Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
дизельне паливо
Тендер:
UA-2020-11-19-014529-c
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-19-014529-c.b1
Дата:
25.11.2020 22:31
Стан:
Відмовлено в задоволенні
дискримінаційні вимоги ТД
19 листопада 2020 року уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ» було оприлюднено закупівлю Нафти і дистилятів – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (дизельне паливо) за процедурою відкритих торгів (ідентифікатор UA-2020-11-19-014529-c).
Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
1.Так, Додатком 1 до ТД визначено надання:
«Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність як мінімум 1 АЗС у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя,– перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів.»
«АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС»
Враховуючи інформацію з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним вбачається, що тільки одна мережа АЗС АВІАС - емітент скретч-карток ТОВ "Лівайн торг", відповідає зазначеним Замовником вимогам - має більш 40 АЗС по м. Запоріжжя (повністю відповідає вимогам щодо розташування - по 1 АЗС у кожному районі із 7 районів міста та на відстані не більше 2,5 км від автогосподарства та кожної ШЕД Замовника).
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності АЗС, або партнерські АЗС, які розташовані таким чином, щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД Замовника була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які планують взяти участь у закупівлі. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, тому Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме викладення умов ТД у наступній редакції: «Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність АЗС у м. Запоріжжя,– перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів.»
«АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 5 км від як мінімум 1 АЗС»
2.). Додатком 1 до ТД визначено:
«У разі використання орендованої (або суборенди) (або партнерської або інше) матеріально-технічної бази – надати копію/або оригінал договору оренди (або суборенди) (або партнерства
або іншого договору). У договорі(ах) повинно бути зазначено майно (перелік АЗС), яке зазначено у довідці у відповідності до даного Додатку.
- лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ у відповідності до даного Додатку»
Підтвердженням господарських відносин між Учасником та партнером можуть бути відповідні партнерські договори, умовами яких, відповідно до норм діючого законодавства України, і передбачається гарантія заправок автотранспорту за талонами встановленого зразку на АЗС суб’єкта господарювання. Тому, вищенаведена вимога позбавлена будь-якого сенсу, оскільки фактично полягає в витребуванні додаткових гарантій до діючих договорів, у вигляді гарантійних листів, від третіх осіб, які не є Учасниками. У такому разі, у випадку наявності сумнівів стосовно наданої Учасником інформації, Замовник може звернутися з відповідними запитами як до самого Учасника, так і до його контрагентів. Таке право надається Замовнику згідно абз. 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити дану вимогу щодо листа (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ у відповідності до даного Додатку.
3). Додатком 1 до ТД визначено:
«Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. Інформація перевіряється Замовником на http:// index.minfin.com.ua/ До того ж виникає запитання, які саме показники (ціни конкретної мережі АЗС, ціни по Запорізької області, а можливо ціни по Україні або ціни конкретного виду палива….) збирається враховувати Замовник при визначенні «дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав». Крім того, звертаємо увагу, що Замовник не має права звертатися до будь-кого, щодо отримання від будь-яких органів інформації, яка Учасником не надавалась у складі тендерної пропозиції та відповідно до вимог Закону Замовник ненаділений правом звертатися до будь-яких осіб щодо отримання будь-якої інформації стосовно аналогічних робіт (послуг), про виконання яких учасником не вказувалося у відповідній довідці і інформація про які відсутня у тендерній пропозиції Учасника. Відповідно, будь-яка інформація, яка не надається Учасником у складі тендерної пропозиції не має бути перевірена або спростована, тим паче не, яким чином не може вплинути на відхилення пропозиції відповідного учасника. На підставі тендерної документації Замовника, підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути лише відсутність досвіду виконання аналогічного договору та дії які з ним пов’язані, а не будь-які власні оціночні роздуми чи судження Замовника на тему підвищення ціни на поставку аналогічного товару «без документально підтверджених підстав», (відгуків) щодо досвіду виконання аналогічного договору. Тому, з метою дотримання норм законодавства у сфері публічних закупівель, наполягаємо на виключені вищенаведеної вимоги
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Отже, базуючись на вищезазначеному вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вилучити вищевказані дискримінаційні вимоги. У разі не усунення дискримінаційних вимог, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Автор:
41224168, ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 28