виявлених невідповідностей – надати документальне підтвердження/інформацію щодо повноважень/права ТОВ «Житлошляхбуд» використовувати транспортні засоби, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. 3.2. По п. 1.2 Переліку виявлених невідповідностей – надати: 1)підписаний оригінал листа від ФОП Баканін П. В. про намір подальшого надання в оренду нежитлового приміщення згідно Договору № 2/17 від 15.02.2017 та намір продовження дії цього Договору на строк не менше ніж до 31.12.2021; 2) акт приймання-передачі приміщення до Договору № 2/17 від 15.02.2017. 3.3. По п. 1.3 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. 3.4. По п. 1.4 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку, підготовлену учасником/субпідрядником (співвиконавцем) згідно Додатку 8 до Тендерної документації, яка повинна свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами п.1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації. 3.5. По п. 1.5 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна міститити інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами пп. 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації
Створено
11.12.2020 22:18
Надати до
12.12.2020 22:18
Договір
UA-2020-11-23-015574-c-c1
Підписаний і діє
Номер
184/2020
28 328 010 грн.
23 606 675 грн.
З ПДВ
Підписано
23.12.2020
Строк дії договору з
23.12.2020
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ
Номенклатура
Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.12.2020 13:10
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
24.12.2020 12:43
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-03-26-000019
Дата створення проекту
26.03.2021 11:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.03.2021 14:16
Дата публікації висновку про результати
16.04.2021 15:35
Дата завершення усунення порушень
01.05.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
17.04.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.03.2021 № 87 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2020-11-23-015574-c 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.03.2021 00:00
Документи рішення
26.03.2021 14:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.12.2020 (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.12.2020, вимога Замовника про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2020, договір від 23.12.2020 № 184/2020 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 05.04.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 11.12.2020 оприлюднив учаснику ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом, зокрема, надання документів, передбачених п. 2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 Приміток додатку 2 тендерної документації, у разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець. Учасник ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 01.12.2021 № 1/12-5, відповідно до якої він для виконання робіт планує залучити субпідрядника – приватне науково-виробниче підприємство «Прометей-Сервіс». При цьому, учасник ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» у своїй тендерній пропозиції не надав довідку/інформацію/документи субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлені відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 додатку 2 тендерної документації, чим не дотримався вимог підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, допустив її до оцінки та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити усунення виявлених шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.04.2021 00:00
Дата публікації
16.04.2021 15:35
Документи висновку
16.04.2021 15:35
-
Оскарження в суді
11.05.2021 ДНДЕКЦ МВС отримано інформацію про прийняття позовної заяви щодо оскарження висновку та відкриття провадження у справі № 640/11728/21 про що свідчить вхідний № 15141-2021 від 11.05.2021
Дата публікації
11.05.2021 18:54
Документи оскарження в суді
11.05.2021 18:54
-
11.05.2021 21:00
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-015574-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
31.03.2021 17:40
Орган перевірки
06.04.2021 00:00
Документи повідомлення
31.03.2021 17:41
-
Відповідь
Щодо проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-015574-c
Державна аудиторська служба України Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром Міністерства внутрішніх справ України (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служби України, розміщений 31.03.2021 у системі електронних закупівель щодо проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-015574-c). За результатами розгляду повідомляємо. Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно з Планом капітального будівництва МВС України на 2020 рік були виділені кошти на виготовлення проєктно-кошторисної документації та проведення робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, м. Київ. За результатами проведення закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на стадії «Робочий проект (РП)» по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ» був укладений договір на виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації з Фізичною особою-підприємцем Козак Олександр Володимирович (ID: UA-2020-07-20-004364-c). ФОП Козак Олександр Володимирович був розроблений робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ» в 16 томах (додається підтвердження складу робочого проекту на 3 арк.). Щодо документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість предмета закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення процедури закупівлі. Зокрема, очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту по вказаному предмету закупівлі була визначена Замовником відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 2 пункту 4 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», пункту 1 наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеного кошторисного розрахунку на весь об’єкт «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ», відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації. 04.12.2020 за результатами розгляду проектної документації на капітальний ремонт за робочим проектом «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ» ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» був затверджений Експертний звіт № 0091-4947-20/УЕГ/А (копія додається). На підставі та з урахуванням зазначених норм та документів Замовником була визначена очікувана вартість капітального ремонту у розмірі 28 353 153,60 грн., яка включає в себе весь обсяг будівельних робіт з відповідними витратами, що включені до проєктної документації по об’єкту "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ". Зважаючи на викладене, зазначаємо, що під час проведення вказаної закупівлі були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, в повному обсязі. Вимоги до робіт та матеріальних ресурсів, що повинні використовуватися в процесі виконання робіт, встановлені відповідно до вимог державних стандартів, будівельних норм, а саме: ? ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”; ? ДСТУ Б.А.2.4-4:2009 “ Основні вимоги до проектної та робочої документації”; ? ДБН В.1.1-7:2016 “Пожежна безпека об’єктів будівництва”; ? ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»; ? ДБН В.1.2-2-2006 «Навантаження та вплив»; ? ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель та споруд»; ? ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів”; ? ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»; ? ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель»; ? ДБН В.2.2-9:2018 “Громадські будинки та споруди”; ? ДБН В.2.2-28:2010 “Будинки адміністративного та побутового призначення”; ? ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд”; ? ДБН В.2.5-67:2013 “Опалення, вентиляція та кондиціонування”; ? ДБН В.2.5-64:2012 “Внутрішній водопровід та каналізація”; ? ДБН В.2.5-74:2013 “Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди”; ? ДБН В.2.5-75:2013 “Каналізація. Зовнішні мережі та споруди”; ? ДБН В.2.5-28:2018 “Природне та штучне освітлення”; ? ДБН В.2.5-27-2006 “Захисні заходи електробезпеки в електроустановках”; ? ДБН В.2.5-56-2014 “Системи протипожежного захисту”; ? ДБН А.3.2-2-2009 “Охорона праці і промислова безпека у будівництві”; ? ДБН А.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва” та інші.
Рішеня
05.04.2021 17:47
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Заперечення по Висновку
Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр України (далі- ДНДЕКЦ МВС, Замовник) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надає заперечення до висновку Державної аудиторської служби України UA-M-2021-03-26-000019 за результатами проведеного моніторингу закупівлі по предмету "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")», оголошення № UA-2020-11-23-015574-c стосовно можливо виявлених порушень. За результатами моніторингу процедури закупівлі у висновку Державної аудиторської служби України оприлюдненому 16 квітня 2021 року встановлено, що за результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Замовник не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України керуючись наступним Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. З огляду на викладене, частина 16 статті 29 Закону передбачає виправлення виявлених невідповідностей не лише в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а також в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містила наступні недоліки: 1.1. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, видані на ТОВ «КатерпіллеарФайненшл Україна» (у той час як договір на послуги укладено з ТОВ «Житлошляхбуд»). 1.2. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації відносно наданого Договору оренди на нежитлове приміщення № 2/17 від 15.02.2017, укладений з ФОП Баканін П. В., у складі тендерної пропозиції відсутні: - лист про намір подальшої оренди, підписаний орендодавцем; - акт приймання-передачі приміщення. 1.3. У порушення вимог пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (у складі тендерної пропозиції надана довідка про відсутність у директора обмежень на підписання документів тендерної пропозиції). 1.4. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. 1.5. У порушення вимог пп.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Додатком 2 Тендерної документації передбачені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. У п.1 Розділу 3 Тендерної документації вказано спосіб документального підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене, вказані недоліки тендерної пропозиції підпадають під виправлення невідповідностей, про які ведеться мова у частині 16 статті 29 Закону. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник у вимозі про усунення невідповідностей учасником мав право вимагати інформацію та/або документи, подання яких вимагалось тендерною документацією, в тому числі таких, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учасником були усунені невідповідності зазначені у вимозі шляхом завантаження нових документів. Зважаючи на викладене, ДНДЕКЦ МВС мало право розмістити повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до положень частини 16 статті 29 Закону, а учасник мав право усунути невідповідності зазначені у вимозі керуючись частиною 9 статті 26 Закону. Позиція замовника також підтверджується численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно з якою відсутність у складі тендерної пропозиції учасника інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, підлягає виправленню у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону (закупівлі за №№ UA-2020-12-11-003565-c (рішення від 25.01.2021 № 1213), UA-2020-11-26-006033-b (рішення від 21.01.2021 №1076), UA-2020-12-08-003274-b (рішення від 20.01.2021 №1011), UA-2020-12-02-007613-b (рішення від 27.01.2021 №1434), UA-2020-11-26-012369-b (рішення від 11.01.2021 №293), UA-2020-10-28-005202-a (рішення від 13.01.2021 № 452), UA-2020-12-03-014165-b (рішення від 14.01.2021 №559), UA-2020-11-20-014167-c (рішення від 15.01.2021 № 648), UA-2020-11-11-002445-b (рішення від 28.12.2020 № 23983), UA-2020-11-12-005631-a (рішення від 22.12.2020 №23691), UA-2020-11-17-006299-b (рішення від 31.12.2020 №24269), UA-2020-11-05-003349-c (рішення від 18.12.2020№23482). Тому вважаємо, що прийняте рішення органом фінансового контролю щодо порушення законодавства Державним науково-дослідний експертно-криміналістичним центром України у сфері публічних закупівель безпідставне та таке, що не має підтвердження, а вимога Держаудитслужби стосовно розірвання Замовником договору про закупівлю є неправомірною. При проведенні закупівлі по предмету "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")» ДНДЕКЦ МВС дотримано вимог законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель у повному обсязі. З огляду на зазначене ДНДЕКЦ МВС (Замовник) вважає висновок про результати проведеного моніторингу закупівлі по предмету "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")» (оголошення № UA-2020-11-23-015574-c), оприлюднений 16.04.2021 у системі закупівель PROZORRO, необгрунтованим.
Висновку
21.04.2021 16:00
Замовник
Документи повідомлення
21.04.2021 16:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 353 153.6 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2020 16:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443743444,+380442763753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 353 153.6 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2020 16:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443743444,+380442763753
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності