Показати схожі тендери

Закупівля Папір офісний для друку від РАХУНКОВА ПАЛАТА.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-20-005335-c
План UA-P-2020-11-20-005044-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2020 09:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 08.12.2020 13:08
Закінчення аукціону 08.12.2020 13:29
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
218 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 093.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2020 11:44 до 07.12.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2020 11:44
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2020 11:44
до 03.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.12.2020 13:08
до 08.12.2020 13:29
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2020 13:29
до 15.12.2020 19:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.12.2020 15:02
до 26.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.12.2020 19:32
до 28.12.2020 09:27
Період уточнень
з 20.11.2020 11:44 до 27.11.2020 00:00
Період оскарження
з 20.11.2020 11:44 до 03.12.2020 00:00
Період аукціону
з 08.12.2020 13:08 до 08.12.2020 13:29
Період кваліфікації
з 08.12.2020 13:29 до 15.12.2020 19:32
Період кваліфікації
з 08.12.2020 13:29 до 15.12.2020 19:32
Основні параметри
Папір офісний для друку
Джерело фінансування - Державний бюджет України; мова, якою готується тендерна пропозиція - українська.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір офісний для друку, формат А4, А3
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
1 976
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
18.12.2020 00:00
Дата постачання по
24.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Покупцем Товару, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника
Документи закупівлі
-
20.11.2020 11:47
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Весніна Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380442060740
Факс
2880957
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського,7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Бумвест"
Пропозиція:
214 718.4 грн.
Учасник:
ФОП "СТАРОВОЙТЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
Пропозиція:
212 453.28 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 14.12.2020 15:02 по 25.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Замовником в частині 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, визначено: для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) довідку у довільній формі відповідно до статті 17 Закону, яка підтверджує, що: 1) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 частини першої статті 17 Закону); 2) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пункт 3 частини першої статті 17 Закону); 3) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (пункт 4 частини першої статті 17 Закону); 4) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), не має не знятої та не погашеної у встановленому законом порядку судимості (пункт 5 частини першої статті 17 Закону); 5) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), немає не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості (пункт 6 частини першої статті 17 Закону); 6) учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини першої статті 17 Закону); 7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів) (пункт 9 частини першої статті 17 Закону); 8) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (пункт 10 частини першої статті 17 Закону). (Зазначається у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)); 9) учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» (пункт 11 частини першої статті 17 Закону); 10) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини першої статті 17 Закону); 11) учасник /має/немає/ заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (пункт 13 частини першої статті 17 Закону); 12) учасник процедури закупівлі /виконував всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) /не співпрацював з Замовником/ (абзац перший частини другої статті 17 Закону). Учасником ФОП Старовойтенко Сергій Валентинович, в складі тендерної пропозиції, не надано (не завантажено в електронну систему закупівель) довідки в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови у торгах, визначених статтею 17 Закону, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
14.12.2020 14:58
-
documentType.award.awardNotice
08.12.2020 13:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) наступний документ, який підтверджує його відповідність у тому числі такому кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка, у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання учасником аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням у довідці таких відомостей щодо поставки паперу (в довільному порядку): - найменування замовника/замовників, - відповідальної посадової особи/осіб замовника (дійсна посада, прізвище, ім’я та по батькові, контактний/контактні телефон/телефони), - дати, номеру укладеного/укладених договору (договорів), - короткого опису предмету закупівлі, - вартості договору. Учасник також може додатково зазначити у довідці іншу інформацію, яку вважає за потрібне зазначити. Вказаним розділом тендерної документації визначено поняття аналогічного договору. *Під аналогічним договором Замовник розуміє виконаний договір за предметом договору поставки паперу для друку. Довідку не надано. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність шляхом завантаження інформації/документів щодо досвіду виконання аналогічного договору за змістом та формою, встановленим тендерною документацією.
Створено
10.12.2020 14:59
Надати до
11.12.2020 14:59
Період вимог/скарг з 15.12.2020 19:32 по 26.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.12.2020 19:32
-
documentType.award.awardNotice
14.12.2020 15:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-20-005335-c-c1
Підписаний і діє
Номер
221
214 718.4 грн.
178 932 грн.
З ПДВ
Підписано
28.12.2020
Строк дії договору з
28.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 976 (пачок)
Папір офісний для друку, формат А4, А3
Номенклатура
Папір офісний для друку, формат А4, А3
Кількість
1 976
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.12.2020 09:26
-
28.12.2020 09:20
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
218 700 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 20:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
218 700 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 20:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності