Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. У порушення вимог пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Також у складі тендерної пропозиції відсутнє пояснення про причини неподання звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди.
1.2. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції трудова книжка по працівнику, інформація про якого вказана у п.2 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, не підтверджує інформацію вказану у колонці «Умови роботи* (штатний / за договором тощо)». Так, в довідці відносно працівника по п.2 зазначено «Головний бухгалтер, наказ №27/10-16К від 27.10.16», в трудовій книжці міститься запис «бухгалтер, наказ №2К від 01.03.2012».
1.3. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації, п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, містить недостовірну інформацію щодо умов роботи по працівнику, інформація про якого вказана у п.4 довідки. Так, в довідці відносно працівника по п.4 зазначено «наказ №200919 від 23.09.19 р.», в трудовій книжці міститься запис «наказ №011119 від 01.11.2019».
1.4. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації, та п.3 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, у трудових відносинах із учасником (копії договорів, на які міститься посилання в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації).
1.5. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість підтверджує лише 1 (одну) одиницю Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295 (у довідці, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації міститься 2 одиниці вказаного обладнання (п.1, п.6)).
1.6. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість не підтверджує у повному обсязі обладнання, інформація про яке вказана у п.10 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації (П.10 довідки містить інформацію про 2 перфоратори електор.Dnipro-М ВН-180 297, в оборотно-сальдовій відомості підтверджено лише 1 одиницю перфоратора електор.Dnipro-М ВН-180 297).
1.7. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір купівлі продажу приміщення від 17.12.2018 не у повному обсязі.
1.8. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг від 14.06.2019 №14/06, який не містить транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації.
1.9. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, виданого на Корнєва С.В. (у той час як договір на послуги укладено з ПП «Сінта-Сервіс»).
1.10. У порушення вимог пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції аналогічний договір надано без урахування усіх додатків та додаткових угод:
- відсутні локальні кошториси (Додатки №3.1-3.13) до аналогічного договору;
- відсутня відомість ресурсів до локального кошторису (Додатки №4.1-4.7) до аналогічного договору;
- Додаткова угода №6, у т.ч. додатки до вказаної додаткової угоди, не містять дати укладення додаткової угоди;
- відсутній додаток №5 до додаткової угоди №6.
1.11. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, згідно з яким під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єкту будівництва за класом наслідків СС1, СС2 або СС3, п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні:
- стор.4 Акту КБ-2В №11;
- Акти КБ-2В на суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-2В надані на суму 8 351 835,68 грн.);
- Акти КБ-3 на суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-3 надані на суму 8 635 325,68 грн.).
1.12. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння.
1.13. . У порушення вимог п.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди;Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.»;
- п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т. ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.»;
- п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «1.2. Документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).»;
- п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації «1.1. Довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»;
- п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації «2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.11.2020 або більш пізнішу дату, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми Додатку 9 Тендерної документації.»;
- п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.»;
- пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єкту будівництва за класом наслідків СС1, СС2 або СС3.
3.2. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації:
- копію(ї) договору(ів);
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3).»
- п.2 Приміток Додатку 2 Тендерної документації «2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).».
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. По п.1.1 Переліку виявлених невідповідностей – надати звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди або пояснення про причини неподання звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
3.2. По п.1.2 Переліку виявлених невідповідностей – по працівнику, інформація про якого вказана у п.2 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, надати копію трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) із записом, який повинен відповідати даним довідки, а саме: «Головний бухгалтер, наказ №27/10-16К від 27.10.16».
3.3. По п.1.3 Переліку виявлених невідповідностей – по працівнику, інформація про якого вказана у п.4 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, надати Довідку, підготовлену у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, скориговану у частині умов роботи відповідно до запису згідно наданої трудової книжки.
3.4. По п.1.4 Переліку виявлених невідповідностей – надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації, та п.3 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, у трудових відносинах із учасником (копії договорів, на які міститься посилання в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації).
3.5. По п.1.5 Переліку виявлених невідповідностей – надати оборотно-сальдову відомість, яка повинна підтверджувати 2 одиниці Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295.
3.6. По п.1.6 Переліку виявлених невідповідностей – надати оборотно-сальдову відомість, яка повинна підтверджувати 2 одиниці Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295.
3.7. По п.1.7 Переліку виявлених невідповідностей – надати договір купівлі продажу приміщення від 17.12.2018 у повному обсязі або відсутні сторінки договору купівлі продажу приміщення від 17.12.2018.
3.8. По п.1.8 Переліку виявлених невідповідностей – надати договір про надання послуг від 14.06.2019 №14/06, який повинен містити транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. Договір та зміни до нього повинні бути складені/відповідати вимогам чинного законодавства України.
3.9. По п.1.9 Переліку виявлених невідповідностей – надати документальне підтвердження/інформацію щодо повноважень/права ПП «Сінта-Сервіс» використовувати транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації.
3.10. По п.1.10 Переліку виявлених невідповідностей – надати локальні кошториси (Додатки №3.1-3.13) до аналогічного договору; відомість ресурсів до локального кошторису (Додатки №4.1-4.7) до аналогічного договору; Додаткова угода №6, у т.ч. додатки до вказаної додаткової угоди, які повинні містити дату укладення додаткової угоди; додаток №5 до додаткової угоди №6.
3.11. По п.1.11 Переліку виявлених невідповідностей – надати стор.4 Акту КБ-2В №11; відсутні Акти КБ-2В на всю суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-2В надані на суму 8 351 835,68 грн.); відсутні Акти КБ-3 на всю суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-3 надані на суму 8 635 325,68 грн.).
3.12. По п.1.12 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку, підготовлену учасником/субпідрядником (співвиконавцем) згідно Додатку 8 до Тендерної документації, яка повинна свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами п.1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації.
3.13.
1.13. По п.1.13 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна міститити інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами пп. 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації.