Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 23.11.2020 16:18до 09.12.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 23.11.2020 16:18
до 29.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.11.2020 16:18
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.12.2020 14:57
до 10.12.2020 15:24
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2020 15:24
до 15.12.2020 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2020 16:11
до 26.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.12.2020 09:56
до 28.12.2020 09:03
Період уточнень
з
23.11.2020 16:18
до
29.11.2020 00:00
Період оскарження
з
23.11.2020 16:18
до
05.12.2020 00:00
Період аукціону
з
10.12.2020 14:57
до
10.12.2020 15:24
Період кваліфікації
з
10.12.2020 15:24
до
15.12.2020 09:56
Період кваліфікації
з
10.12.2020 15:24
до
15.12.2020 09:56
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі Стінки для кабінетів
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
31235, Україна, Хмельницька область, с. Бубнівка, вул. Шкільна, 18
Дата постачання по
31.12.2020 16:23
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником видаткової накладної на оплату за поставлений товар
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі Стінки для кабінетів
Тендер:
UA-2020-11-23-003034-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-11-23-003034-b.b1
Дата:
11.12.2020 20:33
Стан:
дано відповідь
всі доументи відповідно до умов були надані
Звертаю увагу, що в тендерній документації не вказувалась кількість договорів які мають бути надані для підтвердження досвіду виконання подібних замовлень. Також умови тендерної документації дають можливість обирати документ, який має підтверджувати його виконання. Для розгляду пропозиції достатньо одного з наданих договорів та підтверджень відповідно до умов тендерної документації. Я для одного з договорів надав накладну для іншого відгук.
Тому я подав два договори про успішне виконання замовлення:
1. Договір поставки №258 від 30.06.2020 року та відгук на договір про якісне виконання.
2. Договір про закупівлю №509 від 15 вересня 2020 року та видаткову накладну про його виконання.
Всі документи відповідають даним зазначеним у довідці та якісне виконання договорів.
Таким чином тендерна пропозиція відповідає всім умовам тендерної документації і не може бути відхилена. Відповідно до мене не може бути застосований п.2 ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор:
2462900173, ФОП Мещишин Віталій Васильович
33023, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Орлова, 35а, кв. 46
При повторному розгляді вашої тендерної пропозиції були виявленні наступні помилки:
в "Інструкції з експлуатації виробів" вказаний гарантійний термін - 24 місяці, а в гарантійному листі - 12 місяці
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-11-23-003034-b.a2
Дата:
15.12.2020 19:31
Стан:
дано відповідь
підставою для дискваліфікації порушення пункту 1. додадку 2, Де не має порушень.
підставою для дискваліфікації порушення пункту 1. додатку 2, Де не має порушень.
тому мене дискваліфікували не законно з порушенням процедури. оскільки в протоколі вказана необґрунтована причина.
для меблів Вашого тендеру гарантійний термін ми зазначили в гарантійному листі, як і просилось в тендерній документації.
Автор:
2462900173, ФОП Мещишин Віталій Васильович
33023, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Орлова, 35а, кв. 46
При розгляді вашої вимоги тендерним комітетом Вашу вимогу не задоволено
Завершена закупівля
Очікувана вартість
386 360
грн.
Період подання пропозицій
до
09.12.2020 17:00
Замовник:
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області