Закупівля Послуги з виготовлення поліграфічної продукції від ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 20.11.2020 12:03до 21.12.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2020 12:03
до 11.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2020 12:03
до 17.12.2020 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 21.12.2020 17:00
-
Поточний період
Період аукціону
з 26.01.2021 11:41
-
Період уточнень
з
20.11.2020 12:03
до
11.12.2020 00:00
Період оскарження
з
20.11.2020 12:03
до
17.12.2020 00:00
Період аукціону
з
26.01.2021 11:41
Період кваліфікації
з
21.12.2020 17:00
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Відміни
Основні параметри
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Printing services
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання.
Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
Умови забезпечення тендерної пропозиції вказані в розділі "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації.
The language (languages) of the bids: The tender proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language.
Documents or their copies (provided by the requirements of the bidding documents and annexes hereto), submitted by the Bidder as a part of the competitive bid, set forth in the other languages, must be submitted together with their authentic translation into the Ukrainian language.
Translation must be signed or certified by the person, authorized to sign the competitive bid and may be certified by the stamp of the Bidder, if used.
Enterprise/institution/organization letterheads and stamps in the drawings etc. are allowed without translation.
The conditions for providing security for the tender offer are specified in the Section "Instructions for preparation of the tender offer" of the Tender documentation.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Виготовлення календаря корпоративного (настінного) на 2021 рік
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Making a corporate (wall) calendar for 2021
Код ДК 021:2015
79810000-5 -
Друкарські послуги
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
45
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг). After signing the act of acceptance -transfer of services rendered by the Parties, within 45 (forty-five) banking days from the date of registration of the tax invoice, the Customer transfers to the current account of the Contractor 100% of the cost of services actually provided on the basis of the invoice provided by the Contractor (payment term is calculated from the date of registration of the tax invoice for VAT payers; for non-VAT payers the payment term is calculated from the date of signing the Act of services provided by the Parties) (information on the tax invoice is indicated if the Contractor is a VAT payer).
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах наступного змісту:
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 20.11.2020 № 53/20 (далі – Тендерна документація).
1. За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" встановлено, що надані в складі пропозиції файли «Додаток 1 Правомочн_сть.pdf» та «Додаток 1 Правомочн_сть.pdf.p7s» мають невірний формат або пошкоджені.
Тобто, під час перевірки зазначених файлових документів за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України перейшовши за посиланням https://czo.gov.ua/verify, Сервіс центрального засвідчувального органу повідомляє про результати перевірки – «Виникла помилка при перевірці файлів. Невірний підпис(35)».
Аналогічна ситуація виникає під час перевірки цих же файлових документів за допомогою онлайн сервісу ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДПС за посиланням https://acskidd.gov.ua/verify - «Виникла помилка при перевірці файлів. Невірний підпис(35)».
Таким чином, учасником надані файлові документи, які неможливо прочитати.
2. Надані в складі пропозиції файлові документи «Опис з кодом доступу для адм_нпослуги.pdf» та «Опис з кодом доступу для адм_нпослуги.pdf.p7s» неможливо перевірити та прочитати.
Тобто, під час перевірки зазначених файлових документів за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України перейшовши за посиланням https://czo.gov.ua/verify, Сервіс центрального засвідчувального органу повідомляє про результати перевірки – «Виникла помилка при перевірці файлів. Невірний підпис(35)».
Аналогічна ситуація виникає під час перевірки цих же файлових документів за допомогою онлайн сервісу ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДПС за посиланням https://acskidd.gov.ua/verify - «Виникла помилка при перевірці файлів. Невірний підпис(35)».
Таким чином, учасником надані файлові документи, які неможливо прочитати.
3. Учасник Інформаційною довідкою від 21.12.2020 № 5 повідомляє про наявність повноважень у керівника на право підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та інформує, що підтверджує даний факт документами.
Однак, в складі пропозиції учасника відсутні документи про призначення керівника учасника, який підписує(-ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю.
Отже, учасник на виконання вимог п. 6 Додатку № 3 Тендерної документації повинен надати документи на підтвердження право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю, оформлені відповідно вимог Тендерної документації.
4. В порушення вимог підпункту 2 пункту 7 Додатку № 3 Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація/документ/довідка, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), а саме: Статуту учасника.
Отже, на виконання вимог підпункту 2 пункту 7 Додатку № 3 Тендерної документації у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статутному документі юридичної особи, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)).
5. Учасником не дотримано вимогу Замовника щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Надана учасником довідка від 21.12.2020 № 9 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій НЕ містить перелік та опис технологій, які будуть використані при наданні послуг.
Тобто, учасник на виконання вимоги підпункту 3 пункту 2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації повинен надати перелік та опис технологій, які будуть використані при наданні послуг.
Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Тендер:
UA-2020-11-20-005880-c
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
21.01.2021 16:55
Кінець періоду оскарження з часом
01.02.2021 00:00
Стан
виконано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
відсутнє фінансування за такою статтею витрат на 2021 фінансовий рік