Показати схожі тендери
Закупівля "Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-20-015308-c
План UA-P-2020-11-20-014092-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.12.2020 13:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.12.2020 14:11
Закінчення аукціону 07.12.2020 14:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
10 560 906.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 804.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2020 20:50 до 06.12.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2020 20:50
до 26.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2020 20:50
до 02.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.12.2020 14:11
до 07.12.2020 14:44
Завершено
Період кваліфікації
з 07.12.2020 14:44
до 12.12.2020 13:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2020 13:15
до 23.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.12.2020 13:15
до 24.12.2020 13:33
Період уточнень
з 20.11.2020 20:50 до 26.11.2020 00:00
Період оскарження
з 20.11.2020 20:50 до 02.12.2020 00:00
Період аукціону
з 07.12.2020 14:11 до 07.12.2020 14:44
Період кваліфікації
з 07.12.2020 14:44 до 12.12.2020 13:15
Період кваліфікації
з 07.12.2020 14:44 до 12.12.2020 13:15
Основні параметри
"Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08130, Україна, Київська область, c. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи здійснюються в межах Договірної ціни та проводяться Замовником шляхом поетапної оплати по факту виконаних Робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та підписання Акту готовності Об’єкту.
Документи закупівлі
-
27.11.2020 23:59
-
Тендерна документація
20.11.2020 20:50
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Валентинович Дубонос
Електронна пошта
Телефон
+380443743444,+380442763753
Сайт:
https://dndekc.mvs.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25574630
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01024
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Богомольця, буд. 10
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ГАРАНТТРЕЙД
Пропозиція:
9 822 184.8 грн.
Учасник:
ТОВ "АСТОН ЛЮКС"
Пропозиція:
8 979 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
Пропозиція:
8 927 190 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
Пропозиція:
8 925 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.12.2020 13:15 по 23.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.12.2020 13:15
-
07.12.2020 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Також у складі тендерної пропозиції відсутнє пояснення про причини неподання звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. 1.2. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції трудова книжка по працівнику, інформація про якого вказана у п.2 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, не підтверджує інформацію вказану у колонці «Умови роботи* (штатний / за договором тощо)». Так, в довідці відносно працівника по п.2 зазначено «Головний бухгалтер, наказ №27/10-16К від 27.10.16», в трудовій книжці міститься запис «бухгалтер, наказ №2К від 01.03.2012». 1.3. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації, п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, містить недостовірну інформацію щодо умов роботи по працівнику, інформація про якого вказана у п.4 довідки. Так, в довідці відносно працівника по п.4 зазначено «наказ №200919 від 23.09.19 р.», в трудовій книжці міститься запис «наказ №011119 від 01.11.2019». 1.4. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації, та п.3 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, у трудових відносинах із учасником (копії договорів, на які міститься посилання в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації). 1.5. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість підтверджує лише 1 (одну) одиницю Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295 (у довідці, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації міститься 2 одиниці вказаного обладнання (п.1, п.6)). 1.6. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість не підтверджує у повному обсязі обладнання, інформація про яке вказана у п.10 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації (П.10 довідки містить інформацію про 2 перфоратори електор.Dnipro-М ВН-180 297, в оборотно-сальдовій відомості підтверджено лише 1 одиницю перфоратора електор.Dnipro-М ВН-180 297). 1.7. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір купівлі продажу приміщення від 17.12.2018 не у повному обсязі. 1.8. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг від 14.06.2019 №14/06, який не містить транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. 1.9. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, виданого на Корнєва С.В. (у той час як договір на послуги укладено з ПП «Сінта-Сервіс»). 1.10. У порушення вимог пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції аналогічний договір надано без урахування усіх додатків та додаткових угод: - відсутні локальні кошториси (Додатки №3.1-3.13) до аналогічного договору; - відсутня відомість ресурсів до локального кошторису (Додатки №4.1-4.7) до аналогічного договору; - Додаткова угода №6, у т.ч. додатки до вказаної додаткової угоди, не містять дати укладення додаткової угоди; - відсутній додаток №5 до додаткової угоди №6. 1.11. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, згідно з яким під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єкту будівництва за класом наслідків СС1, СС2 або СС3, п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - стор.4 Акту КБ-2В №11; - Акти КБ-2В на суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-2В надані на суму 8 351 835,68 грн.); - Акти КБ-3 на суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-3 надані на суму 8 635 325,68 грн.). 1.12. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння. 1.13. . У порушення вимог п.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди;Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.»; - п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т. ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «1.2. Документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).»; - п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації «1.1. Довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»; - п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації «2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.11.2020 або більш пізнішу дату, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми Додатку 9 Тендерної документації.»; - п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.»; - пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єкту будівництва за класом наслідків СС1, СС2 або СС3. 3.2. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації: - копію(ї) договору(ів); - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3).» - п.2 Приміток Додатку 2 Тендерної документації «2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Переліку виявлених невідповідностей – надати звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди або пояснення про причини неподання звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. 3.2. По п.1.2 Переліку виявлених невідповідностей – по працівнику, інформація про якого вказана у п.2 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, надати копію трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) із записом, який повинен відповідати даним довідки, а саме: «Головний бухгалтер, наказ №27/10-16К від 27.10.16». 3.3. По п.1.3 Переліку виявлених невідповідностей – по працівнику, інформація про якого вказана у п.4 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, надати Довідку, підготовлену у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, скориговану у частині умов роботи відповідно до запису згідно наданої трудової книжки. 3.4. По п.1.4 Переліку виявлених невідповідностей – надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації, та п.3 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, у трудових відносинах із учасником (копії договорів, на які міститься посилання в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації). 3.5. По п.1.5 Переліку виявлених невідповідностей – надати оборотно-сальдову відомість, яка повинна підтверджувати 2 одиниці Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295. 3.6. По п.1.6 Переліку виявлених невідповідностей – надати оборотно-сальдову відомість, яка повинна підтверджувати 2 одиниці Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295. 3.7. По п.1.7 Переліку виявлених невідповідностей – надати договір купівлі продажу приміщення від 17.12.2018 у повному обсязі або відсутні сторінки договору купівлі продажу приміщення від 17.12.2018. 3.8. По п.1.8 Переліку виявлених невідповідностей – надати договір про надання послуг від 14.06.2019 №14/06, який повинен містити транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. Договір та зміни до нього повинні бути складені/відповідати вимогам чинного законодавства України. 3.9. По п.1.9 Переліку виявлених невідповідностей – надати документальне підтвердження/інформацію щодо повноважень/права ПП «Сінта-Сервіс» використовувати транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. 3.10. По п.1.10 Переліку виявлених невідповідностей – надати локальні кошториси (Додатки №3.1-3.13) до аналогічного договору; відомість ресурсів до локального кошторису (Додатки №4.1-4.7) до аналогічного договору; Додаткова угода №6, у т.ч. додатки до вказаної додаткової угоди, які повинні містити дату укладення додаткової угоди; додаток №5 до додаткової угоди №6. 3.11. По п.1.11 Переліку виявлених невідповідностей – надати стор.4 Акту КБ-2В №11; відсутні Акти КБ-2В на всю суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-2В надані на суму 8 351 835,68 грн.); відсутні Акти КБ-3 на всю суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-3 надані на суму 8 635 325,68 грн.). 3.12. По п.1.12 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку, підготовлену учасником/субпідрядником (співвиконавцем) згідно Додатку 8 до Тендерної документації, яка повинна свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами п.1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації. 3.13. 1.13. По п.1.13 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна міститити інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами пп. 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації.
Створено
10.12.2020 15:14
Надати до
11.12.2020 15:14
Договір
UA-2020-11-20-015308-c-c1
Підписаний і діє
Номер
183/2020
8 925 000 грн.
7 437 500 грн.
З ПДВ
Підписано
23.12.2020
Строк дії договору з
23.12.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Номенклатура
«Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.12.2020 13:12
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-24-000052
Дата створення проекту
24.12.2020 17:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.12.2020 17:54
Дата публікації висновку про результати
20.01.2021 15:17
Дата завершення усунення порушень
04.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
21.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 014-44-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.12.2020 № 262 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби Від 23.12.2020 № 262 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 23 UA-2020-11-20-015308-c 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.12.2020 00:00
Документи рішення
24.12.2020 17:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 20.11.2020 б/н (зі змінами), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «НОВОБУД» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 11.12.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2020, договір від 23.12.2020 № 183/2020. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.Також, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД. Так, відповідно до пункту 4.2.1 Проекту договору ТД у разі наявності робіт, виконаних з урахуванням коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, такі роботи оформлюються та подаються до оплати окремими Актами виконаних робіт.Проте, учасник не врахував кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва у кошторисній документації, поданій у складі тендерної пропозиції, кошти на роботи, які можливо виникнуть кошторисом не передбачені, тобто кошторис не відповідає пункту 4.2.1 Проекту договору ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «НОВОБУД» як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та уклав з ним договір. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, при відповідності умов тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини одинадцятої статті 29, частини першої статті 31 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.01.2021 00:00
Дата публікації
20.01.2021 15:17
Документи висновку
20.01.2021 15:17
-
Оскарження в суді
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" 29.01.2021 Замовником (ДНДЕКЦ МВС) подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Києва. Про відкриття провадження у справі буде повідомлено додатково.
Дата публікації
01.02.2021 10:39
Документи оскарження в суді
01.02.2021 15:15
-
29.04.2021 16:51
-
29.04.2021 16:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», оголошення від 20.11.2020 № UA-2020-11-20-015308-c
Дата публікації
25.01.2021 19:16
Документи інформації про усунення порушення
25.01.2021 19:16
-
25.01.2021 20:55
-
Повідомлення
Відповідь
Звернення щодо роз'яснення змісту висновку
У зв’язку з отриманням Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-11-20-015308-c, Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України, керуючись положеннями частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. 1. Щодо питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-11-20-015308-c за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Частина 2 статті 21 Закону визначає перелік інформації, яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, пп.11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, що порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджується Уповноваженим органом (Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України). Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (наказ зареєстровано Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893) (далі – Порядок). Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. В електронній системі закупівель відносно п.9 частини 2 статті 21 Закону «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)» реалізовані поля, які дозволяють обрати інформацію щодо застосування або незастосування замовником вимоги забезпечення тендерних пропозицій. У разі застосування замовником вимоги забезпечення тендерних пропозицій в електронній системі закупівель передбачено зазначення розміру забезпечення тендерних пропозицій у гривнях. Інші електронні поля відносно забезпечення тендерних пропозицій не реалізовані в електронній системі закупівель. Разом з тим, відповідно до п.3 Порядку інформація про «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» оприлюднена шляхом завантаження відповідних документів (тендерна документація). Враховуючи викладене, Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України просить роз’яснити, чому Північним офісом Держаудитслужби не взято до уваги наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, яким затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, та факт оприлюднення тендерної документації, яка містила інформацію про «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» у повному обсязі? 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-11-20-015308-c за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідала умовам тендерної документації, чим було порушено норми частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються наступні відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). П.6 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи згідно п.4.1 Додатку 4 Тендерної документації. Згідно з п.4.1. Додатку 4 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: 1. Зведений кошторисний розрахунок. 2. Підсумкова відомість ресурсів. 3. Договірна ціна тверда. 4. Локальний кошторис до договірної ціни. 5. Пояснювальна записка до договірної ціни. 6. Розрахунок прибутку. 7. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат до договірної ціни. 8. Розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни. 9. Розрахунок заробітної плати до договірної ціни. 10. Інші витрати, передбачені ДСТУ та враховані у вартості пропозиції. 11.Календарний графік виконання робіт. З огляду на викладене, умовами тендерної документації не передбачено надання розрахунку коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва. Відповідно до вимог п.6 Розділу 3 Тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника та розрахунки до неї повинні бути розраховані відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і додатково повинні бути надана у форматі файлів у програмному комплексі АВК або ІВК, або у іншому програмному ліцензійному комплексі. П.6.2.3 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 передбачено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. П.6.2.10 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 передбачено, що у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Отже, відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, врахування коштів на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції є правом, а не обов’язком учасника. Враховуючи викладене, Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України просить роз’яснити, чому Північним офісом Держаудитслужби не взято до уваги Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийняті наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до яких учасник повинен був розрахувати ціну тендерної пропозиції (договірну ціна) учасника та розрахунки до неї?
Висновку
22.01.2021 18:54
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 560 906.6 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2020 16:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443743444,+380442763753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 560 906.6 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2020 16:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443743444,+380442763753
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності