Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-3 м.Запоріжжя»; Лот 2: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-32 м.Запоріжжя»; Лот 3: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-3 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 4: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-6 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 5: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-667 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 6: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-2441 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя») від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2020-11-23-003362-b
План UA-P-2020-11-23-003132-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 04.12.2020 15:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
101 224 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21.34 грн. (0,02 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2020 10:00 до 02.12.2020 14:00
Завершено
Період уточнень
з 23.11.2020 17:18
до 27.11.2020 10:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:03
-
Період уточнень
з 23.11.2020 17:18 до 27.11.2020 10:00
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:03
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-3 м.Запоріжжя»; Лот 2: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-32 м.Запоріжжя»; Лот 3: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-3 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 4: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-6 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 5: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-667 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 6: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-2441 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 300 грн.
Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-3 м.Запоріжжя»
Назва предмета закупівлі
Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-3 м.Запоріжжя»
Очікувана вартість
21 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-3 м.Запоріжжя»
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
Пропозиція:
10 650 грн.
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
24 450 грн.
Лот 2: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-32 м.Запоріжжя»
Назва предмета закупівлі
Лот 2: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-32 м.Запоріжжя»
Очікувана вартість
24 450 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
122,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-32 м.Запоріжжя»
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
Пропозиція:
12 225 грн.
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
21 520 грн.
Лот 3: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-3 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Назва предмета закупівлі
Лот 3: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-3 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Очікувана вартість
21 520 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
107,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-3 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
Пропозиція:
10 760.04 грн.
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
24 680 грн.
Лот 4: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-6 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Назва предмета закупівлі
Лот 4: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-6 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Очікувана вартість
24 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
123,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-6 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
Пропозиція:
12 339.96 грн.
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
5 006 грн.
Лот 5: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-667 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Назва предмета закупівлі
Лот 5: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-667 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Очікувана вартість
5 006 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-667 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
Пропозиція:
3 240 грн.
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
4 268 грн.
Лот 6: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-2441в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Назва предмета закупівлі
Лот 6: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-2441в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Очікувана вартість
4 268 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21,34
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 6: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-2441в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
Пропозиція:
3 240 грн.
Скасування
04.12.2020 15:26
відповідно до п. 1 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг).
04.12.2020 15:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черкас Наталія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
+380612253611
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-3 м.Запоріжжя»
Показати документи пропозиції
Лот № 2 Лот 2: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція РП-32 м.Запоріжжя»
Показати документи пропозиції
Лот № 3 Лот 3: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-3 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Показати документи пропозиції
Лот № 4 Лот 4: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-6 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Показати документи пропозиції
Лот № 5 Лот 5: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-667 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Показати документи пропозиції
Лот № 6 Лот 6: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від РП-32 до ТП-2441в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»
Показати документи пропозиції
Торги відмінено
Очікувана вартість
101 224 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380612253611
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
101 224 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380612253611
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності